|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 17:00:46 GMT
Otathan huomioon mielenkiinnon kohteeni sitten kun sisustat sitä? 8)) Niin varmaasti pääsen helvettiin kunniallisella saatolla. tietysti otan. onhan kyseessä sentään hautasi. Mielenkiinnon kohteista puheenollen oon suunnitellu tän selfie-haastejutun viimeisen päälle. En haastanu sitä kaverii tänään enkä haasta huomennakaan vaan vasta ma koska silloin on suuremmat todennäköisyydet että se näkee sen 8)) Koska juhannuksenahan kukaan ei käytä somea krhm paitsi toi instagramia oikeesti miks kaikki on AINA siellä somessa missä mä en??
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 20:01:48 GMT
miten ihmiset soittaa kitaraa onko niiden sormet tehty teräksestä
tää oikeesti sattuu
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 20:05:43 GMT
miten ihmiset soittaa kitaraa onko niiden sormet tehty teräksestä tää oikeesti sattuu Niin se sattuukin D: Kai siihen vaan tottuu kun tarpeeksi kauan soittaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 20:15:53 GMT
miten ihmiset soittaa kitaraa onko niiden sormet tehty teräksestä tää oikeesti sattuu plektralla?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 20:20:05 GMT
tietysti otan. onhan kyseessä sentään hautasi. Mielenkiinnon kohteista puheenollen oon suunnitellu tän selfie-haastejutun viimeisen päälle. En haastanu sitä kaverii tänään enkä haasta huomennakaan vaan vasta ma koska silloin on suuremmat todennäköisyydet että se näkee sen 8)) Koska juhannuksenahan kukaan ei käytä somea krhm paitsi toi instagramia oikeesti miks kaikki on AINA siellä somessa missä mä en?? sitten tulevaisuudessa kerrot sille miten suunnittelit tämänkin asian tarkkaan catland.boards.netissä peten, ravun ja muiden läsnäolijoiden ympäröimänä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 20:26:28 GMT
miten ihmiset soittaa kitaraa onko niiden sormet tehty teräksestä tää oikeesti sattuu plektralla? mutta sattuu myös noihin sormiin jotka painaa noita kieliä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 20:26:49 GMT
Mielenkiinnon kohteista puheenollen oon suunnitellu tän selfie-haastejutun viimeisen päälle. En haastanu sitä kaverii tänään enkä haasta huomennakaan vaan vasta ma koska silloin on suuremmat todennäköisyydet että se näkee sen 8)) Koska juhannuksenahan kukaan ei käytä somea krhm paitsi toi instagramia oikeesti miks kaikki on AINA siellä somessa missä mä en?? sitten tulevaisuudessa kerrot sille miten suunnittelit tämänkin asian tarkkaan catland.boards.netissä peten, ravun ja muiden läsnäolijoiden ympäröimänä :DDDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 20:36:42 GMT
mutta sattuu myös noihin sormiin jotka painaa noita kieliä (( hanskat käteen.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 20:38:04 GMT
Mielenkiinnon kohteista puheenollen oon suunnitellu tän selfie-haastejutun viimeisen päälle. En haastanu sitä kaverii tänään enkä haasta huomennakaan vaan vasta ma koska silloin on suuremmat todennäköisyydet että se näkee sen 8)) Koska juhannuksenahan kukaan ei käytä somea krhm paitsi toi instagramia oikeesti miks kaikki on AINA siellä somessa missä mä en?? sitten tulevaisuudessa kerrot sille miten suunnittelit tämänkin asian tarkkaan catland.boards.netissä peten, ravun ja muiden läsnäolijoiden ympäröimänä Seurakunnan läsnäollessa oikein lmao
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 20:40:52 GMT
sitten tulevaisuudessa kerrot sille miten suunnittelit tämänkin asian tarkkaan catland.boards.netissä peten, ravun ja muiden läsnäolijoiden ympäröimänä Seurakunnan läsnäollessa oikein lmao jumalan silmän alla
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 20:45:44 GMT
Seurakunnan läsnäollessa oikein lmao jumalan silmän alla Tai vaikka Illuminatin. Koska sulla oli ainakin eilen joku fiksaatio siihen :DDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 20:50:51 GMT
Tai vaikka Illuminatin. Koska sulla oli ainakin eilen joku fiksaatio siihen :DDD en oo vieläkää päässy yli niistä gifeistä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 20:52:21 GMT
Tai vaikka Illuminatin. Koska sulla oli ainakin eilen joku fiksaatio siihen :DDD en oo vieläkää päässy yli niistä gifeistä En mäkään En varmaan tule koskaan pääsemäänkään
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 20:54:26 GMT
en oo vieläkää päässy yli niistä gifeistä En mäkään En varmaan tule koskaan pääsemäänkään voi olla
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 21:26:49 GMT
Tai vaikka Illuminatin. Koska sulla oli ainakin eilen joku fiksaatio siihen :DDD lol eihän
|
|