|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 16:17:50 GMT
Entä jos en oikein jaksais ku oon kuitenkin ollu koko päivän ahkera 8(( Saunakaan ei oo päällä vielä onko nyt oikeesti lauantai No en vaan moppasin mummojen lattioita mut jostain syystä mun niskat on mulle äkäiset!! Älä huijaa, kuitenki oot salaa kuunnellu Slayeria ja moshannu. EI JUMALAUTA Tajusin just et mähän moshasin eilen läpällä ku halusin koittaa et onko mun tukasta siihen :DDD Kiitoksia tästä, nyt tää ei oo niin kamala mysteeri.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 16:19:45 GMT
Älä huijaa, kuitenki oot salaa kuunnellu Slayeria ja moshannu. EI JUMALAUTA Tajusin just et mähän moshasin eilen läpällä ku halusin koittaa et onko mun tukasta siihen :DDD Kiitoksia tästä, nyt tää ei oo niin kamala mysteeri. moshaus on rankkaa niskalle
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 16:21:04 GMT
Entä jos en oikein jaksais ku oon kuitenkin ollu koko päivän ahkera 8(( Saunakaan ei oo päällä vielä onko nyt oikeesti lauantai No en vaan moppasin mummojen lattioita mut jostain syystä mun niskat on mulle äkäiset!! no mutta ei sun haudassa tarvii silti olla (( haudat on vähän ankeita. paitsi jos sellasen sisustas ....ooh musta tulee isona haudansisustaja. Omg haluan ehdottomasti Peten sisustaman haudan!!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 16:21:52 GMT
Mun on paha antaa kirjoituksiin mitään lohdutusta ku ite olin IB-lukiossa niin meillä oli ihan eri systeemit :DD Ajattele positiivisesti et teillä on sentään 6h aikaa, meillä kaikista pisin mahdollinen aika oli 2,5h ja lyhin aika 1h :DD Mut vanhat oli ihan jees, niitä kuitenkin harjoitellaan aika kauan ja ne tanssit jää helposti mieleen 8) oh gaad :DD miten sä selvisit? mulla vaan on se ongelma et ei oo parii No ehkä siten etten tiiä selvisinkö edes kunnolla :DD Mäkin tanssin mun yhen kaverin kanssa ku ei kehdattu ruveta pyytelemään noita ruotsinkielisiä poikia lmao
|
|
|
Post by Sibe on Jun 20, 2015 16:29:55 GMT
oh gaad :DD miten sä selvisit? mulla vaan on se ongelma et ei oo parii No ehkä siten etten tiiä selvisinkö edes kunnolla :DD Mäkin tanssin mun yhen kaverin kanssa ku ei kehdattu ruveta pyytelemään noita ruotsinkielisiä poikia lmao haha :DD mä en tiiä ketä pyydän ku en oikee tunne tuolta porukkaa :/ jos ei muuta niin yhtä sellasta joka on vähän niinku hylkiö tai sillee ku haluun jonku pojan mun kans tanssimaa :'D
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 16:31:47 GMT
jes meen tänään mun isälle vahtimaan mun pikkuveljeä nii voin soittaa kitaraa siellä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 20, 2015 16:34:30 GMT
jes meen tänään mun isälle vahtimaan mun pikkuveljeä nii voin soittaa kitaraa siellä kuulostaa kivalle :3 minä koitan siivota huoneen ja pakata kaverille kun huomenna sinne yökylään d:
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 16:41:39 GMT
jes meen tänään mun isälle vahtimaan mun pikkuveljeä nii voin soittaa kitaraa siellä Soitat sormet kipeiks sitten
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 16:44:20 GMT
jes meen tänään mun isälle vahtimaan mun pikkuveljeä nii voin soittaa kitaraa siellä Soitat sormet kipeiks sitten soitan koko yön ja pidän naapurit hereillä viimeks ku olin siellä aloin soittaan joskus kahelta yöllä sähköpianoa äänet täysillä kun sen äänen piti kuulua kuulokkeista mut ne ei ollukkaa kunnolla kiinni siinä ja ehin jo soittaa jonkiaikaa ennen ku huomasin hups
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 16:46:09 GMT
Soitat sormet kipeiks sitten soitan koko yön ja pidän naapurit hereillä viimeks ku olin siellä aloin soittaan joskus kahelta yöllä sähköpianoa äänet täysillä kun sen äänen piti kuulua kuulokkeista mut ne ei ollukkaa kunnolla kiinni siinä ja ehin jo soittaa jonkiaikaa ennen ku huomasin hups :DDDD Pahimpia painajaisiani tbh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 16:46:56 GMT
No ehkä siten etten tiiä selvisinkö edes kunnolla :DD Mäkin tanssin mun yhen kaverin kanssa ku ei kehdattu ruveta pyytelemään noita ruotsinkielisiä poikia lmao haha :DD mä en tiiä ketä pyydän ku en oikee tunne tuolta porukkaa :/ jos ei muuta niin yhtä sellasta joka on vähän niinku hylkiö tai sillee ku haluun jonku pojan mun kans tanssimaa :'D No kyllä uskoisin et ihmiset suostuu jos niillä itellään ei ole paria ku eihän se niin tärkeää ole :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 16:51:33 GMT
no mutta ei sun haudassa tarvii silti olla (( haudat on vähän ankeita. paitsi jos sellasen sisustas ....ooh musta tulee isona haudansisustaja. Omg haluan ehdottomasti Peten sisustaman haudan!! mittatilaustyönä tehty.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 16:51:46 GMT
animehörhöt on kieltämättä aika pelottavia niin on. mut kaikki rakastaa marvelisteja. näin on.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 16:53:20 GMT
Omg haluan ehdottomasti Peten sisustaman haudan!! mittatilaustyönä tehty. Otathan huomioon mielenkiinnon kohteeni sitten kun sisustat sitä? 8)) Niin varmaasti pääsen helvettiin kunniallisella saatolla.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 16:57:51 GMT
Otathan huomioon mielenkiinnon kohteeni sitten kun sisustat sitä? 8)) Niin varmaasti pääsen helvettiin kunniallisella saatolla. tietysti otan. onhan kyseessä sentään hautasi.
|
|