|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 13:44:30 GMT
kaikki on viettämässä juhannusta ryyppäämässä Paitsi minä olen haudassa 8( Mun niskat on ihan hirveen kipeet en nauti no mitä sinä hölömö siellä haudassa oikein lymyät ? ylös, ulos ja saunaan!
pesitkö taas ikkunoita
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 13:47:21 GMT
Paitsi minä olen haudassa 8( Mun niskat on ihan hirveen kipeet en nauti no mitä sinä hölömö siellä haudassa oikein lymyät ? ylös, ulos ja saunaan!
pesitkö taas ikkunoita
Entä jos en oikein jaksais ku oon kuitenkin ollu koko päivän ahkera 8(( Saunakaan ei oo päällä vielä onko nyt oikeesti lauantai No en vaan moppasin mummojen lattioita mut jostain syystä mun niskat on mulle äkäiset!!
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 20, 2015 13:56:19 GMT
no mitä sinä hölömö siellä haudassa oikein lymyät ? ylös, ulos ja saunaan!
pesitkö taas ikkunoita
Entä jos en oikein jaksais ku oon kuitenkin ollu koko päivän ahkera 8(( Saunakaan ei oo päällä vielä onko nyt oikeesti lauantai No en vaan moppasin mummojen lattioita mut jostain syystä mun niskat on mulle äkäiset!! Älä huijaa, kuitenki oot salaa kuunnellu Slayeria ja moshannu.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 20, 2015 13:58:44 GMT
Kattokaa miten ihana tää kissa on. :-D Sen nimi on Börje, mikä naurattaa mua vielä ton elukan ulkonäköäki enemmä.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 14:04:58 GMT
moi olen autossa ja mua oksettaa koska oon kännykällä ja matkapahoinvointi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 14:06:49 GMT
moi olen autossa ja mua oksettaa koska oon kännykällä ja matkapahoinvointi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 14:10:42 GMT
Kattokaa miten ihana tää kissa on. :-D Sen nimi on Börje, mikä naurattaa mua vielä ton elukan ulkonäköäki enemmä. jos mulla ois tollanen kissa , sen nimi ois lytty sit haluisin myös karvattoman kissan, jonka nimeks tulis ruoska ruoska ja lytty... minkäköhän nimisiä mun lapsista tulis
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 14:14:57 GMT
unohan koko ajan et vaihoin mun avatarin ja järkytyn joka kerta uudelleen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 14:15:26 GMT
no mitä sinä hölömö siellä haudassa oikein lymyät ? ylös, ulos ja saunaan!
pesitkö taas ikkunoita
Entä jos en oikein jaksais ku oon kuitenkin ollu koko päivän ahkera 8(( Saunakaan ei oo päällä vielä onko nyt oikeesti lauantai No en vaan moppasin mummojen lattioita mut jostain syystä mun niskat on mulle äkäiset!! no mutta ei sun haudassa tarvii silti olla (( haudat on vähän ankeita. paitsi jos sellasen sisustas ....ooh musta tulee isona haudansisustaja.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 14:15:56 GMT
unohan koko ajan et vaihoin mun avatarin ja järkytyn joka kerta uudelleen :DD en toki yllyttäny sua siihen
|
|
|
Post by swordsman on Jun 20, 2015 15:47:49 GMT
munkin pitäis vaihtaa mun avatar, oon jo kyllästyny tähän mifuneen. ... ja ties miks animehörhöks ihmiset mua sen takia luulee kulutin tänään yli puol tuntia marvel-avatarien ettimiseen ja löysin vaan yhen hyvän sivuston mistä niitä löyty kunnolla, mut en osaa valita niistä parasta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 15:51:59 GMT
munkin pitäis vaihtaa mun avatar, oon jo kyllästyny tähän mifuneen. ... ja ties miks animehörhöks ihmiset mua sen takia luulee kulutin tänään yli puol tuntia marvel-avatarien ettimiseen ja löysin vaan yhen hyvän sivuston mistä niitä löyty kunnolla, mut en osaa valita niistä parasta animehörhöt on kieltämättä aika pelottavia
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2015 15:52:31 GMT
unohan koko ajan et vaihoin mun avatarin ja järkytyn joka kerta uudelleen :DD en toki yllyttäny sua siihen et toki aion kyllä jättää sen tollaseks on nii hieno
|
|
|
Post by swordsman on Jun 20, 2015 15:57:05 GMT
munkin pitäis vaihtaa mun avatar, oon jo kyllästyny tähän mifuneen. ... ja ties miks animehörhöks ihmiset mua sen takia luulee kulutin tänään yli puol tuntia marvel-avatarien ettimiseen ja löysin vaan yhen hyvän sivuston mistä niitä löyty kunnolla, mut en osaa valita niistä parasta animehörhöt on kieltämättä aika pelottavia niin on. mut kaikki rakastaa marvelisteja.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 20, 2015 16:03:33 GMT
Aa joo okei :DD No juu ää oikeesti jännittää vissii sikanaa jo kirjotukset (joihin niinku yli vuosi..) ja vanhat ens vuonna :I Mun on paha antaa kirjoituksiin mitään lohdutusta ku ite olin IB-lukiossa niin meillä oli ihan eri systeemit :DD Ajattele positiivisesti et teillä on sentään 6h aikaa, meillä kaikista pisin mahdollinen aika oli 2,5h ja lyhin aika 1h :DD Mut vanhat oli ihan jees, niitä kuitenkin harjoitellaan aika kauan ja ne tanssit jää helposti mieleen 8) oh gaad :DD miten sä selvisit? mulla vaan on se ongelma et ei oo parii
|
|