|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:58:20 GMT
löysin hassun kisukuvan
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 23:01:22 GMT
No ehkä annan sulle vielä yhden huomenna 8( JEE oot paras <33 !!!!!! Kiitän 8)) Mutta nyt tämä leipuri menee kyllä nukkumaan, öitä!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 23:13:33 GMT
Kiitän 8)) Mutta nyt tämä leipuri menee kyllä nukkumaan, öitä! juu, öitä itekin painun kohta maata
|
|
|
Post by swordsman on Jun 14, 2015 6:51:23 GMT
oho teillä on tainnu olla hauska yö
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 11:34:58 GMT
oho teillä on tainnu olla hauska yö No niin hauska kun voi kolmistaan olla 8( Olit täällä kyllä jo et et oo siinä mielessä uus mut jos haluut keksin niin saat 8))
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 11:56:42 GMT
oho teillä on tainnu olla hauska yö varmasti oli kun en muista enää mitään tosin löysin aamulla keksin muruja hampaista
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 12:16:52 GMT
oho teillä on tainnu olla hauska yö varmasti oli kun en muista enää mitään tosin löysin aamulla keksin muruja hampaista Etkö sä pessyt hampaita ennen nukkumaanmenoa >8(
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 12:34:04 GMT
varmasti oli kun en muista enää mitään tosin löysin aamulla keksin muruja hampaista Etkö sä pessyt hampaita ennen nukkumaanmenoa >8( pesin!!! pesin hampaat, menin nukkumaan ja söin keksin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 12:34:47 GMT
Etkö sä pessyt hampaita ennen nukkumaanmenoa >8( pesin!!! pesin hampaat, menin nukkumaan ja söin keksin No kannattiko sit syödä se keksi vasta hammaspesun jälkeen 8(
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 12:41:53 GMT
pesin!!! pesin hampaat, menin nukkumaan ja söin keksin No kannattiko sit syödä se keksi vasta hammaspesun jälkeen 8( noku (
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 12:46:53 GMT
Aiheesta kukkaruukkuun mun Yoko Ono -hiusestettiikka tapahtuu aina väärään aikaan. Olin hirvee peikko naapurin rippijuhlissa ku mun hiukset oli liian takussa eikä ollu aikaa harjata kunnolla. Ja sit kun haluisin sellasen pörröpään niin pyh.
No ainakin sain kakkua.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 12:53:48 GMT
Aiheesta kukkaruukkuun mun Yoko Ono -hiusestettiikka tapahtuu aina väärään aikaan. Olin hirvee peikko naapurin rippijuhlissa ku mun hiukset oli liian takussa eikä ollu aikaa harjata kunnolla. Ja sit kun haluisin sellasen pörröpään niin pyh. No ainakin sain kakkua. kakku parantaa haavat.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 12:55:59 GMT
Aiheesta kukkaruukkuun mun Yoko Ono -hiusestettiikka tapahtuu aina väärään aikaan. Olin hirvee peikko naapurin rippijuhlissa ku mun hiukset oli liian takussa eikä ollu aikaa harjata kunnolla. Ja sit kun haluisin sellasen pörröpään niin pyh. No ainakin sain kakkua. kakku parantaa haavat. Otin heti kerralla kolmea eri kakkua lautaselle. Siihen se sit jäikin kun en jaksanut syödä enempää (( Nyt hieman kaduttaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 13:01:05 GMT
Otin heti kerralla kolmea eri kakkua lautaselle. Siihen se sit jäikin kun en jaksanut syödä enempää :((( Nyt hieman kaduttaa juhlissa pitää aina ottaa heti kerralla paljon kaikkee ku sitten joko a) ei kehtaa hakee lisää montaa kertaa b) ne ehtii viedä ne ruoat pois >:(
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 13:04:13 GMT
Otin heti kerralla kolmea eri kakkua lautaselle. Siihen se sit jäikin kun en jaksanut syödä enempää (( Nyt hieman kaduttaa juhlissa pitää aina ottaa heti kerralla paljon kaikkee ku sitten joko a) ei kehtaa hakee lisää montaa kertaa b) ne ehtii viedä ne ruoat pois Mulle ei oo ikinä käyny tota b-kohtaa mut a kylläkin ihan liian monesti 8(( Miksei nää voinu lopettaa tätä levyä Yesterdaylla, miks tää Dizzy Miss Lizzy piti tunkee tänne viimeiseksi smh
|
|