|
Post by swordsman on Jun 19, 2015 19:37:55 GMT
aika kuollutta siellä taitaa olla btw, tykkään sun avatarista shame :-( thanks, meikäki sun jim parsons on aika kuumis 8) pakko sanoo et mäkin tykkään sun avatarista tosi paljon (itse asiassa sillon kun mietin itelleni avataria, mäkin koitin aluks ettiä deadpoolia mut en löytäny hyviä kuvia ) ps, ootko marvelisti
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 19:39:10 GMT
oli kyl aika hämyä seutua ku käytiin ärrällä nii siinä joku vanha humalainen mies hakkas jotain ehkä 16 vuotiasta poikaa siinä pihalla ja kohta tulee pari poliisiautoa siihen ja me ollaan siel sisällä silleen "me vaan haluttiin ostaa jätskiä ((" Mitä ihmettä oikeasti DD: Ei kyllä maailman mukavin näky 8( siellä muutenki liikuskeli vähän omituisen näkösiä tyyppejä ja pyörätelineissä oli lukoilla kiinni vääntyneitä pyöränrenkaita et jotku on varastanu pyöriä ja jättäny sen renkaan siihen ja joka kadun kulmassa oli jotai kaljatölkkejä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 19:41:43 GMT
vaihoin mun avataria ku tää gif on nii loistava
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 19:42:46 GMT
Mitä ihmettä oikeasti DD: Ei kyllä maailman mukavin näky 8( siellä muutenki liikuskeli vähän omituisen näkösiä tyyppejä ja pyörätelineissä oli lukoilla kiinni vääntyneitä pyöränrenkaita et jotku on varastanu pyöriä ja jättäny sen renkaan siihen ja joka kadun kulmassa oli jotai kaljatölkkejä Ihme slummialuetta tbh :DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 19:43:43 GMT
vaihoin mun avataria ku tää gif on nii loistava Ohhhhhh my goddddd Aika laitonta toimintaa
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 19:45:42 GMT
vaihoin mun avataria ku tää gif on nii loistava Ohhhhhh my goddddd Aika laitonta toimintaa oisin tarvinnu tota gifiä sillon yöllä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 19:46:17 GMT
Miks linkkaat jotain Pietareita täällä :DD OMISTAUTUMINEN
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 19:46:58 GMT
Ohhhhhh my goddddd Aika laitonta toimintaa oisin tarvinnu tota gifiä sillon yöllä Kieltämättä kyllä :DDD Omg avasin wordin ja aion kirjoittaa jtn. mut ei inspaa Tai no tavallaan haluun kirjottaa yhen angstisen jutun mut enedjsikda
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jun 19, 2015 19:47:08 GMT
shame :-( thanks, meikäki sun jim parsons on aika kuumis 8) pakko sanoo et mäkin tykkään sun avatarista tosi paljon (itse asiassa sillon kun mietin itelleni avataria, mäkin koitin aluks ettiä deadpoolia mut en löytäny hyviä kuvia ) ps, ootko marvelisti thanks löysin pirusti hyviä deadpool avatareja täältä et kannattaa tsekata jos löytyis mieluisa ja hell yeah oon 8) yksin aina tuskailen himassa ku ei kukaan frendi oikee marvelia fanita
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 19:48:06 GMT
jim parsons on kuumis että söpis indeed
ootko nähny normal heartin? parsons oli siinä ihan järkky hyvä huhuh meinas sydän pettää ku katoin sitä en oo nähny mut suunnitelmissa ois kattoo joskus
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 19:48:18 GMT
Miks linkkaat jotain Pietareita täällä :DD OMISTAUTUMINEN peter nyt vittu
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 19:48:29 GMT
Miks linkkaat jotain Pietareita täällä :DD OMISTAUTUMINEN Okei nyt mua pelottaa kieltämättä Oisin voinut paremmin ilman tätä tietoa (((
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 19:49:55 GMT
muistatteko kun mulla oli tää vielä avatarina #ilmakitara
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 19:51:27 GMT
OMISTAUTUMINEN peter nyt vittu väitätkö ettei mun ois pitäny käyttää yli kymmentä minuuttia siihen että saan pointtini selväks gifillä
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jun 19, 2015 19:51:22 GMT
indeed
ootko nähny normal heartin? parsons oli siinä ihan järkky hyvä huhuh meinas sydän pettää ku katoin sitä en oo nähny mut suunnitelmissa ois kattoo joskus kannattaa
sä et selviä siitä ilman paperipussia ja nenäliinoja
|
|