|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 18:41:42 GMT
AHAA :DDD luulin koko ajan että puhutte tästä : No ei ihan :DDD
|
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 18:56:59 GMT
t ällei vähän aiheesta poiketen, tietääkö kukaan onko gosu nyt ihan kuollu vai onko se jotenki maagisesti noussut bittiavaruuden tuhkasta kiinnostais vaan tietää että miten se maksullisuus on oikeen toiminu gosun kannalta
ei sillä että haluaisin takasinEmt en oo hetkeen nähny esim. gosuryhmässä kenenkään puhuvan siitä et kuinka aktiivista siellä on. Mut ainakin yhes välis siellä oli vain jtn. 100+ ihmistä ja keskustelut lähinnä myyntikeskusteluja. En usko et tulee kovin muuttumaan, voi olla että kaatuu koko paikka jahka ihmisiltä menee umpeen tää eka superpassi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 18:58:21 GMT
t ällei vähän aiheesta poiketen, tietääkö kukaan onko gosu nyt ihan kuollu vai onko se jotenki maagisesti noussut bittiavaruuden tuhkasta kiinnostais vaan tietää että miten se maksullisuus on oikeen toiminu gosun kannalta
ei sillä että haluaisin takasinaika kuollutta siellä taitaa olla btw, tykkään sun avatarista
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 18:58:59 GMT
selaan vaan ihan normaalisti tumblria sit joku rebloggas tän gifin sit olin vaan silleen aa kiva sit mä näin peterin kummittelemassa tuolla taustalla ja kuolin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 19:00:26 GMT
AHAA :DDD luulin koko ajan että puhutte tästä : No ei ihan :DDD ihmettelinkin että miten ette nää että siinä on kissa Xddd mut tossaki on pinkkiä kun tarkkaan kattoo
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 19:01:37 GMT
selaan vaan ihan normaalisti tumblria sit joku rebloggas tän gifin sit olin vaan silleen aa kiva sit mä näin peterin kummittelemassa tuolla taustalla ja kuolinOMG :DDD en ensin ees tajunnu et peter on tossa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 19:02:42 GMT
ehkä se on joku pehmolelu se on kawaii papu tai noh peruna
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 19:03:01 GMT
selaan vaan ihan normaalisti tumblria sit joku rebloggas tän gifin sit olin vaan silleen aa kiva sit mä näin peterin kummittelemassa tuolla taustalla ja kuolinVihaan sitä miten hotilta tupakointi näyttää (((
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 19:04:40 GMT
selaan vaan ihan normaalisti tumblria sit joku rebloggas tän gifin sit olin vaan silleen aa kiva sit mä näin peterin kummittelemassa tuolla taustalla ja kuolinOMG :DDD en ensin ees tajunnu et peter on tossa en mäkää sit tajusin et toi gif on siitä samasta tilanteesta kun peter hieroo jalkaansa gif
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 19:06:12 GMT
mysteeri ratkaistu
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 19:06:59 GMT
mysteeri ratkaistu Mitä ihmettä oikeasti :DDDDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 19:07:17 GMT
selaan vaan ihan normaalisti tumblria sit joku rebloggas tän gifin sit olin vaan silleen aa kiva sit mä näin peterin kummittelemassa tuolla taustalla ja kuolinVihaan sitä miten hotilta tupakointi näyttää ((( mäki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 19:08:08 GMT
mysteeri ratkaistu Mitä ihmettä oikeasti :DDDDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 19:09:41 GMT
selaan vaan ihan normaalisti tumblria sit joku rebloggas tän gifin sit olin vaan silleen aa kiva sit mä näin peterin kummittelemassa tuolla taustalla ja kuolinVihaan sitä miten hotilta tupakointi näyttää ((( määki ihan ku alex ei ois muutenki tarpeeks kuuma
|
|