|
Post by Sibe on Jun 19, 2015 11:33:14 GMT
pitäis ehkä mut kiva et huolehdit <3 Hah oon aina vähän tällanen huolehtija tbh :'D Ehkä se terveydenhoitaja ois siis mulle hyvä ammatti. ahaha :DD no mut se on sun tuleva ammatti nii ja olo parani ku söin illalla :3
|
|
|
Post by Sibe on Jun 19, 2015 11:34:31 GMT
mietin just ihan samaa lol
|
|
|
Post by Sibe on Jun 19, 2015 11:35:09 GMT
mulla on kaksi persoonaa toinen on pete ....ja pimeä puoli on anteeks mut kuolin melkee nauruu
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 11:57:42 GMT
Hah oon aina vähän tällanen huolehtija tbh :'D Ehkä se terveydenhoitaja ois siis mulle hyvä ammatti. ahaha :DD no mut se on sun tuleva ammatti nii ja olo parani ku söin illalla :3 Toivon mukaan jos pääsen kouluun ;_; No hyvä kuulla! <3
|
|
|
Post by Sibe on Jun 19, 2015 12:00:28 GMT
ahaha :DD no mut se on sun tuleva ammatti nii ja olo parani ku söin illalla :3 Toivon mukaan jos pääsen kouluun ;_; No hyvä kuulla! <3 ootko nyt siis hakenu sinne vai kuis? hih <3 oot oikeesti tosi ystävällinen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 12:09:52 GMT
Toivon mukaan jos pääsen kouluun ;_; No hyvä kuulla! <3 ootko nyt siis hakenu sinne vai kuis? hih <3 oot oikeesti tosi ystävällinen Joo, hain ammattikorkeaan terveydenhoitajalinjalle. Aww, kiitos :'D Yritän aina parhaani mukaan olla
|
|
|
Post by Sibe on Jun 19, 2015 12:15:02 GMT
ootko nyt siis hakenu sinne vai kuis? hih <3 oot oikeesti tosi ystävällinen Joo, hain ammattikorkeaan terveydenhoitajalinjalle. Aww, kiitos :'D Yritän aina parhaani mukaan olla aa okei toivotaan et pääset!! tiiätkö koska ne tulokset tulee? no sit susta tulee viel joskus mahtava terveydenhoitaja
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 12:17:48 GMT
Joo, hain ammattikorkeaan terveydenhoitajalinjalle. Aww, kiitos :'D Yritän aina parhaani mukaan olla aa okei toivotaan et pääset!! tiiätkö koska ne tulokset tulee? no sit susta tulee viel joskus mahtava terveydenhoitaja 3.7. pitäis tulla, hieman kuumottaa jo. Ois kyl kiva olla esim. kouluterveydenhoitaja, tosin sitä joutuu helposti niiden hormonipäiden vihan kohteeksi. Meidänkin yläkoulun terkkaria vihas tosi moni vaikka se on yks mukavimmista naisista, mitä oon koskaan tavannu??
|
|
|
Post by Sibe on Jun 19, 2015 12:20:40 GMT
aa okei toivotaan et pääset!! tiiätkö koska ne tulokset tulee? no sit susta tulee viel joskus mahtava terveydenhoitaja 3.7. pitäis tulla, hieman kuumottaa jo. Ois kyl kiva olla esim. kouluterveydenhoitaja, tosin sitä joutuu helposti niiden hormonipäiden vihan kohteeksi. Meidänkin yläkoulun terkkaria vihas tosi moni vaikka se on yks mukavimmista naisista, mitä oon koskaan tavannu?? hui, uskon et hirvee kuumotus päällä! onks sul ollu mitää soveltavuuskokeita? no mut eiköhä siitäkin selväis? meillä on lukiossa ihanin terkkari varmaan koko maan päällä smiley11 + meillä on yläaste samassa ni se on sielläki. Yläkoulun terkkari oli hmm.. erikoinen.. (siirryin siis ihan eri yläasteelta toho lukioon)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 12:28:03 GMT
3.7. pitäis tulla, hieman kuumottaa jo. Ois kyl kiva olla esim. kouluterveydenhoitaja, tosin sitä joutuu helposti niiden hormonipäiden vihan kohteeksi. Meidänkin yläkoulun terkkaria vihas tosi moni vaikka se on yks mukavimmista naisista, mitä oon koskaan tavannu?? hui, uskon et hirvee kuumotus päällä! onks sul ollu mitää soveltavuuskokeita? no mut eiköhä siitäkin selväis? meillä on lukiossa ihanin terkkari varmaan koko maan päällä smiley11 + meillä on yläaste samassa ni se on sielläki. Yläkoulun terkkari oli hmm.. erikoinen.. (siirryin siis ihan eri yläasteelta toho lukioon) Joo olihan niitä pääsykokeen yhteydessä vaikka kuinka, puolet päivästä meni vaan niitä tehdessä :DD No joo lukiolaisethan toki ois paljon chillimpiä asioiden suhteen. Ei munkaan lukiossa tietääkseni kukaan ikinä valittanut siitä terkkarista mitään, se oli munkin mielestä ihan mukava, muttei yläkoulun terkkarin veroinen kyllä. Ennen sitä meillä tosin oli joku vanha nainen, joka oli kyllä kans yhtä mukava mutta meh :'D
|
|
|
Post by Sibe on Jun 19, 2015 12:29:01 GMT
hui, uskon et hirvee kuumotus päällä! onks sul ollu mitää soveltavuuskokeita? no mut eiköhä siitäkin selväis? meillä on lukiossa ihanin terkkari varmaan koko maan päällä smiley11 + meillä on yläaste samassa ni se on sielläki. Yläkoulun terkkari oli hmm.. erikoinen.. (siirryin siis ihan eri yläasteelta toho lukioon) Joo olihan niitä pääsykokeen yhteydessä vaikka kuinka, puolet päivästä meni vaan niitä tehdessä :DD No joo lukiolaisethan toki ois paljon chillimpiä asioiden suhteen. Ei munkaan lukiossa tietääkseni kukaan ikinä valittanut siitä terkkarista mitään, se oli munkin mielestä ihan mukava, muttei yläkoulun terkkarin veroinen kyllä. Ennen sitä meillä tosin oli joku vanha nainen, joka oli kyllä kans yhtä mukava mutta meh :'D Aa joo okei :DD No juu ää oikeesti jännittää vissii sikanaa jo kirjotukset (joihin niinku yli vuosi..) ja vanhat ens vuonna :I
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 12:39:52 GMT
Joo olihan niitä pääsykokeen yhteydessä vaikka kuinka, puolet päivästä meni vaan niitä tehdessä :DD No joo lukiolaisethan toki ois paljon chillimpiä asioiden suhteen. Ei munkaan lukiossa tietääkseni kukaan ikinä valittanut siitä terkkarista mitään, se oli munkin mielestä ihan mukava, muttei yläkoulun terkkarin veroinen kyllä. Ennen sitä meillä tosin oli joku vanha nainen, joka oli kyllä kans yhtä mukava mutta meh :'D Aa joo okei :DD No juu ää oikeesti jännittää vissii sikanaa jo kirjotukset (joihin niinku yli vuosi..) ja vanhat ens vuonna :I Mun on paha antaa kirjoituksiin mitään lohdutusta ku ite olin IB-lukiossa niin meillä oli ihan eri systeemit :DD Ajattele positiivisesti et teillä on sentään 6h aikaa, meillä kaikista pisin mahdollinen aika oli 2,5h ja lyhin aika 1h :DD Mut vanhat oli ihan jees, niitä kuitenkin harjoitellaan aika kauan ja ne tanssit jää helposti mieleen 8)
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 15:43:01 GMT
Edellinen viesti kolme tuntia sitte. Ootteko te kaikki juhannustamassa tuolla vesisateessa vai mihin ootte kadonnu?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 15:44:25 GMT
Edellinen viesti kolme tuntia sitte. Ootteko te kaikki juhannustamassa tuolla vesisateessa vai mihin ootte kadonnu? Mä epätoivoisesti ootan et saisin kaverista peliseuraa mut yyyh 8( Joten päätin tulla tänne hetkeks
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 15:46:53 GMT
Edellinen viesti kolme tuntia sitte. Ootteko te kaikki juhannustamassa tuolla vesisateessa vai mihin ootte kadonnu? Mä epätoivoisesti ootan et saisin kaverista peliseuraa mut yyyh 8( Joten päätin tulla tänne hetkeks Mun taas piti saada serkusta mökkiseuraa mut ne ei tuukaan tänne ollenkaan. :-(
|
|