|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:04:16 GMT
itkettää
huomenna pitää herätä ennen kuutta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 22:05:15 GMT
itkettää huomenna pitää herätä ennen kuutta Miks niin aikasin o:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:07:37 GMT
itkettää huomenna pitää herätä ennen kuutta Miks niin aikasin o: no siis jonku random serkun rippijuhlat ja sinne on kivasti matkaa ja ton pitää viedä joku juttu jonneki ennen sitä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 22:10:00 GMT
no siis jonku random serkun rippijuhlat ja sinne on kivasti matkaa ja ton pitää viedä joku juttu jonneki ennen sitä Ah niin Mut ajattele automatkaa!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:12:32 GMT
no siis jonku random serkun rippijuhlat ja sinne on kivasti matkaa ja ton pitää viedä joku juttu jonneki ennen sitä Ah niin Mut ajattele automatkaa! jooooo
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 22:18:57 GMT
Saa nähdä ehtiikö mun keksi homehtua ennen kuin tänne tulee joku uusi Toivokaamme et huominen tuo tullessaan uusia ihmisiä
Tai siis tänään myöhemmin ettei vaan tule nipotusta!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:20:00 GMT
Saa nähdä ehtiikö mun keksi homehtua ennen kuin tänne tulee joku uusi Toivokaamme et huominen tuo tullessaan uusia ihmisiä Tai siis tänään myöhemmin ettei vaan tule nipotusta!! mä voin syödä sen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 22:23:43 GMT
Saa nähdä ehtiikö mun keksi homehtua ennen kuin tänne tulee joku uusi Toivokaamme et huominen tuo tullessaan uusia ihmisiä Tai siis tänään myöhemmin ettei vaan tule nipotusta!! mä voin syödä sen Rakkaudella leivottu ( Huomasin että suomen kieli kusi silmääni taas vaihteeksi koska 'huominen tuo tullessaan' ja sit kirjoitin 'tai siis tänään myöhemmin' > 'tänään myöhemmin tuo tullessaan'
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:24:40 GMT
Rakkaudella leivottu ( Huomasin että suomen kieli kusi silmääni taas vaihteeksi koska 'huominen tuo tullessaan' ja sit kirjoitin 'tai siis tänään myöhemmin' > 'tänään myöhemmin tuo tullessaan' pelottava keksi. syön sen silti. suomen kieli on kusi kieli.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 22:33:37 GMT
Rakkaudella leivottu ( Huomasin että suomen kieli kusi silmääni taas vaihteeksi koska 'huominen tuo tullessaan' ja sit kirjoitin 'tai siis tänään myöhemmin' > 'tänään myöhemmin tuo tullessaan' pelottava keksi. syön sen silti. suomen kieli on kusi kieli. Mun pitää leipoa uusi nyt kun söit sen ( Mut en kyl jaxa ennen huomista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:41:54 GMT
pelottava keksi. syön sen silti. suomen kieli on kusi kieli. Mun pitää leipoa uusi nyt kun söit sen ( Mut en kyl jaxa ennen huomista voin syödä senki sitte
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 22:47:39 GMT
Mun pitää leipoa uusi nyt kun söit sen ( Mut en kyl jaxa ennen huomista voin syödä senki sitte No et sä nyt kaikkia voi syödä!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:53:26 GMT
No et sä nyt kaikkia voi syödä! ... 3:
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 22:55:44 GMT
No et sä nyt kaikkia voi syödä! ... 3: No ehkä annan sulle vielä yhden huomenna 8(
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:57:53 GMT
No ehkä annan sulle vielä yhden huomenna 8( JEE oot paras <33 !!!!!!
|
|