|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 21:29:39 GMT
EIKÖ KEKSIT KELPAA VAI nyt zumba jumba antaa kaikille bansku bannit mit
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 21:31:12 GMT
Jos kaikki pelkää tota tutustumista tuolla koska ensinnäkin tutustua on ihan hirveä sana kaikissa muodoissaan ja toiseksi ehkä kukaan ei haluu kertoa itsestään mitään ( laita että jutusteluchat tai mutustelu rutustelu sutustelu Suuteluchat OKEI SIIS en ajattele mitään tällä hetkellä mieleni on tyyni kuin järvi kesäaamuisin Mut jutusteluchat on aika tyhmä koska chathan on niinku... jutustelulle.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 21:32:08 GMT
miks mun tumblr lagaa pliis haluan selata alex turner gifejä yhyy
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 21:32:38 GMT
EIKÖ KEKSIT KELPAA VAI nyt zumba jumba antaa kaikille bansku bannit mit Tää viesti on täydellinen koska Mit oli mun gosunimi lmao Mut siis niin miksei mun keksi kelpaa kenellekään
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 21:33:43 GMT
miks mun tumblr lagaa pliis haluan selata alex turner gifejä yhyy Mitäs pistit niitä Alex Turnereita tänne Tumblr kostaa sulle
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 21:36:33 GMT
miks mun tumblr lagaa pliis haluan selata alex turner gifejä yhyy Mitäs pistit niitä Alex Turnereita tänne Tumblr kostaa sulle byääääääääääääää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 21:36:48 GMT
laita että jutusteluchat tai mutustelu rutustelu sutustelu Suuteluchat OKEI SIIS en ajattele mitään tällä hetkellä mieleni on tyyni kuin järvi kesäaamuisin Mut jutusteluchat on aika tyhmä koska chathan on niinku... jutustelulle. no niin kyl :DDD c(h)atland
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 21:37:31 GMT
miks mun tumblr lagaa pliis haluan selata alex turner gifejä yhyy Mitäs pistit niitä Alex Turnereita tänne Tumblr kostaa sulle tumblr = jumala ?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 21:38:37 GMT
Mitäs pistit niitä Alex Turnereita tänne Tumblr kostaa sulle tumblr = jumala ? No mulle pretty much. Tai sit sä hakkeroiduit sinne vihaisena ja bannasit kaikki Alex Turnerit
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 21:40:01 GMT
No mulle pretty much. Tai sit sä hakkeroiduit sinne vihaisena ja bannasit kaikki Alex Turnerit ..maybe
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 21:43:14 GMT
No mulle pretty much. Tai sit sä hakkeroiduit sinne vihaisena ja bannasit kaikki Alex Turnerit hahaaaa nyt se toimii
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 21:45:25 GMT
AIH VOIH KIPUA
"... and I just wanted to say that I believe John and Paul really did love each other. Maybe they never said it, but it’s the little things. Sharing the mic, the cute little side glances, Paul buttoning John’s shirt he forgot to button, and many more we haven’t even witnessed ourselves."
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 22:00:16 GMT
mun pitää mennä nyt sinne nukkumaan etten nukaha sinne alttarille :"D heihei kaikki
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 22:01:07 GMT
mun pitää mennä nyt sinne nukkumaan etten nukaha sinne alttarille :"D heihei kaikki Hyviä öitä ja mukavia juhlia PS. ehtoollisviini on pahaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 22:02:28 GMT
mun pitää mennä nyt sinne nukkumaan etten nukaha sinne alttarille :"D heihei kaikki :( öitää
|
|