|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 18:33:11 GMT
höpö höpö, itkit kuiteski no ehkä pari miehistä kyyneltä *parikymmentä *epämiehistä *vesiputousta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 18:45:34 GMT
höpö höpö, itkit kuiteski no ehkä pari miehistä kyyneltä höpö höpö, akkamaisesti ruikutit niin että paitaki kastu.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 18:59:13 GMT
no ehkä pari miehistä kyyneltä *parikymmentä *epämiehistä *vesiputousta hys
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 19:02:21 GMT
tutustumischat...
eli toisin sanoen me kolme höpötetään täällä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 19:02:27 GMT
*parikymmentä *epämiehistä *vesiputousta hys Totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 19:03:46 GMT
tutustumischat... eli toisin sanoen me kolme höpötetään täällä. En tiiä miten noi muut paikalla olevat sais tänne. "NYT PRKL JUTTELEMAAN SIELTÄ MUUTEN TULEE BANNIT T. MODE" :DDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 19:04:23 GMT
Totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin tai nyt. ... nnnn NYT tai nyt. nyt. nyt? än yy tee ... NYT ny- nope.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 19:04:53 GMT
tutustumischat... eli toisin sanoen me kolme höpötetään täällä. En tiiä miten noi muut paikalla olevat sais tänne. "NYT PRKL JUTTELEMAAN SIELTÄ MUUTEN TULEE BANNIT T. MODE" :DDD toimii.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 19:07:16 GMT
En tiiä miten noi muut paikalla olevat sais tänne. "NYT PRKL JUTTELEMAAN SIELTÄ MUUTEN TULEE BANNIT T. MODE" :DDD toimii. Tää muutti mun kysymysmerkit rumaks hymiöks thank
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 19:10:00 GMT
isoset bussimatkalla kotiin kyseli kaikkien osotteita et ne tulee käymään juhlissa
voin vaan kuvitella kaikkien niiden mummojen ilmeet jos ne tulee tänne pelleilemään :"DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 19:11:57 GMT
isoset bussimatkalla kotiin kyseli kaikkien osotteita et ne tulee käymään juhlissa voin vaan kuvitella kaikkien niiden mummojen ilmeet jos ne tulee tänne pelleilemään :"DDD Meillä ne tuli laulamaan Sen takia mulla kävi mielessä ahaa-elämys et jos se yks ois ollu isosena nyt leirillä niin sit se saattais tulla naapurin juhliin lauleskelemaan > Mut ei se vissiin ollu 8(
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 19:14:06 GMT
Tää muutti mun kysymysmerkit rumaks hymiöks thank mulleki käy tota ja se ärsyttää, siks joudun kahen kysymysmerkin sijaan laittaa kolme vaikka kaks on mun vakio
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 19:14:45 GMT
isoset bussimatkalla kotiin kyseli kaikkien osotteita et ne tulee käymään juhlissa voin vaan kuvitella kaikkien niiden mummojen ilmeet jos ne tulee tänne pelleilemään :"DDD Meillä ne tuli laulamaan Sen takia mulla kävi mielessä ahaa-elämys et jos se yks ois ollu isosena nyt leirillä niin sit se saattais tulla naapurin juhliin lauleskelemaan > Mut ei se vissiin ollu 8( joo meillä oli siellä leirillä pari vakiobiisiä joita kaikki hoilas koko ajan sanoivat että tulevat niitä laulamaan ja syömään kaikki ruuat :'D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 19:15:35 GMT
''kahvia ja pullaa''
nerokasta. kuka kieltäytyisi kahvista ja pullasta?
(okei, jättäsin ehkä pullan pois)
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 19:17:12 GMT
''kahvia ja pullaa'' nerokasta. kuka kieltäytyisi kahvista ja pullasta? (okei, jättäsin ehkä pullan pois) ei oo ehkä mitään parempaa ku pullakahvit oon nii mummo
|
|