|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 14:17:46 GMT
haha, kiitos paljon :DD Pete: Aku Ankka, koska en oikee lue muita sarjakuvia eh Nyt mun pitää taas vaihtaa otsikko tai muuten kusetan ihmisiä. Haluan kyllä nuppineulata tän uusiks prkl mut onko sille tarvetta emt. Nyt jos vielä käyt täällä aktiivisesti juttelemassa niin ois kiva ;w; toki tuun juttelemaan koska haluun tutustua uusiin ihmisiin tosin en vaan oo aikasemmin tällästä huomannut, hupss
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 14:18:46 GMT
taisin tippuu keskustelun kärryiltä kun syvennyin lukee hesaria, hoh no mut asiasta kukkaruukkuun ja kukkaruukusta.... viemäriin? mikä on teidän lempisarjakuva? Tällä hetkellä tämä wakonaga.deviantart.com/art/revive5-539159743Nojoojoo mut öö oon aika laiska lukemaan sarjakuvia tbh. Mut mangasarjoista tykkään mm. Prince of Tenniksestä ja Kaze to Ki no Utasta oon lukenu elämäni aikana vaan yhen kirjan mangaa ja seki kerto jostain kissasta :DD ite tykkään lukee joskus lehestä sarjakuvia, lähinnä nemiä, fingerporia yms. sit ihailen monien supersankarisarjisten piirtotyyliä ja lukisin kyl mieluusti sellasia vanhoja, mutta kun ei suomessa hirveesti mitään sarjakuvaliikkeitä ole
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 14:19:21 GMT
Nyt mun pitää taas vaihtaa otsikko tai muuten kusetan ihmisiä. Haluan kyllä nuppineulata tän uusiks prkl mut onko sille tarvetta emt. Nyt jos vielä käyt täällä aktiivisesti juttelemassa niin ois kiva ;w; toki tuun juttelemaan koska haluun tutustua uusiin ihmisiin tosin en vaan oo aikasemmin tällästä huomannut, hupss NO NIIN jos sitä ei huomaa ees nuppineulattuna niin miten sit ilman nupparia 8(( Paitsi jos huomasit sen nuppineulan jälkeen emt kuitenkin oon sitä mieltä et nuppari = tärkeä Kuuntelen Double Fantasya mut kuumottaa kun heti toisena biisinä on Kiss Kiss Kiss
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 14:22:07 GMT
oon lukenu elämäni aikana vaan yhen kirjan mangaa ja seki kerto jostain kissasta :DD ite tykkään lukee joskus lehestä sarjakuvia, lähinnä nemiä, fingerporia yms. sit ihailen monien supersankarisarjisten piirtotyyliä ja lukisin kyl mieluusti sellasia vanhoja, mutta kun ei suomessa hirveesti mitään sarjakuvaliikkeitä ole Kärsin estetiikkaongelmista jos tähän tulee kaks mun viestiä peräkkäin fml Niin joo munkin on aina pakko lukea lehden sarjakuvat, on nekin kivoja. Mut oon mangaakin tosi laiska lukemaan :DD Suomessa on niin vähän tällasia eri asioiden erikoisliikkeitä tai sit kaikki on Helsingissä 8( // MIKS JONKUN PITI MENNÄ VESSAAN JUST TÄN ORGASMIKOHDAN AIKANA kill me
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 14:22:39 GMT
toki tuun juttelemaan koska haluun tutustua uusiin ihmisiin tosin en vaan oo aikasemmin tällästä huomannut, hupss NO NIIN jos sitä ei huomaa ees nuppineulattuna niin miten sit ilman nupparia 8(( Paitsi jos huomasit sen nuppineulan jälkeen emt kuitenkin oon sitä mieltä et nuppari = tärkeä Kuuntelen Double Fantasya mut kuumottaa kun heti toisena biisinä on Kiss Kiss Kiss kirjota otsikkoon että tää on ainoo VIRALLINEN chat
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 14:24:58 GMT
toki tuun juttelemaan koska haluun tutustua uusiin ihmisiin tosin en vaan oo aikasemmin tällästä huomannut, hupss NO NIIN jos sitä ei huomaa ees nuppineulattuna niin miten sit ilman nupparia 8(( Paitsi jos huomasit sen nuppineulan jälkeen emt kuitenkin oon sitä mieltä et nuppari = tärkeä Kuuntelen Double Fantasya mut kuumottaa kun heti toisena biisinä on Kiss Kiss Kiss no jep 8( En mä oo huomannut kun on ollut nuppari tai ei ole ollut ja nyt löytyi vaan koska joku oli kirjottanu tänne :'d
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 14:27:08 GMT
NO NIIN jos sitä ei huomaa ees nuppineulattuna niin miten sit ilman nupparia 8(( Paitsi jos huomasit sen nuppineulan jälkeen emt kuitenkin oon sitä mieltä et nuppari = tärkeä Kuuntelen Double Fantasya mut kuumottaa kun heti toisena biisinä on Kiss Kiss Kiss kirjota otsikkoon että tää on ainoo VIRALLINEN chat Kirjoitin tollein kämäisesti koska en osaa 8( VIELÄ PAHEMPI iskä tuli just selittämään jostain perunoista ja sillistä kun Yoko tuolla nautiskeli voi jumalauta sentään
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 14:33:06 GMT
oon lukenu elämäni aikana vaan yhen kirjan mangaa ja seki kerto jostain kissasta :DD ite tykkään lukee joskus lehestä sarjakuvia, lähinnä nemiä, fingerporia yms. sit ihailen monien supersankarisarjisten piirtotyyliä ja lukisin kyl mieluusti sellasia vanhoja, mutta kun ei suomessa hirveesti mitään sarjakuvaliikkeitä ole Kärsin estetiikkaongelmista jos tähän tulee kaks mun viestiä peräkkäin fml Niin joo munkin on aina pakko lukea lehden sarjakuvat, on nekin kivoja. Mut oon mangaakin tosi laiska lukemaan :DD Suomessa on niin vähän tällasia eri asioiden erikoisliikkeitä tai sit kaikki on Helsingissä 8( // MIKS JONKUN PITI MENNÄ VESSAAN JUST TÄN ORGASMIKOHDAN AIKANA kill me Joo, se on tosi harmi ettei suomesta löydy sellasia kivoja erikoisliikkeitä. suomalaiset on nii kalkkiksii, ainut mikä kiinnostaa on ehkä arabian astiat. ja täältähän onki pikkukylältä kiva tehä pikanen kauppareissu helsinkiin, eihän siinä mene kun viis, kuus tuntia ja sit sama matka vielä takasin.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 14:36:57 GMT
Kärsin estetiikkaongelmista jos tähän tulee kaks mun viestiä peräkkäin fml Niin joo munkin on aina pakko lukea lehden sarjakuvat, on nekin kivoja. Mut oon mangaakin tosi laiska lukemaan :DD Suomessa on niin vähän tällasia eri asioiden erikoisliikkeitä tai sit kaikki on Helsingissä 8( // MIKS JONKUN PITI MENNÄ VESSAAN JUST TÄN ORGASMIKOHDAN AIKANA kill me Joo, se on tosi harmi ettei suomesta löydy sellasia kivoja erikoisliikkeitä. suomalaiset on nii kalkkiksii, ainut mikä kiinnostaa on ehkä arabian astiat. ja täältähän onki pikkukylältä kiva tehä pikanen kauppareissu helsinkiin, eihän siinä mene kun viis, kuus tuntia ja sit sama matka vielä takasin. Sama täällä, menee kans junalla joku nelisen tuntia ja autolla sitäkin kauemmin. Ja sit kun junaliput on niin kalliita OTL itken kun pitää lähteä sinne Norjaan ja ensin pitää mennä junalla Helsinkiin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 15:04:01 GMT
Joo, se on tosi harmi ettei suomesta löydy sellasia kivoja erikoisliikkeitä. suomalaiset on nii kalkkiksii, ainut mikä kiinnostaa on ehkä arabian astiat. ja täältähän onki pikkukylältä kiva tehä pikanen kauppareissu helsinkiin, eihän siinä mene kun viis, kuus tuntia ja sit sama matka vielä takasin. Sama täällä, menee kans junalla joku nelisen tuntia ja autolla sitäkin kauemmin. Ja sit kun junaliput on niin kalliita OTL itken kun pitää lähteä sinne Norjaan ja ensin pitää mennä junalla Helsinkiin. junalla matkustaminen on kyllä aika törkeen kallista
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 15:11:00 GMT
Sama täällä, menee kans junalla joku nelisen tuntia ja autolla sitäkin kauemmin. Ja sit kun junaliput on niin kalliita OTL itken kun pitää lähteä sinne Norjaan ja ensin pitää mennä junalla Helsinkiin. junalla matkustaminen on kyllä aika törkeen kallista Sanotaan et pitäis suosii julkisia mut noi hinnat... Miksei niitä vaan voi laskee ku sithän ihmiset varmasti käyttäis junaa enemmän?? Vinyylien kuuntelu on hyväksi mun terveydelle ku joudun aina joko levyn tai puolen loppuessa nousta ja kävellä soittimelle et saan taas jotain musiikkia itelleni hah.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 15:17:12 GMT
junalla matkustaminen on kyllä aika törkeen kallista Sanotaan et pitäis suosii julkisia mut noi hinnat... Miksei niitä vaan voi laskee ku sithän ihmiset varmasti käyttäis junaa enemmän?? Vinyylien kuuntelu on hyväksi mun terveydelle ku joudun aina joko levyn tai puolen loppuessa nousta ja kävellä soittimelle et saan taas jotain musiikkia itelleni hah. julkiset sais mun mielestä olla kokonaan ilmasia mutta mistäpä valtio repis rahoja sellaseen pitäs itekki kuunnella vinyylejä kunha oppisin käyttää tota soitinta...
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 15:21:58 GMT
kirjota otsikkoon että tää on ainoo VIRALLINEN chat Kirjoitin tollein kämäisesti koska en osaa 8( VIELÄ PAHEMPI iskä tuli just selittämään jostain perunoista ja sillistä kun Yoko tuolla nautiskeli voi jumalauta sentään hei kyl toi otsikko on hyvä!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 15:23:31 GMT
Sanotaan et pitäis suosii julkisia mut noi hinnat... Miksei niitä vaan voi laskee ku sithän ihmiset varmasti käyttäis junaa enemmän?? Vinyylien kuuntelu on hyväksi mun terveydelle ku joudun aina joko levyn tai puolen loppuessa nousta ja kävellä soittimelle et saan taas jotain musiikkia itelleni hah. julkiset sais mun mielestä olla kokonaan ilmasia mutta mistäpä valtio repis rahoja sellaseen pitäs itekki kuunnella vinyylejä kunha oppisin käyttää tota soitinta... No siinähän se ongelma piileekin koska siitähän tulee jumalattomat kustannukset jos siitä ei jotain maksua ota. Mut noi VR;n hinnat on kyl liian kamalia. Tuskin se on niin vaikeeta ku tää äidinkin oma on ihan yksinkertainen. Tosin eilen kuuntelin niitä väärällä nopeudella (äiti laitto sen 45rpm vaik ois pitäny olla 33rpm enkä mä kattonu!!) ja sit noi levyt vaihteli nopeuksia itekseen aina välillä :DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 15:24:03 GMT
Kirjoitin tollein kämäisesti koska en osaa 8( VIELÄ PAHEMPI iskä tuli just selittämään jostain perunoista ja sillistä kun Yoko tuolla nautiskeli voi jumalauta sentään hei kyl toi otsikko on hyvä! Oi voi no hyvä jos kelpaa 8) Nyt kun se vielä tehoais ihmisiin
|
|