|
Post by Candypompom on Jul 9, 2015 7:02:27 GMT
muokkasin nyt lomakkeen!
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 9, 2015 9:01:38 GMT
MINI: Loistekukka | 21 kuuta | Soturi | Naaras | Tuuliklaani | susanna48
^^ Tiikerililjan sisko
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 9, 2015 9:05:01 GMT
Vaihdoin Naavatähden iän, koska koin sen tarpeelliseksi muiden kissojen nuoruuden takia.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 9, 2015 16:56:09 GMT
elämää? ei
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 9, 2015 19:31:37 GMT
// up!
|
|
|
Post by MayMay on Jul 10, 2015 9:53:08 GMT
Vaihdoin Naavatähden iän, koska koin sen tarpeelliseksi muiden kissojen nuoruuden takia. Se mini vielä puuttuu...
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 10, 2015 14:43:54 GMT
Vaihdoin Naavatähden iän, koska koin sen tarpeelliseksi muiden kissojen nuoruuden takia. Se mini vielä puuttuu... ainiin, sori MINI: Naavatähti | 41 kuuta | Klaanipäällikkö | Naaras | Joki | Candypompom, anni
|
|
|
Post by MayMay on Jul 10, 2015 16:43:09 GMT
Varjoklaaniin tarvitaan vielä parantaja, jotta voitaisiin alottaa.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 11, 2015 7:47:54 GMT
mä voisin ehkä tehä?
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 11, 2015 7:49:28 GMT
huomasin et jokiklaanis on vaa yks kolli ;'D tämäpäs on vaikeeta, muokkaan alotuksee viel et naavatähti on kolli
|
|
|
Post by MayMay on Jul 11, 2015 8:55:08 GMT
huomasin et jokiklaanis on vaa yks kolli ;'D tämäpäs on vaikeeta, muokkaan alotuksee viel et naavatähti on kolli Ei nyt millään pahalla, mut mua nyt vähä ärsyttää toi ku sä muokkailet mun kirjottamaa alotusviestiä. Joo kyl mä tiedän, että sä oot admin ja silleen, mut on se musta vähän tyhmää, kun oon kirjottanu tota a-viestiä kauan aikaa ja sitte joku muu pystyy vaan mennä siihen alotusviestiin ja muokkaamaan sieltä kaiken yms, vaikka sä et silleen oo tehnykkään mut kuiteski. Älä nyt ota pahalla, mut pyytäisin, et käviskö, että mun ropessa mä itse muokkaan sen alotusviestin sitten kun on tarvis, vaikka sä siihen pystytkin, mutta et oo kuitenkaan tässä ropessa varaboss tai mtn sellasta. Kiitos olen puhunut.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 11, 2015 9:04:48 GMT
huomasin et jokiklaanis on vaa yks kolli ;'D tämäpäs on vaikeeta, muokkaan alotuksee viel et naavatähti on kolli Ei nyt millään pahalla, mut mua nyt vähä ärsyttää toi ku sä muokkailet mun kirjottamaa alotusviestiä. Joo kyl mä tiedän, että sä oot admin ja silleen, mut on se musta vähän tyhmää, kun oon kirjottanu tota a-viestiä kauan aikaa ja sitte joku muu pystyy vaan mennä siihen alotusviestiin ja muokkaamaan sieltä kaiken yms, vaikka sä et silleen oo tehnykkään mut kuiteski. Älä nyt ota pahalla, mut pyytäisin, et käviskö, että mun ropessa mä itse muokkaan sen alotusviestin sitten kun on tarvis, vaikka sä siihen pystytkin, mutta et oo kuitenkaan tässä ropessa varaboss tai mtn sellasta. Kiitos olen puhunut. oon pahoillani, en tee enää niin toistamiseen. kitti ymmärtämisestä
|
|
|
Post by MayMay on Jul 11, 2015 9:08:38 GMT
Ei nyt millään pahalla, mut mua nyt vähä ärsyttää toi ku sä muokkailet mun kirjottamaa alotusviestiä. Joo kyl mä tiedän, että sä oot admin ja silleen, mut on se musta vähän tyhmää, kun oon kirjottanu tota a-viestiä kauan aikaa ja sitte joku muu pystyy vaan mennä siihen alotusviestiin ja muokkaamaan sieltä kaiken yms, vaikka sä et silleen oo tehnykkään mut kuiteski. Älä nyt ota pahalla, mut pyytäisin, et käviskö, että mun ropessa mä itse muokkaan sen alotusviestin sitten kun on tarvis, vaikka sä siihen pystytkin, mutta et oo kuitenkaan tässä ropessa varaboss tai mtn sellasta. Kiitos olen puhunut. oon pahoillani, en tee enää niin toistamiseen. kitti ymmärtämisestä Kiitti
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 11:43:33 GMT
se ois se orpopentu :3 vois olla valmiiks jo klaanissa nii kaksosanen mä voisin kyl tehä Jokeen päällikön jos kukaan muu ei halua XD Joku Henkienkuiskaus ois ihana soturinimeks ja sit se ois pentuna vaik joku Henkienpentu or something :3 ää en kestä, ihan sairaan ihana nimi ♥.♥ joo siitä tulee sit Henkienpentu :3
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 11:49:06 GMT
MINI: Henkienpentu | 3 kuuta | pentu | kolli | Jokiklaani | Sibe
sitte voisin suunnitella sitä kotikisua, et haluuks joku tutustuttaa oman kissansa siihen, et se mun oma liittyy sit Myrskyyn?
|
|