|
Post by MayMay on Jul 7, 2015 11:52:00 GMT
Ku meidän kissalla oli pentuja, ni ne kaks kakaraa juoksenteli ympäri kämppää jo kuukauden tai kahen vanhoina, ni kaipa se kaks kuuta olis sopiva ikä vai? mietin just et kaks kuuta vois olla sopiva ikä mietin vaan et millanen kuva ois kiva, mut voisin tehdä lompsun ihan kohta jo! mikä ois kiva nimi tuolle? Tuleeks tuosta se kotikisu vai se orpopentu vai kuka? Jaja klaaninimi vai yksosanen?
|
|
|
Post by MayMay on Jul 7, 2015 12:19:50 GMT
Sibe ja sibeemi: Kiinnostaisko kumpaakaan Jokiklaanin päällikkö?
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 7, 2015 14:54:47 GMT
tänne voisin tulla mut oon välillä aika epäaktiivinen
|
|
|
Post by Sibe on Jul 7, 2015 15:21:47 GMT
mietin just et kaks kuuta vois olla sopiva ikä mietin vaan et millanen kuva ois kiva, mut voisin tehdä lompsun ihan kohta jo! mikä ois kiva nimi tuolle? Tuleeks tuosta se kotikisu vai se orpopentu vai kuka? Jaja klaaninimi vai yksosanen? se ois se orpopentu :3 vois olla valmiiks jo klaanissa nii kaksosanen mä voisin kyl tehä Jokeen päällikön jos kukaan muu ei halua XD
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 7, 2015 17:38:56 GMT
| Hupsista :"D ajattelin vielä kun tein sen, että yritän tehä eri ikäsen kun on jo xD Kuitenkin ne on salaisia siskoja omg XDD|| Haha XD
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 7, 2015 17:40:25 GMT
Kertokaa ihmees jos haluutte kissoillenne sisaruksia/sukulaisia sillä multa kyllä niitä löytyis! Mul on lista kissoja, ni mm. Tiikerililjalle ois kiva saada veli tai sisko ja Unisiepparille huolehtivainen kasvattiveli tai joku semmonen... Unisiepparia mulla ei vissiin kyl vielä tässä ropessa oo, mut teen sen kuitenki ihan lähiaikoina. || Voisin tehdä Tiikerililjalle siskon? :3 Minkä näkönen Tiikerililja on vai onko ulkonäöllä väliä?
|
|
|
Post by MayMay on Jul 7, 2015 19:11:19 GMT
Mul on lista kissoja, ni mm. Tiikerililjalle ois kiva saada veli tai sisko ja Unisiepparille huolehtivainen kasvattiveli tai joku semmonen... Unisiepparia mulla ei vissiin kyl vielä tässä ropessa oo, mut teen sen kuitenki ihan lähiaikoina. || Voisin tehdä Tiikerililjalle siskon? :3 Minkä näkönen Tiikerililja on vai onko ulkonäöllä väliä? Tikrul on metsän vihreet silmät, oranssinruskee, tummaraitanen turkki.. Luonteeltaa se on hurjan pippurinen ja yleensä äkänen, sekä äkkipikanen.
|
|
|
Post by MayMay on Jul 7, 2015 19:12:53 GMT
tänne voisin tulla mut oon välillä aika epäaktiivinen Ei se niin hirveesti haittaa, vaikka välillä oisitki välillä vähän epäakti.
|
|
|
Post by MayMay on Jul 7, 2015 19:14:02 GMT
Tuleeks tuosta se kotikisu vai se orpopentu vai kuka? Jaja klaaninimi vai yksosanen? se ois se orpopentu :3 vois olla valmiiks jo klaanissa nii kaksosanen mä voisin kyl tehä Jokeen päällikön jos kukaan muu ei halua XD Joku Henkienkuiskaus ois ihana soturinimeks ja sit se ois pentuna vaik joku Henkienpentu or something :3
|
|
|
Post by MayMay on Jul 8, 2015 10:38:26 GMT
Kävin taas äsken vähän mainostamassa tät rope parille tyypille yksällä ja huutoboxissa
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 8, 2015 14:00:47 GMT
|| Voisin tehdä Tiikerililjalle siskon? :3 Minkä näkönen Tiikerililja on vai onko ulkonäöllä väliä? Tikrul on metsän vihreet silmät, oranssinruskee, tummaraitanen turkki.. Luonteeltaa se on hurjan pippurinen ja yleensä äkänen, sekä äkkipikanen. || Okei, voisko sen sisko olla lempeä luonteeltaan ja tää yrittäis joskus rauhoitella Tiikerililjaa? xD
|
|
|
Post by MayMay on Jul 8, 2015 15:33:44 GMT
Tikrul on metsän vihreet silmät, oranssinruskee, tummaraitanen turkki.. Luonteeltaa se on hurjan pippurinen ja yleensä äkänen, sekä äkkipikanen. || Okei, voisko sen sisko olla lempeä luonteeltaan ja tää yrittäis joskus rauhoitella Tiikerililjaa? xD //Juu käy mulle
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 8, 2015 17:15:42 GMT
LOMAKE: Nimi: Naavatähti Ikä: 41 kuuta Skp: Naaras Asema: Päällikkö Klaani: Jokiklaani Luonne: Usein rauhallinen ja hyväntahtoinen päällikkö pitää kiinni klaaninsa rajoista, ja on hyvin tarkka niistä. Naavatähdellä on myös tarkat päivärutiinit, joten Naavatähteä luullaan usein tiukaksi. Kovan ulkokuoren sisällä sykkii kuitenkin pehmeä sydän, jonka onnen saavat kokea harvat kissat. Silti ainakin melkein kaikki pitävät Naavatähdestä. Mutta koska kukaan ei ole täydellinen, Naavatähtikään ei ole. Kunnolla raivostuessaan klaanipäällikkö osaa ottaa kynnet esiin, ellei sitten joku ehdi väliin. Naaras ei ole myöskään kovin hyvä metsästämään, ja laittaa asialle mielummin muita kissoja. Naaras luottaa muihin kissoihin enemmän kuin itseensä, joka on huono asia esim. pitkän matkan koittaessa. Muuta: ♥ Naavatähdellä on kotikisun verta, sillä hänen emonsa emo on kotikisu. ♥ Naavatähti pitää leikkimisestä pentujen kanssa. ♥ Joskus Naavatähti ei saa yöllä unta uniongelmien takia. Tähän tarvitaan parantajan apua. Kirjatietämys: uudesta profetiasta 2 kirjaa, ja 1 erikoisseikkailu silti luen soturikissat wikiä paljon ja roolaan muutenkin paljon
|
|
|
Post by MayMay on Jul 8, 2015 18:48:50 GMT
LOMAKE: Nimi: Naavatähti Ikä: 53 kuuta Skp: Naaras Asema: Päällikkö (?) Klaani: Jokiklaani Luonne: Muuta: Kirjatietämys: uudesta profetiasta 2 kirjaa, ja 1 erikoisseikkailu silti luen soturikissat wikiä paljon ja roolaan muutenkin paljon varaatko näillä, luonne & muuta- kohta huomenna koska tänään ei ehdi :3 Juu pistän varauksen a-viestiin ja lisään ton kissan siihen sitten kun oon kelpuuttanu lomakkeen valmiina.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 8, 2015 19:01:59 GMT
tänne voisin tulla mut oon välillä aika epäaktiivinen Ei se niin hirveesti haittaa, vaikka välillä oisitki välillä vähän epäakti. ok väsään joku päivä lompsun
|
|