|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 11:15:48 GMT
Mä voisin tehdä ehkä Tuuliklaanin bossin, mutta mulla on jo enimmäismäärä arvovaltasia, hups Mä voin joustaa siinäkin vähäsen, ni päästäis ehkä joskus alottaan Voit siis tehä sen Tuulen bossin. Ää en osaa päättää siirtäiskö Hopeaisen joen varakapuks ja sitte tekisin kans varjoklaanin kapun... Okei, kiva juttu (: Teen sen kohta, ja pitää vaan toivoa, että ihmisiä tulee + teen varmaan muutenkin sotureita ja oppilaita klaaneihin c:
|
|
|
Post by MayMay on Jul 6, 2015 18:02:52 GMT
Mä voin joustaa siinäkin vähäsen, ni päästäis ehkä joskus alottaan Voit siis tehä sen Tuulen bossin. Ää en osaa päättää siirtäiskö Hopeaisen joen varakapuks ja sitte tekisin kans varjoklaanin kapun... Okei, kiva juttu (: Teen sen kohta, ja pitää vaan toivoa, että ihmisiä tulee + teen varmaan muutenkin sotureita ja oppilaita klaaneihin c: Jos tänne ei enää porukkaa eksy, ni sitte tää ilmeisesti jää tälläseks meidän pienen tutun ropepoppoon ropeks
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 18:56:54 GMT
Okei, kiva juttu (: Teen sen kohta, ja pitää vaan toivoa, että ihmisiä tulee + teen varmaan muutenkin sotureita ja oppilaita klaaneihin c: Jos tänne ei enää porukkaa eksy, ni sitte tää ilmeisesti jää tälläseks meidän pienen tutun ropepoppoon ropeks Jep
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 18:59:34 GMT
// saanko tehdä Jokeen jonkun kissalle pennun? :3 siis sellanen adoptiopentu joka orpo, ois joku muutaman kuun vanha ja löytyny jostai yksin hoipertelemasta ja sit aattelin et haluisin tehä kotikisun joka liitynee Myrskyyn :3 Mulla on Joessa Neilikkakorva, ni sille vois tehä adoptiopennun :3 Alunperin oli tarkotus, ettei täs ropessa olis ollenkaan kotikisuja, mut oon tänää niin joustavalla päällä et kotikisuillakin voi tulla mukaan. Tosin kaksijalkalaan jäävät kisut jää sitte pois ropesta, ku klaanit lähtee sinne uutee asuinpaikkaa, jos ikinä päästään roolimaan sinne asti. vähäks kiva :3 kuinka vanha sen pitäis olla, että silmät auki ja pystyy kävelee yms ? (sori en oo niin kovin tietonen kissoista irl) Oho hups, oon sit vissii vähä sokee :''D mut siis jos teen kotikissun josta tulee pian myrskyklaanilainen ni se pääsee mukaan pitää vaan sit keksii miten /kuka sen houkuttelee klaaniin
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 19:00:21 GMT
Okei, kiva juttu (: Teen sen kohta, ja pitää vaan toivoa, että ihmisiä tulee + teen varmaan muutenkin sotureita ja oppilaita klaaneihin c: Jos tänne ei enää porukkaa eksy, ni sitte tää ilmeisesti jää tälläseks meidän pienen tutun ropepoppoon ropeks ei se mua ainakaan hirveesti haittais ku sit on kaikki tuttuja mut toki kun on paljon, niin tutustuu uusiin ihmisiin ja kaikilla on vähemmän kissoja roolittavana :'D
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 19:20:11 GMT
Purotähti | 52 kuuta | päällikkö | naaras | Tuuliklaani | Hermeliini / 9 elämää
| Puoliksi jokiklaanilainen, mutta kukaan ei tiedä sitä
|
|
|
Post by MayMay on Jul 6, 2015 19:27:15 GMT
Mulla on Joessa Neilikkakorva, ni sille vois tehä adoptiopennun :3 Alunperin oli tarkotus, ettei täs ropessa olis ollenkaan kotikisuja, mut oon tänää niin joustavalla päällä et kotikisuillakin voi tulla mukaan. Tosin kaksijalkalaan jäävät kisut jää sitte pois ropesta, ku klaanit lähtee sinne uutee asuinpaikkaa, jos ikinä päästään roolimaan sinne asti. vähäks kiva :3 kuinka vanha sen pitäis olla, että silmät auki ja pystyy kävelee yms ? (sori en oo niin kovin tietonen kissoista irl) Oho hups, oon sit vissii vähä sokee :''D mut siis jos teen kotikissun josta tulee pian myrskyklaanilainen ni se pääsee mukaan pitää vaan sit keksii miten /kuka sen houkuttelee klaaniin Ku meidän kissalla oli pentuja, ni ne kaks kakaraa juoksenteli ympäri kämppää jo kuukauden tai kahen vanhoina, ni kaipa se kaks kuuta olis sopiva ikä vai?
|
|
|
Post by MayMay on Jul 6, 2015 19:32:12 GMT
Enää puuttuu Jokiklaanin päällikkö, ni sitte ois kaikki päälliköt ja varapäälliköt... muutin siis hopeatähden varikseks Hopeasulaks ja tein Varjon kapun, puolisokeen Usvatähden.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 19:32:22 GMT
vähäks kiva :3 kuinka vanha sen pitäis olla, että silmät auki ja pystyy kävelee yms ? (sori en oo niin kovin tietonen kissoista irl) Oho hups, oon sit vissii vähä sokee :''D mut siis jos teen kotikissun josta tulee pian myrskyklaanilainen ni se pääsee mukaan pitää vaan sit keksii miten /kuka sen houkuttelee klaaniin Ku meidän kissalla oli pentuja, ni ne kaks kakaraa juoksenteli ympäri kämppää jo kuukauden tai kahen vanhoina, ni kaipa se kaks kuuta olis sopiva ikä vai? mietin just et kaks kuuta vois olla sopiva ikä mietin vaan et millanen kuva ois kiva, mut voisin tehdä lompsun ihan kohta jo! mikä ois kiva nimi tuolle?
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 7, 2015 7:06:46 GMT
|| Juup
MINI: Harmaasulka | 35 kuuta | Soturi | Kolli | Varjoklaani | susanna48
^^ Kuurakatseen kumppani
| Ootko huomannu samaa ku mä? Äsken tuolla katselin kissoja ja huomasin, että meiän parantajat on saman ikäisiä xD || Oho, niinpä onkin xD
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 7, 2015 7:08:11 GMT
Kertokaa ihmees jos haluutte kissoillenne sisaruksia/sukulaisia sillä multa kyllä niitä löytyis!
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 7, 2015 8:02:11 GMT
Kertokaa ihmees jos haluutte kissoillenne sisaruksia/sukulaisia sillä multa kyllä niitä löytyis! En mä tiedä olisko mulla jotain kissaa Voisin kyllä tehä lisää kissoja tänne x3
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 7, 2015 8:04:17 GMT
| Ootko huomannu samaa ku mä? Äsken tuolla katselin kissoja ja huomasin, että meiän parantajat on saman ikäisiä xD || Oho, niinpä onkin xD | Hupsista :"D ajattelin vielä kun tein sen, että yritän tehä eri ikäsen kun on jo xD Kuitenkin ne on salaisia siskoja omg XDD
|
|
|
Post by Sibe on Jul 7, 2015 8:58:23 GMT
// hei ehdotuksia nimeks tolle kisulle minkä kuvan linkkasin ylempänä
|
|
|
Post by MayMay on Jul 7, 2015 11:51:01 GMT
Kertokaa ihmees jos haluutte kissoillenne sisaruksia/sukulaisia sillä multa kyllä niitä löytyis! Mul on lista kissoja, ni mm. Tiikerililjalle ois kiva saada veli tai sisko ja Unisiepparille huolehtivainen kasvattiveli tai joku semmonen... Unisiepparia mulla ei vissiin kyl vielä tässä ropessa oo, mut teen sen kuitenki ihan lähiaikoina.
|
|