|
Post by Sibeemi on Jun 30, 2015 15:30:31 GMT
//ilmoittaisin etten pääse viikkoon välttämättä roolimaan
|
|
|
Post by MayMay on Jun 30, 2015 17:57:01 GMT
//ilmoittaisin etten pääse viikkoon välttämättä roolimaan Selvä. Saa nähä, että saako tätä ees alotettua siinä viikon sisällä :/
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 8:27:48 GMT
MINI: Leijonaturkki | 45 kuuta | varapäällikkö | kolli | Tuuliklaani | Sibe
^^ Tähtisateen kumppani. On tuossa ekassa kuvassa
MINI: Kuurakatse | 30 kuuta | kuningatar | naaras | Varjoklaani | Sibe ^^ Suskun kissan (Harmaasulka?) kumppani. On tokassa kuvassa c:
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 8:28:14 GMT
// lisää kissoja tulee ku jaksan tehä mut haluun ainaski kuningattaren ni tekiskö joku sille kumppanin? || Mä voisin tehä sille Harmaasulan? :3 // teetkö tän nytten? :3
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 8:28:43 GMT
// hei haluuks joku tehä Tyrnin veljen Haihampaan joka on sellanen just vähä vastakohta? vai teenkö ite johonki toiseen klaaniin tai sitten erakoks/luopioks?? | Mä voin smiley78) Toi toinen hymiö ei lähe tosta vaikka kuinka pyyhin :oo // sä halusit tehdä Haihampaan, niin teeppäs ;3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 6, 2015 8:35:59 GMT
|| Mä voisin tehä sille Harmaasulan? :3 // teetkö tän nytten? :3 || Juup
MINI: Harmaasulka | 35 kuuta | Soturi | Kolli | Varjoklaani | susanna48
^^ Kuurakatseen kumppani
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 8:39:25 GMT
|| Juup
^^ Kuurakatseen kumppani
noni jes sit voisin alkaa änkemään paria muuta kissaa, et voisin tehä pennun jollekin jos tarvii ja vaikka sisaruksen kumppanin sijasta?
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 10:13:52 GMT
Haihammas | 25 kuuta | luopio | kolli | Hermeliini
| Tyrnisydämen veli. Olis voinu yrittää vallanhimossaan tappaa varapäällikön tms ja sitte erotettiin. Kuitenkin on suojelushaluinen Tyrnisydäntä kohtaan.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 10:16:19 GMT
|| Juup
^^ Kuurakatseen kumppani
| Ootko huomannu samaa ku mä? Äsken tuolla katselin kissoja ja huomasin, että meiän parantajat on saman ikäisiä xD
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 10:53:17 GMT
Haihammas | 25 kuuta | luopio | kolli | Hermeliini | Tyrnisydämen veli. Olis voinu yrittää vallanhimossaan tappaa varapäällikön tms ja sitte erotettiin. Kuitenkin on suojelushaluinen Tyrnisydäntä kohtaan. // iiihaana kuva ♥.♥ ja hyvä stoori Haihampaalle :33
|
|
|
Post by MayMay on Jul 6, 2015 10:55:07 GMT
Täytyy varmaan joustaa säännöissä sen verran, että JOS JOLLAKULLA ON VARAPÄÄLLIKKÖ JOSSAKIN KLAANISSA, VOI SAMALLA ROOLAAJALLA OLLA MYÖS PÄÄLLIKKÖ JOSSAKIN TOISESSA KLAANISSA!
Muuten ei nimittäin ikinä saada arvopaikkoja täytettyä, että vois alkaa.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 11:00:53 GMT
Täytyy varmaan joustaa säännöissä sen verran, että JOS JOLLAKULLA ON VARAPÄÄLLIKKÖ JOSSAKIN KLAANISSA, VOI SAMALLA ROOLAAJALLA OLLA MYÖS PÄÄLLIKKÖ JOSSAKIN TOISESSA KLAANISSA!Muuten ei nimittäin ikinä saada arvopaikkoja täytettyä, että vois alkaa. Mä voisin tehdä ehkä Tuuliklaanin/Varjoklaanin bossin, mutta mulla on jo enimmäismäärä arvovaltasia, hups
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 11:01:03 GMT
// saanko tehdä Jokeen jonkun kissalle pennun? :3 siis sellanen adoptiopentu joka orpo, ois joku muutaman kuun vanha ja löytyny jostai yksin hoipertelemasta
ja sit aattelin et haluisin tehä kotikisun joka liitynee Myrskyyn :3
|
|
|
Post by MayMay on Jul 6, 2015 11:02:53 GMT
Täytyy varmaan joustaa säännöissä sen verran, että JOS JOLLAKULLA ON VARAPÄÄLLIKKÖ JOSSAKIN KLAANISSA, VOI SAMALLA ROOLAAJALLA OLLA MYÖS PÄÄLLIKKÖ JOSSAKIN TOISESSA KLAANISSA!Muuten ei nimittäin ikinä saada arvopaikkoja täytettyä, että vois alkaa. Mä voisin tehdä ehkä Tuuliklaanin bossin, mutta mulla on jo enimmäismäärä arvovaltasia, hups Mä voin joustaa siinäkin vähäsen, ni päästäis ehkä joskus alottaan Voit siis tehä sen Tuulen bossin. Ää en osaa päättää siirtäiskö Hopeaisen joen varakapuks ja sitte tekisin kans varjoklaanin kapun...
|
|
|
Post by MayMay on Jul 6, 2015 11:10:38 GMT
// saanko tehdä Jokeen jonkun kissalle pennun? :3 siis sellanen adoptiopentu joka orpo, ois joku muutaman kuun vanha ja löytyny jostai yksin hoipertelemasta ja sit aattelin et haluisin tehä kotikisun joka liitynee Myrskyyn :3 Mulla on Joessa Neilikkakorva, ni sille vois tehä adoptiopennun :3 Alunperin oli tarkotus, ettei täs ropessa olis ollenkaan kotikisuja, mut oon tänää niin joustavalla päällä et kotikisuillakin voi tulla mukaan. Tosin kaksijalkalaan jäävät kisut jää sitte pois ropesta, ku klaanit lähtee sinne uutee asuinpaikkaa, jos ikinä päästään roolimaan sinne asti.
|
|