|
Post by Candypompom on Aug 26, 2015 13:44:03 GMT
SINIMYRSKY katseli kiusaantunena klaanitoveriaan. "No miltä sinusta tuntuisi, jos lempipaikkasi tuhottaisiin?" Kolli vastasi terävästi ja ärsyttävästi. Hän ei haluaisi vaikeuksia klaanitoverinsa kanssa, mutta vastasi samalla mitalla takaisin. "Ja kyllähän minä sen olen tiennyt, mutta en pidä ongelmallisena paria puuta. Tämä on jotain suurempaa, ja klaanin täytyy ruveta toimimaan!" Sinimyrsky maukui klaanitoverilleen niin, että sanat kaikuivat aukealla leirillä. //ps. Miten klaanikokous voi olla about 2-4 päivän päästä puolen kuun parantaja kokouksesta? Voidaan me kyl skippaa päivii mut ois jännää mennä esim ilmottaa muille klaaneille. Pss. Mobiili "Kaikki suosikkipaikkani on tuhottu jo ajat sitten, tiedoksesi", SOINTUSIIPI sähähti. Tumma raidallinen häntä huiskaisi ilmaa ja jäi heilahtelemaan lähelle maan pintaa kärttyisästi. "Olin edellisyönä kävelyllä metsässä, eikä mikään ollut muuttunut aikaisemmasta. Kaikki ovat huomanneet saman minkä sinäkin jo edellisenä päivänä. Sitä paitsi Hirviöt nukkuvat öisin, tai ainakin nuo muutamat", Nuori soturitar sanoi Sinimyrskylle. Sointusiipeä suututti kaksijalkojen typerä käytös, kun ne repivät puita juuriltaan ja veivät myös riistalta paikan jossa elää. Riistaeläinten kodin menetys saattoi merkitä saalispulaa klaanille, sillä Lehtikadon saapuessa saalista saataisiin muutenkin vain vähän. SINIMYRSKY katsoi naarasta suoraan silmiin. "Anteeksi" Sinimyrsky mumisi. "No, kumminkin meidän täytyy tehdä jotain!", Sinimyrsky jatkoi; "En halua vain istua leirissä kun hirviöt tuhoavat metsää! Ja kaikilla klaanissa on nälkä. Minä ainakin haluaisin lähteä saalistamaan nyt." Sinimyrsky katsoi lähes tyhjään tuoresaaliskasaan. Kuningattaret tarvitsivat eniten tuoresaalista, ja jos oli jotain ylimääräistä se annettiin kuningattarille. //Inspa
|
|
|
Post by MayMay on Aug 26, 2015 14:21:20 GMT
"Kaikki suosikkipaikkani on tuhottu jo ajat sitten, tiedoksesi", SOINTUSIIPI sähähti. Tumma raidallinen häntä huiskaisi ilmaa ja jäi heilahtelemaan lähelle maan pintaa kärttyisästi. "Olin edellisyönä kävelyllä metsässä, eikä mikään ollut muuttunut aikaisemmasta. Kaikki ovat huomanneet saman minkä sinäkin jo edellisenä päivänä. Sitä paitsi Hirviöt nukkuvat öisin, tai ainakin nuo muutamat", Nuori soturitar sanoi Sinimyrskylle. Sointusiipeä suututti kaksijalkojen typerä käytös, kun ne repivät puita juuriltaan ja veivät myös riistalta paikan jossa elää. Riistaeläinten kodin menetys saattoi merkitä saalispulaa klaanille, sillä Lehtikadon saapuessa saalista saataisiin muutenkin vain vähän. SINIMYRSKY katsoi naarasta suoraan silmiin. "Anteeksi" Sinimyrsky mumisi. "No, kumminkin meidän täytyy tehdä jotain!", Sinimyrsky jatkoi; "En halua vain istua leirissä kun hirviöt tuhoavat metsää! Ja kaikilla klaanissa on nälkä. Minä ainakin haluaisin lähteä saalistamaan nyt." Sinimyrsky katsoi lähes tyhjään tuoresaaliskasaan. Kuningattaret tarvitsivat eniten tuoresaalista, ja jos oli jotain ylimääräistä se annettiin kuningattarille. //Inspa "Emme pysty vaikuttamaan kaksijalkoihin. Niitä on aivan liikaa. Meidän täytyy vain toivoa, että ne lopettavat ajoissa. Ja jos nälkiintyminen huolettaa, niin ole lähde metsästämään, niinkuin minäkin teen", SOINTUSIIPI sanoi ja heilautti häntäänsä taas ilmassa kärttyisästi samalla kun asteli Sinimyrskyn ohi ulos leiristä. Leirin ulkopuolelle päästyään, nuori soturitar pakottautui rauhoittumaan vaikka tuota inhottikin se, että tämän kotia tuhottiin. Myrskyklaanilainen raotti suutaan ilmaa haistaakseen, mutta kuonoon ei kantautunut muuta kuin aamupartion jäsenten tuoksut laimeina ilmassa.
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 27, 2015 4:33:33 GMT
SINIMYRSKY katsoi naarasta suoraan silmiin. "Anteeksi" Sinimyrsky mumisi. "No, kumminkin meidän täytyy tehdä jotain!", Sinimyrsky jatkoi; "En halua vain istua leirissä kun hirviöt tuhoavat metsää! Ja kaikilla klaanissa on nälkä. Minä ainakin haluaisin lähteä saalistamaan nyt." Sinimyrsky katsoi lähes tyhjään tuoresaaliskasaan. Kuningattaret tarvitsivat eniten tuoresaalista, ja jos oli jotain ylimääräistä se annettiin kuningattarille. //Inspa "Emme pysty vaikuttamaan kaksijalkoihin. Niitä on aivan liikaa. Meidän täytyy vain toivoa, että ne lopettavat ajoissa. Ja jos nälkiintyminen huolettaa, niin ole lähde metsästämään, niinkuin minäkin teen", SOINTUSIIPI sanoi ja heilautti häntäänsä taas ilmassa kärttyisästi samalla kun asteli Sinimyrskyn ohi ulos leiristä. Leirin ulkopuolelle päästyään, nuori soturitar pakottautui rauhoittumaan vaikka tuota inhottikin se, että tämän kotia tuhottiin. Myrskyklaanilainen raotti suutaan ilmaa haistaakseen, mutta kuonoon ei kantautunut muuta kuin aamupartion jäsenten tuoksut laimeina ilmassa. "Toivoa ei ole!" SINIMYRSKY huuti Sointusiiven perään. Sinimyrsky päätti lähteä yksin metsästämään ja olla jotenkin hyödyksi klaanilleen. Metsässä tuoksui kaksijalkojen hirviöiden tuoksut. Kun Sinimyrsky oikein pinnisteli, hän huomasi lähistöllä jäniksen. Sinimyrsky hiipi matalana jänistä kohti, ja surmasi sen nopealla kynneniskulla. Kolli hautasi jäniksen, joka oli kohmeessa. Hän haistoi myös pienen hiiren, mutta viimeisillä voimillaan hiiri pääsi karkuun. Sinimyrsky hyppäsi hiiren selkään, ja tappeli hiiren kanssa. Sinimyrsky taittoi siltä niskat, ja päätti lähteä takaisin päin. Vain laiha jänis, ja hiiri jonka luut näkyivät. Leirissä soturi asetti eläimet tuoresaaliskasaan ja meni lepäämään auringon valoon.
|
|
|
Post by Aino on Aug 27, 2015 5:06:03 GMT
Kysyn tätä jo toista kertaa, mutta tarviiko parantajilla roolia se uni vai riittäkö että se kertoo siitä päällikölle
|
|
|
Post by MayMay on Aug 29, 2015 16:07:33 GMT
Kysyn tätä jo toista kertaa, mutta tarviiko parantajilla roolia se uni vai riittäkö että se kertoo siitä päällikölle Ei tartte sitä unta roolia ellei välttämättä halua Candypompom: Muistuttaisin nyt siitä realistisuudesta, kun kyseessä on kuitenkin hyvin myöhäinen lehtisade ja kaksijalat on saanu jotkut saaliseläimet siirtymään muualle, niin on se vähän epätodennäköistä, että kun kissa astuu ulos leiristä, saa se heti ensimmäisenä kiinni jäniksen, ja lisäksi jänikset on yleensä melkein kissan kokosia, niin se ei välttämättä oo niin helppo napata yhellä kynnen iskulla Juu sori, että huomauttelen tässä kokoajan jokasesta pikkuseikasta Toivon, että kukaan ei ota itteensä näistä mun huomautuksista, kun en kuitenkaan tarkoita kuulostaa ilkeeltä tai mitään... Mut käviskö, että Sointu ja Sinimyrsky vaik kolarois toisiinsa jossain välissä, ku ne erkani toisistaa lähtiessää metästää?
|
|
|
Post by Aino on Aug 30, 2015 11:46:26 GMT
Kysyn tätä jo toista kertaa, mutta tarviiko parantajilla roolia se uni vai riittäkö että se kertoo siitä päällikölle Ei tartte sitä unta roolia ellei välttämättä halua Candypompom: Muistuttaisin nyt siitä realistisuudesta, kun kyseessä on kuitenkin hyvin myöhäinen lehtisade ja kaksijalat on saanu jotkut saaliseläimet siirtymään muualle, niin on se vähän epätodennäköistä, että kun kissa astuu ulos leiristä, saa se heti ensimmäisenä kiinni jäniksen, ja lisäksi jänikset on yleensä melkein kissan kokosia, niin se ei välttämättä oo niin helppo napata yhellä kynnen iskulla Juu sori, että huomauttelen tässä kokoajan jokasesta pikkuseikasta Toivon, että kukaan ei ota itteensä näistä mun huomautuksista, kun en kuitenkaan tarkoita kuulostaa ilkeeltä tai mitään... Mut käviskö, että Sointu ja Sinimyrsky vaik kolarois toisiinsa jossain välissä, ku ne erkani toisistaa lähtiessää metästää? Selvä, voisiko Laululintunrn sitten tulla tuon sinun päällikkösi luo
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 30, 2015 13:37:21 GMT
Kysyn tätä jo toista kertaa, mutta tarviiko parantajilla roolia se uni vai riittäkö että se kertoo siitä päällikölle Ei tartte sitä unta roolia ellei välttämättä halua Candypompom: Muistuttaisin nyt siitä realistisuudesta, kun kyseessä on kuitenkin hyvin myöhäinen lehtisade ja kaksijalat on saanu jotkut saaliseläimet siirtymään muualle, niin on se vähän epätodennäköistä, että kun kissa astuu ulos leiristä, saa se heti ensimmäisenä kiinni jäniksen, ja lisäksi jänikset on yleensä melkein kissan kokosia, niin se ei välttämättä oo niin helppo napata yhellä kynnen iskulla Juu sori, että huomauttelen tässä kokoajan jokasesta pikkuseikasta Toivon, että kukaan ei ota itteensä näistä mun huomautuksista, kun en kuitenkaan tarkoita kuulostaa ilkeeltä tai mitään... Mut käviskö, että Sointu ja Sinimyrsky vaik kolarois toisiinsa jossain välissä, ku ne erkani toisistaa lähtiessää metästää? //No silloin ku roolin ni alotusviestis ei ainakaan lukenu mitään siitä vuodenajasta :3 Oon pahoillani ku joudut aina valittaa musta mut oon vast aloitteleva sk roolija ;D
|
|
|
Post by MayMay on Aug 31, 2015 16:50:47 GMT
Ei tartte sitä unta roolia ellei välttämättä halua Candypompom: Muistuttaisin nyt siitä realistisuudesta, kun kyseessä on kuitenkin hyvin myöhäinen lehtisade ja kaksijalat on saanu jotkut saaliseläimet siirtymään muualle, niin on se vähän epätodennäköistä, että kun kissa astuu ulos leiristä, saa se heti ensimmäisenä kiinni jäniksen, ja lisäksi jänikset on yleensä melkein kissan kokosia, niin se ei välttämättä oo niin helppo napata yhellä kynnen iskulla Juu sori, että huomauttelen tässä kokoajan jokasesta pikkuseikasta Toivon, että kukaan ei ota itteensä näistä mun huomautuksista, kun en kuitenkaan tarkoita kuulostaa ilkeeltä tai mitään... Mut käviskö, että Sointu ja Sinimyrsky vaik kolarois toisiinsa jossain välissä, ku ne erkani toisistaa lähtiessää metästää? //No silloin ku roolin ni alotusviestis ei ainakaan lukenu mitään siitä vuodenajasta :3 Oon pahoillani ku joudut aina valittaa musta mut oon vast aloitteleva sk roolija ;D //Tuolla sivulla, missä kerroin sen vuorokauden ajan näin alkuun yms, ni siellä kyllä lukee vuodenaikakin ja on lukenut ihan siitä asti kun sen viestin kirjoitin alunperin Aloittelijaksi sun roolipelaus taidot on kyllä hyvät, mun mielestä Ite kun alotin roolaamaan sk, ni en ollut ikinä ees nähnyt sk-kirjoja ja vasta ehkä noin vuosi sk-roolailun alottamisesta, älysin alkaa lukemaan sk-kirjoja. Jos on jotain epäselvää, ni kysy vaan
|
|
|
Post by Candypompom on Sept 1, 2015 4:22:02 GMT
//No silloin ku roolin ni alotusviestis ei ainakaan lukenu mitään siitä vuodenajasta :3 Oon pahoillani ku joudut aina valittaa musta mut oon vast aloitteleva sk roolija ;D //Tuolla sivulla, missä kerroin sen vuorokauden ajan näin alkuun yms, ni siellä kyllä lukee vuodenaikakin ja on lukenut ihan siitä asti kun sen viestin kirjoitin alunperin Aloittelijaksi sun roolipelaus taidot on kyllä hyvät, mun mielestä Ite kun alotin roolaamaan sk, ni en ollut ikinä ees nähnyt sk-kirjoja ja vasta ehkä noin vuosi sk-roolailun alottamisesta, älysin alkaa lukemaan sk-kirjoja. Jos on jotain epäselvää, ni kysy vaan //En sit kai oo lukenu niin tarkkaan
|
|
|
Post by MayMay on Sept 7, 2015 15:48:18 GMT
Up! Roolaan kohta
|
|
|
Post by Aino on Sept 8, 2015 4:50:06 GMT
Saisiko Laululintu tulla kertomaan unestaan Usvatähdelle?
|
|
|
Post by MayMay on Sept 8, 2015 13:52:51 GMT
Saisiko Laululintu tulla kertomaan unestaan Usvatähdelle? Juu sopii
|
|
|
Post by Aino on Sept 9, 2015 11:32:39 GMT
Laululintu heräsi hätkähtäen unestaan. Naaras tasoitti hengityksensä joka oli muuttunut huohottavaksi ja palautti unen mieleensä. Siinä hänelle oli kerrottu, että klaanista pitäisi lähettää yksi soturi matkalle etsimään uutta kotia, sillä kaksijalat tuhoaisivat metsän. Nuori parantaja asteli ulos pesästään ja ilahtui tajutessaan olevan päivä. Hän juoksi suraan Usvatähden pesän edustalle, jossa rauhoittui. "Usvatähti! Oletko siellä? Voinko tulla sisään?" Tuo huuteli pesään toivoen vastauksen olevan myöntävä ja tulevan mahdollisimman pian. Attachments:
|
|
|
Post by susanna48 on Sept 9, 2015 15:38:01 GMT
|| Hellou! Candypompom: jäikö meillä kesken se Naavatähden ja Lehtisielun juttelu?
|
|
|
Post by Sibe on Sept 12, 2015 6:18:36 GMT
// laitanks mä leijonan tonne sun päällikön luo? | Tuo vaan se Purotähden pesään :3 LEIJONATURKKI tassuttelee rauhallisesti kohti Purotähden pesää. "Hei, oletko siellä?", maukaisee varapäällikkö pirteästi. // anteeks en jaksanu alkaa ettiä sun ed roolausta ni oon vähä pihalla
|
|