|
Post by Candypompom on Aug 20, 2015 17:04:09 GMT
NAAVATÄHTI nukkui sikeää unta, ja unet olivat hyvin sekalaisia. Naavatähti nukkui levottomasti ja huonosti. Nuori päällikkö säpsähti hereille kuullessaan ulkoa pieniä (?) askelia. Sitten ei kuulunut mitään. En saa enään nukahtaa, väsynyt päällikkö muistutti itselleen. Päälliköiden olisi herättävä aikaisin, sillä se kuului päällikön rutiiniin. Vaikka olisikin nukkunut huonosti, oli pakko herätä, sillä uudet seikkailut ja ongelmat odottivat. Naavatähti ei nähnyt usein montaa unta, mutta yöllä se oli ollut kamala sekamelska. Toivottavasti mitään pahaa ei tapahtuisi. Edellisenä yönä oli puolikuu, ja parantajat olivat vaeltaneet kuulammelle, ja maistaneet sitä oudon makuista vettä. Nyt ulkoa kuului ääni, joka kuului varmasti parantajalle. Parantaja Lehtisielu kutsui päällikköä. "Mitä sinä näin aikaisin täällä teen, mitä yritän nukku..." päällikkö puhui sivu suunsa. Hiirenaivo, sinun pitää oppia heräämään näin aikaisin, eikä olla kuin pieni pentu, päällikkö sanoi itselleen. "Anteeksi Lehtisielu, olen vain väsynyt. Kerro nyt mitä asiaa sinulla oli" päällikkö maukui. Tuore päällikkö ei toivoisi klaanilleen hankaluuksia. Silloin kun riistasta oli pulaa, Jokiklaania ei haitannut, koska järvestä sai kalaa. Mutta joskus kun kaksijalat tulivat vesihirviöillään järvelle, aallot karkoittivat kalat muualle.
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 21, 2015 15:53:22 GMT
HARMAAKASVO säpsähti unestaan hereille. Naaras pudisteli päätään ja nousi ylös hengästyneenä. Tähtiklaani oli lähettänyt harmaalle parantajalle unen, jossa he kertoivat, eetä jokaisen klaanin kuului lähettää yksi kissa etsimään uusi asuinpaikka. Parantaja tiesi, että samankaltainen asia oli joskus aikaisemmin tapahtunut(?), mutta ei ollut uskonut sitä, ennen kuin hänen hopeaturkkinen kuollut emonsa kertoi asiasta. Harmaakasvo nielaisi hieman hermostuneesti ja tassutti hiljaa parantajan pesästä pois, suunnaten suoraan Purotähden puheille. "Purotähti, oletko sinä siellä?" harmaaturkkinen tiedusteli päällikön pesän suuaukolta. Pian hän kuuli rauhallisen äänen vastaavan: "Tuolla kysymyksellä tiedostat jo itsellesi, että olen täällä, mutta tule toki peremmällekin." Parantaja asteli pehmein askelin Purotähden pesään, ja näki kuinka hopeanharmaa raidallinen naaras suki turkkiaan mahdollisimman siistiksi. "Puhu vain, kuuntelen kyllä", PUROTÄHTI naukaisi, ja kuunteli hiljaa kun Harmaakasvo kertoi mitä Tähtiklaani oli kertonut tuolle. Päällikkö nyökkäsi tyynesti ja katsoi pesän suuaukon suuntaan. "Minun täytyy keskustella Leijonaturkin kanssa, jos näet häntä, kerro hänelle, että saapuu tänne näin", Purotähti totesi ja viittasi hännällään parantajaa poistumaan. Leveäkasvoinen parantaja katosi pesästä yhtä hiljaisesti kun oli saapunutkin, ja päällikkö istahti alas, kääntäen selkänsä suuaukon suuntaan. Toivottavasti Tähtiklaani kertoo meille minne kuuluu mennä, ennen kuin kaksijalat tuhoavat klaanit.
// Laatu on mitä on
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 21, 2015 16:43:43 GMT
//Haluisin ehkäpä Naavatähdelle kumppania jokiklaanista, naavatähti on semmonen 41 kuinen kolli
|
|
|
Post by Sibe on Aug 21, 2015 19:08:44 GMT
// koskas laitat Hydran & Kanervakvartsin listaan? :3 sivulla 10 tais olla minit ja mistä kaipaatte seuraa? & Helmi alotetaanko me se Hydran juttu samantien? :3
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 22, 2015 6:03:51 GMT
// koskas laitat Hydran & Kanervakvartsin listaan? :3 sivulla 10 tais olla minit ja mistä kaipaatte seuraa? & Helmi alotetaanko me se Hydran juttu samantien? :3 | Mulla olisi kaikki kissat vapaina, senkun valitset
|
|
|
Post by Sibe on Aug 22, 2015 16:45:01 GMT
// koskas laitat Hydran & Kanervakvartsin listaan? :3 sivulla 10 tais olla minit ja mistä kaipaatte seuraa? & Helmi alotetaanko me se Hydran juttu samantien? :3 | Mulla olisi kaikki kissat vapaina, senkun valitset // laitanks mä leijonan tonne sun päällikön luo?
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 22, 2015 16:51:00 GMT
ois kiva tehä joku kisu joka niinku lähtis {Älä lue jos et oo lukenu uutta profetiaa }mukaan "kuokkavieraana" niinku uudes profetiassa tai sit tekisin parantajaoppilaan johonki klaanii jos se vaa sopis parantajille
|
|
|
Post by Sibe on Aug 22, 2015 17:00:43 GMT
ois kiva tehä joku kisu joka niinku lähtis {Älä lue jos et oo lukenu uutta profetiaa }mukaan "kuokkavieraana" niinku uudes profetiassa tai sit tekisin parantajaoppilaan johonki klaanii jos se vaa sopis parantajille // mun tietääkseni ainakin Ajax on tulossa kuokkimaan :''D
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 22, 2015 17:05:59 GMT
ois kiva tehä joku kisu joka niinku lähtis {Spoiler}{Älä lue jos et oo lukenu uutta profetiaa }mukaan "kuokkavieraana" niinku uudes profetiassa tai sit tekisin parantajaoppilaan johonki klaanii jos se vaa sopis parantajille // mun tietääkseni ainakin Ajax on tulossa kuokkimaan :''D olin sillee "kuka ajax" sit katoin erakkoi ja niitä se ois kyl aika hauskaa tulla vaikka myrskystä tai jostai en tiiä miten sopii, meneekö juoni jotenki hassusti tai jtn
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 22, 2015 19:31:37 GMT
| Mulla olisi kaikki kissat vapaina, senkun valitset // laitanks mä leijonan tonne sun päällikön luo? | Tuo vaan se Purotähden pesään :3
|
|
|
Post by MayMay on Aug 23, 2015 14:35:35 GMT
Kuokka vieraat matkalle on sallittu, sillä Ajax ainakin on änkemässä Valittujen mukaan. Mie kaipaisin jotakin ihastusta Sointusiivelle ja myös Jokiklaanin varapäällikölle Hopeasulalle. Sointusiipi on siis yksi neljästä valitusta
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 23, 2015 14:42:05 GMT
Kuokka vieraat matkalle on sallittu, sillä Ajax ainakin on änkemässä Valittujen mukaan. Mie kaipaisin jotakin ihastusta Sointusiivelle ja myös Jokiklaanin varapäällikölle Hopeasulalle. Sointusiipi on siis yksi neljästä valitusta jos tekisin sen kisun sitten myrskyyn ja nää ihastuis ennen matkaa tai kiintyis toisiinsa pienesti, ja tämä kuokkavieras jonka nimee en oo viel päättäny lähtisi sitten sointusiiven mukaan?
|
|
|
Post by MayMay on Aug 23, 2015 16:09:38 GMT
Kuokka vieraat matkalle on sallittu, sillä Ajax ainakin on änkemässä Valittujen mukaan. Mie kaipaisin jotakin ihastusta Sointusiivelle ja myös Jokiklaanin varapäällikölle Hopeasulalle. Sointusiipi on siis yksi neljästä valitusta jos tekisin sen kisun sitten myrskyyn ja nää ihastuis ennen matkaa tai kiintyis toisiinsa pienesti, ja tämä kuokkavieras jonka nimee en oo viel päättäny lähtisi sitten sointusiiven mukaan? Juu sopii minulle :3 Sointu on luonteeltaan sit sellain, et se tykkää tapella ja ärsyttää muita välil... Sellain kunnon pikkunäsä sisimmiltään siis
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 23, 2015 16:22:22 GMT
jos tekisin sen kisun sitten myrskyyn ja nää ihastuis ennen matkaa tai kiintyis toisiinsa pienesti, ja tämä kuokkavieras jonka nimee en oo viel päättäny lähtisi sitten sointusiiven mukaan? Juu sopii minulle :3 Sointu on luonteeltaan sit sellain, et se tykkää tapella ja ärsyttää muita välil... Sellain kunnon pikkunäsä sisimmiltään siis selvästi varissulan sukulaisia teen nyt tälle kuokkikselle lomakkeen (pitkän) LOMAKE: Nimi: Sinimyrsky Ikä: 20 kuuta Skp: Kolli Asema: Soturi (kuokkavieras eli puolivalittu?) Klaani: Myrskyklaani Luonne: Nuori soturi on uskollinen ensisijaisesti klaanilleen, ja on valmis antamaan vaikka henkensä klaanitoverinsa puolesta. Huonoja puolia on, että Sinimyrskyksi kutsuttu kissa kiinnostuu asioista, jotka eivät hänelle kuuluu. Sinimyrsky on innokas oppimaan, mutta ärsyyntyy ihan turhista asioista. Sinimyrsky oli pentuna hyvin riehakas, mutta on rauhoittonut iän myötä. Sinimyrskyn mieliala vaihtelee melko usein, ja siitä on haittaa. Kuitenkin soturi on hyvin rohkea ja katsoo eteenpäin. Vaikka takanapäin odottaisivat koti ja tutut, upeat maisemat, Sinimyrsky astuu pimeään metsään etsimään vastauksia. Muuta: - Kirjatietämys: Tulitähden tehtävä, Sinitähden tarina, Uusi profetia kirjat 1,2,3,4,5, ja 6 eli koko saaga. Tiistaina aloitan lukemaan Näkö- kirjaa MINI: Sinimyrsky | 20 kuuta | Soturi & kuokkija | Kolli | myrsky | Anni, Candypompom, Admin
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 23, 2015 16:25:48 GMT
KUVA:
|
|