|
Post by Candypompom on Jul 12, 2015 6:59:41 GMT
Lomamatkalla 12.7-17.7 ;3
|
|
|
Post by MayMay on Jul 12, 2015 12:13:24 GMT
MINI: Henkienpentu | 3 kuuta | pentu | kolli | Jokiklaani | Sibe sitte voisin suunnitella sitä kotikisua, et haluuks joku tutustuttaa oman kissansa siihen, et se mun oma liittyy sit Myrskyyn? Kelpaisko Aamukaste, Hopeasade tai Kuikansulka siihen?
|
|
|
Post by MayMay on Jul 12, 2015 20:21:57 GMT
Varjon parantaja pitäis vielä saada, jotta päästään alottamaan.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 13, 2015 17:53:39 GMT
MINI: Henkienpentu | 3 kuuta | pentu | kolli | Jokiklaani | Sibe sitte voisin suunnitella sitä kotikisua, et haluuks joku tutustuttaa oman kissansa siihen, et se mun oma liittyy sit Myrskyyn? Kelpaisko Aamukaste, Hopeasade tai Kuikansulka siihen? ihan kuka vaan c: kotikisunen ois joku oppilasikänen
|
|
|
Post by MayMay on Jul 18, 2015 11:04:15 GMT
Kelpaisko Aamukaste, Hopeasade tai Kuikansulka siihen? ihan kuka vaan c: kotikisunen ois joku oppilasikänen Jos vaikka Kuikansulka? Oikeesti eiks ketään nyt kiinnosta se Varjoklaanin parantaja? Enää tarvittais vaan se yks ainut parantaja, et pääsis alottaa.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 18, 2015 17:52:21 GMT
ihan kuka vaan c: kotikisunen ois joku oppilasikänen Jos vaikka Kuikansulka? Oikeesti eiks ketään nyt kiinnosta se Varjoklaanin parantaja? Enää tarvittais vaan se yks ainut parantaja, et pääsis alottaa. jees, käy c: oisko toi kuva hyvä? ja en keksi mitää kotikisunimee, mut soturinimeks Harmaahyppy ois aika hauska (vai onko?) muuten joo, mutten oikein ole tottunut roolailemaan parantajilla :/ muutenkin mulla on vissiin jo pari arvovaltasta
|
|
|
Post by MayMay on Jul 18, 2015 20:16:31 GMT
Jos vaikka Kuikansulka? Oikeesti eiks ketään nyt kiinnosta se Varjoklaanin parantaja? Enää tarvittais vaan se yks ainut parantaja, et pääsis alottaa. jees, käy c: oisko toi kuva hyvä? ja en keksi mitää kotikisunimee, mut soturinimeks Harmaahyppy ois aika hauska (vai onko?) muuten joo, mutten oikein ole tottunut roolailemaan parantajilla :/ muutenkin mulla on vissiin jo pari arvovaltasta Oi ihana kuva smiley11 Mut onks se siis naaras vai kolli se kotikisu?
|
|
|
Post by Sibe on Jul 18, 2015 20:17:42 GMT
jees, käy c: oisko toi kuva hyvä? ja en keksi mitää kotikisunimee, mut soturinimeks Harmaahyppy ois aika hauska (vai onko?) muuten joo, mutten oikein ole tottunut roolailemaan parantajilla :/ muutenkin mulla on vissiin jo pari arvovaltasta Oi ihana kuva smiley11 Mut onks se siis naaras vai kolli se kotikisu? en ihan tiiä :--D kummalta toi enemmän näyttää?
|
|
|
Post by MayMay on Jul 18, 2015 21:09:14 GMT
Oi ihana kuva smiley11 Mut onks se siis naaras vai kolli se kotikisu? en ihan tiiä :--D kummalta toi enemmän näyttää? en yhtää osaa sanoo :/
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 19, 2015 9:58:25 GMT
sibe, oisko se naaras ja kotikisunimi ois harmis xd
|
|
|
Post by MayMay on Jul 19, 2015 14:52:05 GMT
Jos vaikka Kuikansulka? Oikeesti eiks ketään nyt kiinnosta se Varjoklaanin parantaja? Enää tarvittais vaan se yks ainut parantaja, et pääsis alottaa. jees, käy c: oisko toi kuva hyvä? ja en keksi mitää kotikisunimee, mut soturinimeks Harmaahyppy ois aika hauska (vai onko?) muuten joo, mutten oikein ole tottunut roolailemaan parantajilla :/ muutenkin mulla on vissiin jo pari arvovaltasta Jos se olis naaras, ni kotikisu nimi vois olla vaik joku Violetta tai joku sellanen, mut jos se olis kolli, ni sen nimi vois olla joku Altair tai joku muu kiva nimi joka meinaa jotain... Ja sit jos se olis kolli, eikä sellanen tosi nuori oppilas ikänen vaa jotain Kuikansulan ikäluokkaa, ni ois kiva jos niil tulis jotain romanssia jos sie haluisit? Sit vois vaik järkätä asian niin, et koska Kuikkanen tulis sen sun kisus kaa niin hyvin toimee, ni Kuikast vois tulla sen mestari ja nii :3 Mut toi oli vaan ehdotus, et miten ite tahot
|
|
|
Post by Sibe on Jul 19, 2015 21:09:48 GMT
jees, käy c: oisko toi kuva hyvä? ja en keksi mitää kotikisunimee, mut soturinimeks Harmaahyppy ois aika hauska (vai onko?) muuten joo, mutten oikein ole tottunut roolailemaan parantajilla :/ muutenkin mulla on vissiin jo pari arvovaltasta Jos se olis naaras, ni kotikisu nimi vois olla vaik joku Violetta tai joku sellanen, mut jos se olis kolli, ni sen nimi vois olla joku Altair tai joku muu kiva nimi joka meinaa jotain... Ja sit jos se olis kolli, eikä sellanen tosi nuori oppilas ikänen vaa jotain Kuikansulan ikäluokkaa, ni ois kiva jos niil tulis jotain romanssia jos sie haluisit? Sit vois vaik järkätä asian niin, et koska Kuikkanen tulis sen sun kisus kaa niin hyvin toimee, ni Kuikast vois tulla sen mestari ja nii :3 Mut toi oli vaan ehdotus, et miten ite tahot joo noi kaikki käy oikein hyvin paitsi haluuks ehottaa jotai, koska mul ei tuu sellasta mielee et toi näyttäis Altairilta XD
|
|
|
Post by MayMay on Jul 20, 2015 19:18:24 GMT
Jos se olis naaras, ni kotikisu nimi vois olla vaik joku Violetta tai joku sellanen, mut jos se olis kolli, ni sen nimi vois olla joku Altair tai joku muu kiva nimi joka meinaa jotain... Ja sit jos se olis kolli, eikä sellanen tosi nuori oppilas ikänen vaa jotain Kuikansulan ikäluokkaa, ni ois kiva jos niil tulis jotain romanssia jos sie haluisit? Sit vois vaik järkätä asian niin, et koska Kuikkanen tulis sen sun kisus kaa niin hyvin toimee, ni Kuikast vois tulla sen mestari ja nii :3 Mut toi oli vaan ehdotus, et miten ite tahot joo noi kaikki käy oikein hyvin paitsi haluuks ehottaa jotai, koska mul ei tuu sellasta mielee et toi näyttäis Altairilta XD Miten ois Orion tai Hydra? Joo näit tähdistöjen nimiä heittelen kissan nimeks xD Hydra on siis latinankielinen nimi Vesikäärmeen tähdistölle xP
|
|
|
Post by Sibe on Jul 21, 2015 8:58:10 GMT
joo noi kaikki käy oikein hyvin paitsi haluuks ehottaa jotai, koska mul ei tuu sellasta mielee et toi näyttäis Altairilta XD Miten ois Orion tai Hydra? Joo näit tähdistöjen nimiä heittelen kissan nimeks xD Hydra on siis latinankielinen nimi Vesikäärmeen tähdistölle xP ääk tähdistöjen nimet on niin ihania (oon kiinnostunut avaruudesta, plot twist) mut joo ei juma Hydra on niin söppänä nimi tolle, kiitos muru ♥ MINI: Hydra | 9 kuuta | kotikisu | kolli | Tuuliklaani (tulee myöhemmin) | Sibe (ylempi kuva) MINI: Kanervakvartsi | 70 kuuta | klaaninvanhin | naaras | Myrskyklaani | Sibe (alempi kuva)
|
|
|
Post by MayMay on Aug 7, 2015 9:02:03 GMT
UP
|
|