Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Jun 9, 2015 9:03:39 GMT
Tulkaa, jooko, keskustelemaan mun kanssa AC'stä. Mikä on teidän lempi peli? Kuka on lemppari hahmo? Kuka haluais roolata mun kanssa Leziota?
|
|
jz
Ninja The Cat
Tyhmästä päästä kärsii koko hippi.
|
Post by jz on Jun 9, 2015 11:38:56 GMT
Oon pelannu vaan jonku verran AC IV et sillain en voi sanoo. Ja sitäkää en oo vetäny läpi vaa chillannu wolf packis et heh :l
|
|
|
Post by Angelus on Jun 11, 2015 20:42:12 GMT
Mulla on kokemusta vain Revelationsista ja kolmosesta. Ja jälkimmäinen on niistä parempi.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jun 19, 2015 18:22:03 GMT
ihanaa ku täällä on muitaki AC faneja :-D onks kukaa pelannu black flagia? se on meikän henk.kohtanen lemppari 8) btw kattoks kukaa ubisoftin E3sta tänä vuonna? meikä missas mut pitää vrm jossai vaiheessa tsekata läpi. katoin vaa kyl iha kikseis sitä Victoryn trailerii ja huokailin syvää ku ei oo tarpeeks uutta pelialustaa sille. DX mut onneks ei oo enää kauaa siihen leffaan smiley11
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 20, 2015 19:25:09 GMT
Ostin sen kokoelman jossa on muistaakseni kaikki muut paitsi nelonen (korjatkaa jos oon väärässä) koska mulla oli iso aukko sivistyksessä, mut jäin jo ekassa pelissä jumiin?? En tiiä glitchaako mun peli tai jotain ku mun piti muistaakseni tsekata joku näkötorni mut sitä ei löydy mistään? Yritin walkthroughstakin kattoa mut sitä tornia ei ollu siellä missä pitäis, joten eh...
|
|
Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Jun 30, 2015 19:57:18 GMT
ihanaa ku täällä on muitaki AC faneja :-D onks kukaa pelannu black flagia? se on meikän henk.kohtanen lemppari 8) btw kattoks kukaa ubisoftin E3sta tänä vuonna? meikä missas mut pitää vrm jossai vaiheessa tsekata läpi. katoin vaa kyl iha kikseis sitä Victoryn trailerii ja huokailin syvää ku ei oo tarpeeks uutta pelialustaa sille. DX mut onneks ei oo enää kauaa siihen leffaan smiley11 Mulla on kans Black Flag ja tykkään siitä kyllä paljon. Sen kontrollit on niin sulavat ja tarina on kiva, että ei valittamista. Mun on vaan tosi vaikea valita mun lempi peliä, koska rakastan Eziota paljon, mutta mitä nyt oon kakkosta koittanu ja tänään pelasin Brotherhoodin läpi, niin kontrollit on hermojaraastavat ja Brohoodin juoni oli jotenki tosi tyhmä. Kolmosessa ja nelosessa on kaikkein parhaat tarinat.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jul 7, 2015 13:49:32 GMT
ihanaa ku täällä on muitaki AC faneja :-D onks kukaa pelannu black flagia? se on meikän henk.kohtanen lemppari 8) btw kattoks kukaa ubisoftin E3sta tänä vuonna? meikä missas mut pitää vrm jossai vaiheessa tsekata läpi. katoin vaa kyl iha kikseis sitä Victoryn trailerii ja huokailin syvää ku ei oo tarpeeks uutta pelialustaa sille. DX mut onneks ei oo enää kauaa siihen leffaan smiley11 Mulla on kans Black Flag ja tykkään siitä kyllä paljon. Sen kontrollit on niin sulavat ja tarina on kiva, että ei valittamista. Mun on vaan tosi vaikea valita mun lempi peliä, koska rakastan Eziota paljon, mutta mitä nyt oon kakkosta koittanu ja tänään pelasin Brotherhoodin läpi, niin kontrollit on hermojaraastavat ja Brohoodin juoni oli jotenki tosi tyhmä. Kolmosessa ja nelosessa on kaikkein parhaat tarinat. joo totally agree noi kontrollit kusee joissaki osissa niin paljon esim just brotherhoodis enkä kummemmi tykänny unitystäkää :-D mut onneks nois peleis on kuiteki replay valuee aika mittavasti koska maailma on niin iso (vaikka black flagissa & rogues joutuuki seilaa aika paljon avomeril mut ite tykkään siitä) ja kerättää löytyy joka nurkasta.
mikä ois semmonen aikakausi mihin ACn pitäis perehtyä? itteä kiinnostais muinainen Japani (ja shōgunit!) mut muistaakseni jossain haastattelussa sanottiin ettei ne halua kajota muinaiseen Japaniin koska se on niin "ylikäytetty" pfffft
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 7, 2015 15:52:07 GMT
Ubisoft vois pitää tauon AC:iden tekemisestä ja keskittyä tärkeämpiin julkaisuihin Kuten Raymaniin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2015 16:16:34 GMT
Ubisoft vois pitää tauon AC:iden tekemisestä ja keskittyä tärkeämpiin julkaisuihin Kuten Raymaniin ah, meillä oli joskus pleikkarille rayman sit rikoin sen pleikkarin ja mun veli vihas mua sen jälkeen hyviä muistoja.:'')
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 7, 2015 22:05:41 GMT
Ubisoft vois pitää tauon AC:iden tekemisestä ja keskittyä tärkeämpiin julkaisuihin Kuten Raymaniin ah, meillä oli joskus pleikkarille rayman sit rikoin sen pleikkarin ja mun veli vihas mua sen jälkeen hyviä muistoja.:'') )^: se on mul lempipelisarja, en ees tiiä montako kertaa oon pelannu kolme ekaa läpi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 8, 2015 9:02:23 GMT
ah, meillä oli joskus pleikkarille rayman sit rikoin sen pleikkarin ja mun veli vihas mua sen jälkeen hyviä muistoja.:'') )^: se on mul lempipelisarja, en ees tiiä montako kertaa oon pelannu kolme ekaa läpi en muista koko pelistä muuta kun sen et se oli hyvä pitäs kai joskus taas perehtyä siihen
|
|