rosanna8
Tonttukissa
154cm of pure gold ~
|
Post by rosanna8 on Jun 27, 2016 19:16:29 GMT
En oo koskaa kirjottanu täällä foorumille joten toivottavasti menee oikeeseen laatikkoon Muttasiis heipähei, täällä ex-gosulainen kirjottelee. 2 vuotta oon ollut rakkaasta harrastuksesta tauolla, ja hinku takaisin ois kova nyt kun aikaakin on vihdoin vähän enemmän loman takia. Etsisin kimppis/suhde-tyylistä ropea (ihan normia, ilman yliluonnollista tai johonkin sarjaan/elokuvaan painottumista), johonka voisin tulla about parikymppisellä heteronaisella kokeilemaan, miten tää kirjoittelu onnistuu näin pitkän tauon jälkeen. Ennen taukoa olin kai ihan hyväkin roolija, mutta sanavarasto aavistuksen suppeutunut tauolla - ois kiva päästä laajentamaan sitä taas tän merkeissä Täällä kisumaassa en käy niin usein (ennenkun löydän jonkun sopivan roolipelin, mihkä pääsis messiin) joten jos koet mun olevan etsimäsi ihminen niin mulla toimii Instagramin direct crisseeq ja Kik Paynetteee, mutta nyt ilmon jätettyäni toki yritän tsekkailla jos joku teistä ihanista ois vaikka vastaillu !
|
|
|
Post by Jp on Jun 28, 2016 20:06:31 GMT
Voisko joku pitää mulle seuraa vai oonko mä kattilan ainoo.
|
|
fanta-chan
Tonttukissa
im mad, really bad but don't tell my mom and dad
|
Post by fanta-chan on Oct 22, 2016 20:45:40 GMT
moi :DD liityin tänne ehkä 5 minuuttia sitten ja haluaisin päästä nopeasti roolipelaamaan. Jos täältä löytäisi a/m roolipeliä mistään niin olisi kiva! :"3
// mä oon vittu nevahööd susta oikeesti
|
|
kelmeckis
Ninja The Cat
mulle mieluusti viestiä roolipelaamisesta! :')
|
Post by kelmeckis on Dec 9, 2016 9:45:25 GMT
vähän surullista nähdä kuinka kuollu tää osio on mutta en voi sanoin kuvailla kuin ihanalta tuntuu että gosusta on viel osa jäljellä ja täällä on ees jotenkin samanlaine foorumikaava. olin ihan hukannut tän paikan koko syksyksi mutta nyt pitää tutustua tohon joulukalenteriin ja muuta kivaa. jos yritän asiaan päästä niin ensinnäkin mulle saa heitellä viestiä ropeihin liittyen, yritän nyt alkaa tsekkailemaan täällä päin vähän aktiivisemmin. koen olevani laadukas pelaaja ja toivon että sinäkin koet olevasi, itse olen 19 vuotias mutta jos löydetään sama aaltopituus niin sun iällä ei ole väliä! en ihan tavallisen kaavan perheropeista tai muista perusta, mutta mikä vaan missä hahmojen väliltä löytyy kemiaa niin varmaan onnistuu. (ei tosin eläin, julkkis tai useimmat animeropet :s) toivottavasti oot valmis suunnittelemaan yhdessä! ja sitten vielä pääasiaan eli jos jotakuta kiinnostaa liittyä niin jotenkin päädyin tekasemaan tämän paikan (fablesrpg.suntuubi.com) jossa tarkotus ois pelata oc'iksi muokatuilla satuhahmoilla. minkä tahansa kiinnostavan hahmon saa vallata itelleen ja porukan syntyessä pelaillaan hahmoilla new yorkin pakolaisyhteisössä. jos yhtään kiinnostaa niin tulkaa ainakin kurkkaamaan :')
|
|