itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jan 16, 2016 23:17:58 GMT
pelaileeks kukaan täällä missään tän foorumin ulkopuolisissa roolipeleissä? jos pelaajia löytyy niin heitelkää linkkiä. :-D
|
|
|
Post by Angelus on Mar 8, 2016 17:02:36 GMT
Oliskos joku kiinnostunut supersankariroolipelistä (hahmoja mm. DC ja Marvel -yhtiöistä, ja sitten omia mahdollisuus tehdä...) ?
|
|
|
Post by Jp on Mar 8, 2016 17:10:00 GMT
Oliskos joku kiinnostunut supersankariroolipelistä (hahmoja mm. DC ja Marvel -yhtiöistä, ja sitten omia mahdollisuus tehdä...) ? Vois...jonkun sellaisen seuraajalla vois olla jännä pelata (sori, koska Wolverinen kynnet on vaan...jotain niin ihanaa)
|
|
|
Post by Angelus on Mar 8, 2016 17:29:19 GMT
Oliskos joku kiinnostunut supersankariroolipelistä (hahmoja mm. DC ja Marvel -yhtiöistä, ja sitten omia mahdollisuus tehdä...) ? Vois...jonkun sellaisen seuraajalla vois olla jännä pelata (sori, koska Wolverinen kynnet on vaan...jotain niin ihanaa) Mun pitäis kattoo toi vuoden 2013 Wolverine, mutta en oo jaksanut ottaa sitä dvdtä pois kotelosta, vaikka oon rahdannut sitä useasti mukanani mahd. matkakatsottavaksi.
|
|
|
Post by Jp on Mar 8, 2016 17:32:22 GMT
Vois...jonkun sellaisen seuraajalla vois olla jännä pelata (sori, koska Wolverinen kynnet on vaan...jotain niin ihanaa) Mun pitäis kattoo toi vuoden 2013 Wolverine, mutta en oo jaksanut ottaa sitä dvdtä pois kotelosta, vaikka oon rahdannut sitä useasti mukanani mahd. matkakatsottavaksi. En mäkään oo sitä leffaa nähnyt, mut ku Wolverine ja Sirius ja,... kyl sä tiedät Wolverine meinaa muutes ahmaa
|
|
Catnip
Ninja The Cat
|
Post by Catnip on Mar 14, 2016 18:17:07 GMT
Hei, Olen 18-vuotias tyttö, uusi tällä sivustolla, mutta roolaaminen ei kuitenkaan ole minulle uutta. Jonkin näköistä taukoa olen kuitenkin pitänyt, mutta kirjoitustaidot eivät ole ruosteessa ja tekstiä tulee aika reippaasti. Linkkiä voi toki laittaa tulemaan, yksityisellä viestillä
|
|
|
Post by Jp on Mar 31, 2016 15:22:54 GMT
Eli rupesin miettii et mihin ropeen tulis porukkaa, mut siihen pääsis kuitenkin about 7-9 kedäisel hahmolla.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on May 24, 2016 20:03:21 GMT
kaikki roolipelaajat huomio! kiinnostaisko teitä semmonen pikkukaupunkiin sijoittuva foorumiroolipeli? mulla on sille forkka ja sivut jo pystyssä mutten oo vielä avannu/mainostanu niitä missään. tosin muistaakseni olin aikeissa siirtää sitä tänne mut tuomitsin sen liian monimutkaiseksi pelauksen kannalta. :-D aattelin vaa et löytyiskö täältä porukkaa, joka ois kiinnostunu liittymään? kyseessä on realistinen draamaroolipeli joka keskittyy alle tuhannen ihmisen pikkukaupunkiin alabaman sydänmaille. pelattavina ovat kaupungin asukkaat sekä erittäin klikittäytynyt lukio ja sen oppilaat. voin heitellä linkkiä pelin sivuille, josta löytyy tarkempi juoni jne. jos ketään kiinnostaa, tökätkää privalla!
|
|
|
Post by Jp on May 24, 2016 20:15:39 GMT
kaikki roolipelaajat huomio! kiinnostaisko teitä semmonen pikkukaupunkiin sijoittuva foorumiroolipeli? mulla on sille forkka ja sivut jo pystyssä mutten oo vielä avannu/mainostanu niitä missään. tosin muistaakseni olin aikeissa siirtää sitä tänne mut tuomitsin sen liian monimutkaiseksi pelauksen kannalta. :-D aattelin vaa et löytyiskö täältä porukkaa, joka ois kiinnostunu liittymään? kyseessä on realistinen draamaroolipeli joka keskittyy alle tuhannen ihmisen pikkukaupunkiin alabaman sydänmaille. pelattavina ovat kaupungin asukkaat sekä erittäin klikittäytynyt lukio ja sen oppilaat. voin heitellä linkkiä pelin sivuille, josta löytyy tarkempi juoni jne. jos ketään kiinnostaa, tökätkää privalla! Tökkäsin.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on May 24, 2016 20:19:33 GMT
kaikki roolipelaajat huomio! kiinnostaisko teitä semmonen pikkukaupunkiin sijoittuva foorumiroolipeli? mulla on sille forkka ja sivut jo pystyssä mutten oo vielä avannu/mainostanu niitä missään. tosin muistaakseni olin aikeissa siirtää sitä tänne mut tuomitsin sen liian monimutkaiseksi pelauksen kannalta. :-D aattelin vaa et löytyiskö täältä porukkaa, joka ois kiinnostunu liittymään? kyseessä on realistinen draamaroolipeli joka keskittyy alle tuhannen ihmisen pikkukaupunkiin alabaman sydänmaille. pelattavina ovat kaupungin asukkaat sekä erittäin klikittäytynyt lukio ja sen oppilaat. voin heitellä linkkiä pelin sivuille, josta löytyy tarkempi juoni jne. jos ketään kiinnostaa, tökätkää privalla! Tökkäsin. jes, vastailen hetinyt!
|
|
|
Post by Magnifique on May 28, 2016 17:44:59 GMT
mulle saa ilmotella melkeen kaikenlaisista roolipeleistä aattelin nyt alkaa käymään tääl ehkä jopa aktiivisesti, joten kaikki muut kelpaa paitsi eläinroolipelit, joten pelaan aika laajalti erilaisissa roolipeleissä. nii ja roolaan naisella, mieluiten. ja tota oon roolannu sillon joskus gosussa muutaman vuoden ajan, mut oon pitäny nyt sellasen vuoden tauon, mutta ei oo taidot pahasti ruostunu, joten kyllä oon myös ihan laadukasta roolipelausseuraa
|
|
|
Post by Jp on May 28, 2016 18:33:56 GMT
mulle saa ilmotella melkeen kaikenlaisista roolipeleistä aattelin nyt alkaa käymään tääl ehkä jopa aktiivisesti, joten kaikki muut kelpaa paitsi eläinroolipelit, joten pelaan aika laajalti erilaisissa roolipeleissä. nii ja roolaan naisella, mieluiten. ja tota oon roolannu sillon joskus gosussa muutaman vuoden ajan, mut oon pitäny nyt sellasen vuoden tauon, mutta ei oo taidot pahasti ruostunu, joten kyllä oon myös ihan laadukasta roolipelausseuraa Jos teen yliluonnollisen kyläropen tai kreikan mytologiaropen niin tunkisitko siihen?
|
|
|
Post by Magnifique on May 28, 2016 18:38:15 GMT
mulle saa ilmotella melkeen kaikenlaisista roolipeleistä aattelin nyt alkaa käymään tääl ehkä jopa aktiivisesti, joten kaikki muut kelpaa paitsi eläinroolipelit, joten pelaan aika laajalti erilaisissa roolipeleissä. nii ja roolaan naisella, mieluiten. ja tota oon roolannu sillon joskus gosussa muutaman vuoden ajan, mut oon pitäny nyt sellasen vuoden tauon, mutta ei oo taidot pahasti ruostunu, joten kyllä oon myös ihan laadukasta roolipelausseuraa Jos teen yliluonnollisen kyläropen tai kreikan mytologiaropen niin tunkisitko siihen? siihen yliluonnolliseen kyläropeen ainaki voisin tulla. et siitä vaan, mee tekemään
|
|
|
Post by obrien on Jun 21, 2016 12:21:53 GMT
heipsun! olen ajatellut, että voisin alkaa käymään täällä aktiivisemmin. joten ajattelin kirjoittaa tänne keskusteluun, että roolipeliseura kiinostaisi kovasti. roolaan julkimoa, normaalia(draama,kerrostalo,lukioroolipeli jne), fandomia mutta valitettavasti minun listasta ei löydy anime eikä eläinroolipelit. minua saa tulla vetämään hihasta, jos yksäroolipeliseuraa tahdotte taikkapa mainostatte roolipeliä
|
|
|
Post by Jp on Jun 21, 2016 13:38:04 GMT
heipsun! olen ajatellut, että voisin alkaa käymään täällä aktiivisemmin. joten ajattelin kirjoittaa tänne keskusteluun, että roolipeliseura kiinostaisi kovasti. roolaan julkimoa, normaalia(draama,kerrostalo,lukioroolipeli jne), fandomia mutta valitettavasti minun listasta ei löydy anime eikä eläinroolipelit. minua saa tulla vetämään hihasta, jos yksäroolipeliseuraa tahdotte taikkapa mainostatte roolipeliä Mites Tylypahka miljöönä toimiva multifandom...
|
|