|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2015 19:55:46 GMT
ja jos kyllä, niin kuinka usein?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 7, 2015 20:24:16 GMT
Kyllä ja aina. Kirjoittaessa tosin, en piirtäessä. Ja sit kaikki sanat tuntuu ihan vääriltä kun vihdoin saan kirjoitettua jotain ja kaikki on kamalaa ja hyi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2015 20:28:54 GMT
Kyllä ja aina. Kirjoittaessa tosin, en piirtäessä. Ja sit kaikki sanat tuntuu ihan vääriltä kun vihdoin saan kirjoitettua jotain ja kaikki on kamalaa ja hyi. joo, kirjottamisessa se on kauheeta tosin en tiiä pelkäänkö enemmän tyhjää paperia vai täyttä - kun täysi on kuiteski täynnä roskaa jota lukiessa häpeän itteäni ja sit lopuks vielä poltan sen mut tyhjällä paperilla pääsee helpommalla.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 7, 2015 21:21:28 GMT
Ehkä jotain tärkeetä kirjottaessa, tyyliin selkkareissa :---D Piirtäessä en, doodlailu tapahtuu melkein itekseen
|
|
rubiini66
Ninja The Cat
Laamat tulee ja syö sut
|
Post by rubiini66 on Jun 8, 2015 10:07:06 GMT
Kirjottaes välil Sitku mä saan sen täytee puolet on jotai paskaa mist mul ei ole mitää hajua mitä mä edes yritin kirjottaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 8, 2015 17:40:23 GMT
Ehkä jotain tärkeetä kirjottaessa, tyyliin selkkareissa :---D Piirtäessä en, doodlailu tapahtuu melkein itekseen luin et ''salkkareissa'' sit mietin et herranjumala, sinäkö sitä roskaa kirjotat
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 8, 2015 18:39:45 GMT
Ehkä jotain tärkeetä kirjottaessa, tyyliin selkkareissa :---D Piirtäessä en, doodlailu tapahtuu melkein itekseen luin et ''salkkareissa'' sit mietin et herranjumala, sinäkö sitä roskaa kirjotat joo salkkareitapa hyvinkin, tässä yks mun mestariteoksista:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 8, 2015 19:14:41 GMT
luin et ''salkkareissa'' sit mietin et herranjumala, sinäkö sitä roskaa kirjotat joo salkkareitapa hyvinkin, tässä yks mun mestariteoksista: mun ymmärrys kestää tohon ''työssä'' sanaan saakka mut sit se haihtuu jonneki
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 8, 2015 19:29:52 GMT
joo salkkareitapa hyvinkin, tässä yks mun mestariteoksista: mun ymmärrys kestää tohon ''työssä'' sanaan saakka mut sit se haihtuu jonneki :^D tbh pahinta tos työssä oli sen nimi, Alkyylipyridium tetraklorometallaattien valmistus ja termotrooppisten nestekidefaasien havainnointi termomikroskopialla. Mut me saatiin kivoja kuvia
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 9, 2015 12:44:23 GMT
No kyllä. Ja täyden paperin kammosta myös, jos saan aikaseks vaan jotain roskaa. Mut jo heti yks hyvä sana, säe tai rivi muuttaa asian iha täysin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 9, 2015 16:00:27 GMT
mun ymmärrys kestää tohon ''työssä'' sanaan saakka mut sit se haihtuu jonneki :^D tbh pahinta tos työssä oli sen nimi, Alkyylipyridium tetraklorometallaattien valmistus ja termotrooppisten nestekidefaasien havainnointi termomikroskopialla. Mut me saatiin kivoja kuvia katoin eka et toi on joku abstrakti maalaus mut cool
|
|
|
Post by pahvi on Oct 6, 2015 20:42:48 GMT
joo jatkuvasti D:
|
|
|
Post by Jp on Oct 7, 2015 4:18:52 GMT
mun ymmärrys kestää tohon ''työssä'' sanaan saakka mut sit se haihtuu jonneki :^D tbh pahinta tos työssä oli sen nimi, Alkyylipyridium tetraklorometallaattien valmistus ja termotrooppisten nestekidefaasien havainnointi termomikroskopialla. Mut me saatiin kivoja kuvia SIISTI...
|
|
liisteripusu
Ninja The Cat
Indivisibiliter ac inseparabiliter
|
Post by liisteripusu on Dec 6, 2015 11:09:25 GMT
En erityisemmin, lähinnä täyden paperin kun kirjotan jotain mitä pitäs näyttää muillekki ku parhaalle kaverille (jotka on siis laatua "NN koki naurukuoleman, koska..." viiva "Suuri rakkaustarina näiden NN ja NN välillä..."). Paitsi ne romaanikäsikirjoitukset tms. niissä vaivaa laaduttomuuden ja tyhjyyden pelko.
|
|