|
Post by petefromtheshop on Apr 22, 2016 4:30:38 GMT
En osaa soittaa mitään soitinta enkä laulaa ._. sama~
|
|
|
Post by Arabella on Apr 22, 2016 11:15:18 GMT
ei jeesus
|
|
|
Post by Miopod on Apr 22, 2016 12:32:53 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 22, 2016 12:44:10 GMT
|
|
|
Post by Arabella on Apr 22, 2016 14:11:26 GMT
KESÄKUUSSA enkä vieläkään osaa soittaa kitaraa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 22, 2016 14:15:42 GMT
KESÄKUUSSA enkä vieläkään osaa soittaa kitaraa :DD kyllä se siitä
|
|
|
Post by Arabella on Apr 22, 2016 14:23:45 GMT
KESÄKUUSSA enkä vieläkään osaa soittaa kitaraa :DD kyllä se siitä jonain päivänä, pete jonain päivänä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 22, 2016 15:54:28 GMT
jonain päivänä, pete jonain päivänä niin.
|
|
|
Post by Angelus on Apr 9, 2020 20:17:59 GMT
Siitä on varmaan vuos tai kaks ku hommasin tollasen muovisen ukuleleen. Epävireessä ku mikä (asialle en ole tehnyt mitään). Koitin alussa harjotella tota 'Achy Breaky Heart' kappaletta, ei jatkunut pitkään.
Vois yrittää uudestaan joku päivä (tällä kertaa siskon sähkökitaralla).
|
|
|
Post by Miopod on Apr 9, 2020 20:29:21 GMT
Siitä on varmaan vuos tai kaks ku hommasin tollasen muovisen ukuleleen. Epävireessä ku mikä (asialle en ole tehnyt mitään). Koitin alussa harjotella tota 'Achy Breaky Heart' kappaletta, ei jatkunut pitkään. Vois yrittää uudestaan joku päivä (tällä kertaa siskon sähkökitaralla). en tiä oonks kertonu tääl kattilas et sain nyt jouluna joululahjaksi ukulelen ja alotin ukuleletunnit. ja ainiin, sen kitaran kanssa (minkä mainitsin tässä keskustelussa näköjään aiemmin) alotin kans kitara tunnit jo muutama vuosi takaperin. Ja oon edenny paljon.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 10, 2020 9:27:24 GMT
aw rapu sä rispektaat nyt ittees Arabella
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 10, 2020 9:29:11 GMT
Siitä on varmaan vuos tai kaks ku hommasin tollasen muovisen ukuleleen. Epävireessä ku mikä (asialle en ole tehnyt mitään). Koitin alussa harjotella tota 'Achy Breaky Heart' kappaletta, ei jatkunut pitkään. Vois yrittää uudestaan joku päivä (tällä kertaa siskon sähkökitaralla). en tiä oonks kertonu tääl kattilas et sain nyt jouluna joululahjaksi ukulelen ja alotin ukuleletunnit. ja ainiin, sen kitaran kanssa (minkä mainitsin tässä keskustelussa näköjään aiemmin) alotin kans kitara tunnit jo muutama vuosi takaperin. Ja oon edenny paljon. sanoin joskus aina ukuleli :DDD mä en osaa vieläkään soittaa bassoo rip soitin kyllä vasta kännissä paskasti ja mun kaveri tunnisti ne biisit joten oon ihan tyytyväinen
|
|