|
Post by Arabella on Jun 6, 2015 18:05:01 GMT
osaa soittaa kitaraa koska koitin muka soittaa äsken mut tuli vaan kipee ranne ja sormet yhyy
ehkä mä vielä joskus opin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 6, 2015 19:37:07 GMT
I feel u mun vasemman käden pikkurilli on niin paskana etten varmaan voi koskaan oppia 8( Ei mua tosin haittais jos toi yks opettais 8)
|
|
|
Post by Arabella on Jun 6, 2015 20:37:14 GMT
I feel u mun vasemman käden pikkurilli on niin paskana etten varmaan voi koskaan oppia 8( Ei mua tosin haittais jos toi yks opettais 8) :"D oon nyt koko illan koittanu soittaa do i wanna knowta tässä ja mun etusormi ja ranne on ihan kuolleita
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 6, 2015 22:14:34 GMT
en osaa soittaa kitaraa.
mutta jos osaisin, oisin parempi ku jimi hendrix
|
|
|
Post by Arabella on Jun 6, 2015 22:28:46 GMT
en osaa soittaa kitaraa. mutta jos osaisin, oisin parempi ku jimi hendrix en mäkää oikeesti osaa mutta koitan osata
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 6, 2015 22:31:02 GMT
en osaa soittaa kitaraa. mutta jos osaisin, oisin parempi ku jimi hendrix en mäkää oikeesti osaa mutta koitan osata no mut hatunnosto sullekin yrittämisestä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 6, 2015 22:32:08 GMT
en mäkää oikeesti osaa mutta koitan osata no mut hatunnosto sullekin yrittämisestä kyl tästä mun soitosta ehkä biisin tunnistaa jos on fiksu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 6, 2015 22:33:42 GMT
no mut hatunnosto sullekin yrittämisestä kyl tästä mun soitosta ehkä biisin tunnistaa jos on fiksu hyvä, hyvä
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 7, 2015 6:39:20 GMT
Jos pääsen syksyllä opiskelemaa tai muuten vaa muuttamaan pois kotikotoo nii ostan kyllä kitaran.
|
|
|
Post by oke on Jun 7, 2015 8:09:07 GMT
mä osaan soittaa vaa smoke on the water ja sit se hedwig song en muita
yhyy
|
|
|
Post by renak on Jun 7, 2015 8:46:45 GMT
Osaan alkeet.
|
|
|
Post by towardsthelight on Jun 9, 2015 12:31:50 GMT
Osaan soittaa jotenkii kitaraa ja vähättelin sitä musiikin opettajalle ja sain sen takia todistukseen kasin, vaikka olisin rehellisesti sanoen ansainnu ysin, jotenka aattelin pysyy kaukana kitarasta. Yhh
|
|
|
Post by Miopod on Apr 21, 2016 15:01:06 GMT
Iskä vaan osti mulle kerran yhtäkkiä oman akustisen ku sanoin sille kerran et haluisin kokeilla yhtä sen sähkökitaroista ja nyt sitte soittelen sillä ku kukaa ei oo kotona.
Aika nopeesti opin kyllä vaikka aluks aattelin et täs kestää ikuisuus. Oon jo oppinu jotain niitä otteita tai nuotteja vai mitälie olikaa ulkoa ja osaan semisulavasti vaihdella niiden välilläki.
Seuraavaks aattelin et opettelen jotain helppoja neljän nuotin kappaleita.
//lol kaivan nää vuoden vanhat keskustelut täältä esiin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 21, 2016 16:39:28 GMT
Iskä vaan osti mulle kerran yhtäkkiä oman akustisen ku sanoin sille kerran et haluisin kokeilla yhtä sen sähkökitaroista ja nyt sitte soittelen sillä ku kukaa ei oo kotona. Aika nopeesti opin kyllä vaikka aluks aattelin et täs kestää ikuisuus. Oon jo oppinu jotain niitä otteita tai nuotteja vai mitälie olikaa ulkoa ja osaan semisulavasti vaihdella niiden välilläki. Seuraavaks aattelin et opettelen jotain helppoja neljän nuotin kappaleita. //lol kaivan nää vuoden vanhat keskustelut täältä esiin. mulle ehti jo tulla hirvee deja vu kunnes sit katoin vähän päivämääriä :'D Mut hei, onnee vaan opetteluun. Itekin tahtoisin opetella soittaa jotain mut... oon vähän saamaton.
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 22, 2016 4:09:11 GMT
En osaa soittaa mitään soitinta enkä laulaa ._.
|
|