|
Post by salsa on May 24, 2015 17:08:09 GMT
Mie oon siirtynyt myös Ankkalasta tänne ja gosusta ankkalaan. Gosussa, mut on tunnettu nimellä Susanna_? tai roolipeleissä Salsana tai Salasaappaana ja nyt aatelin sitte Salsa niemellä tänne tulla. En tehny tätä Ankkalaan, joten nyt päätin tänne sitten tehä. Tervetuloa jutteleen mulle ja mieluusti ilmottakaa mulle jos täällä on tyyppejä jotka roolii soturikissa ropeissa :3 Jos joku tietää miksi Ankkala sulkeutui nii kertokaa mieluusti... ;-; Tervetuloa kaikille uusille munki puolesta :3
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 17:18:32 GMT
Tietääkseni Ankkala poistettiin, koska Harmonialla ei ollu aikaa. Vaikka jos multa kysytään nii ei me sitä oltais tarvittu
|
|
|
Post by salsa on May 24, 2015 17:40:14 GMT
Tietääkseni Ankkala poistettiin, koska Harmonialla ei ollu aikaa. Vaikka jos multa kysytään nii ei me sitä oltais tarvittu Mietin samaa...
|
|
|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 18:03:55 GMT
Tervetuloa tänneki. :----)
|
|
|
Post by salsa on May 24, 2015 18:07:36 GMT
Tervetuloa tänneki. :----) Tacktack :----------D
|
|
|
Post by yourfuture on May 24, 2015 18:17:27 GMT
moi
|
|
|
Post by salsa on May 24, 2015 18:21:57 GMT
Hei, oletko sinä tulevaisuuteni ömö :3
|
|
|
Post by yourfuture on May 24, 2015 18:22:42 GMT
Hei, oletko sinä tulevaisuuteni ömö :3 mistä arvasit!!! kyllä olen tulevaisuutesi
|
|
|
Post by salsa on May 24, 2015 18:24:42 GMT
Hei, oletko sinä tulevaisuuteni ömö :3 mistä arvasit!!! kyllä olen tulevaisuutesi Hienoa tavata sinut:3
|
|
|
Post by yourfuture on May 24, 2015 18:28:07 GMT
mistä arvasit!!! kyllä olen tulevaisuutesi Hienoa tavata sinut:3 kuin myös mä olen kuin lampun henki saat kolme toivomusta jotka tapahtuu tulevaisuudessas niinku sä toivoit tai päinvastoin ja mä siis en päätä sitä kummin ne toivomukset menee mä oon niinku tulevaisuuden henki
|
|
|
Post by salsa on May 24, 2015 18:29:47 GMT
kuin myös mä olen kuin lampun henki saat kolme toivomusta jotka tapahtuu tulevaisuudessas niinku sä toivoit tai päinvastoin ja mä siis en päätä sitä kummin ne toivomukset menee mä oon niinku tulevaisuuden henki jännäksi pistit elämäni! Täytyykin alkaa miettimään toivomuksia. (kiva tavata tuomoinen henki vaihteeksi:3)
|
|
|
Post by yourfuture on May 24, 2015 18:31:02 GMT
kuin myös mä olen kuin lampun henki saat kolme toivomusta jotka tapahtuu tulevaisuudessas niinku sä toivoit tai päinvastoin ja mä siis en päätä sitä kummin ne toivomukset menee mä oon niinku tulevaisuuden henki jännäksi pistit elämäni! Täytyykin alkaa miettimään toivomuksia. (kiva tavata tuomoinen henki vaihteeksi:3) munahtavaa minut löydät osoitteesta viestit
|
|
|
Post by Sibe on May 25, 2015 11:50:51 GMT
heipsan Salsa :3 kiitos muuten kun ohjasit tän eksyneen kissanpennun tänne XD
|
|
|
Post by salsa on May 25, 2015 16:37:35 GMT
heipsan Salsa :3 kiitos muuten kun ohjasit tän eksyneen kissanpennun tänne XD Heiii sibe :3 Ohjaan teitä mieluusti, kuule mietin pääni puhki miten saisin teijät tänne, mutta sitten muistin sen suntuubi sivun ja löysin sen mun sivunhistoriasta ja aamen :333
|
|
|
Post by Sibe on May 26, 2015 8:32:19 GMT
heipsan Salsa :3 kiitos muuten kun ohjasit tän eksyneen kissanpennun tänne XD Heiii sibe :3 Ohjaan teitä mieluusti, kuule mietin pääni puhki miten saisin teijät tänne, mutta sitten muistin sen suntuubi sivun ja löysin sen mun sivunhistoriasta ja aamen :333 hihi, hyvä että löytyi sieltä ! :33 muuten en ois löytänyt tätä paikkaa
|
|