|
Post by Arabella on Aug 11, 2015 17:20:12 GMT
Se tunne kun tajuaa, että on kuullut Demonsin monta kertaa ja tykkää siitäkin :''D joo se soi joskus radiossa aika paljon :DD
|
|
|
Post by Sibe on Aug 11, 2015 17:25:45 GMT
Se tunne kun tajuaa, että on kuullut Demonsin monta kertaa ja tykkää siitäkin :''D joo se soi joskus radiossa aika paljon :DD niin arvelinkin :DD muistan ku olin sillee et wau tää kuvaa välillä ihan täysin mun fiilistä ja joskus ärsyynnyin ja vaihdoin kanavaa :DD laitankin sitten seuraavan biisin
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2015 20:11:59 GMT
Omg rakastan. En osaa sanoo mun lempibiisejä, melkein kaikista tykkään ihan älyttömästi.
|
|
|
Post by swordsman on Nov 5, 2015 12:51:06 GMT
mäkin voin nyt jo sanoo että oon tainnu ehtiä jo rakastua tähän bändiin :DD
ja oon ostanu sen ekan levynkin itelleni ihan CD:nä, ettei enää tarvi kuunnella vaan netistä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 15, 2015 17:48:47 GMT
Ooh mäki haluun Imagine Dragonsin levyn :c
|
|
|
Post by Arabella on Dec 27, 2015 11:22:13 GMT
tasan kuukausi siihen keikkaan
|
|
|
Post by Miopod on Dec 29, 2015 2:49:57 GMT
muistan yhen kerran ku meidän vanha radio tekee aina sitä et se alkaa rätiseen jos seisoo tietyis kohdissa ja lopettaa rätinän jos siirtyy, ja joskus se alkaa jopa soittaan kahta eri kanavaa päällekkäin siinä rätinän yhteydes, ja kerran seisoin vääräs kohtaa ja se vaihto kanavaa, ja sieltä toisesta kanavasta kuulu vaan RADIO ACTIVE RADIO ACTIVE ja sit sanoin vaan et "joo nin näköjään oon"
|
|
|
Post by Sibe on Dec 31, 2015 9:37:13 GMT
tasan kuukausi siihen keikkaan oi oi cool, jännittääkö?? tuun tänne puhdistamaan mun sielun (tai jotain), koska toi spotify vuosi keskustelu sai mut ihan sekasin :DDD gosh kuuntelin niin paljon musaa, mutta silti listalle ei päässy ne mitä oon soittanu välillä pitkään repeatilla
|
|