|
Post by obrien on Jun 5, 2015 8:47:37 GMT
Nonniin, tulkaas puhumaan tästä bändistä kaikkea.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 7, 2015 14:25:35 GMT
meen sen keikalle 27.1.2016 hartwall areenalle 8)
|
|
|
Post by obrien on Jun 8, 2015 12:23:35 GMT
meen sen keikalle 27.1.2016 hartwall areenalle 8) ei hitto vie nyt iski kateus (
|
|
|
Post by enkelisiisti on Jun 8, 2015 15:39:18 GMT
Haluisin niin paljon niiden keikalle ku ne tulee Suomeen koska niiden musiikki on vaan jotain niin mahtavaa mutta en pääsis vaikka anelisin..
|
|
hockeygirl
Ninja The Cat
high class trash
|
Post by hockeygirl on Jun 9, 2015 18:34:52 GMT
imagine dragons
on rakkaus tbh on koukussa niiden biiseihin
|
|
|
Post by Sibe on Jul 18, 2015 18:41:35 GMT
niiden biisi Radioactive on just hyvä :3
|
|
jassuu
Tonttukissa
Haters gonna hate
Heii! ^^
|
Post by jassuu on Aug 5, 2015 17:42:38 GMT
Sen bändin biisit on jotain niin taivaallista :3
|
|
|
Post by swordsman on Aug 6, 2015 14:14:03 GMT
oon viime aikoina kuunnellu aika paljon niiden biisejä ja oon kyl tykänny
osaisitteko suositella joitain niiden mahdollisesti vähän vähemmän tunnettuja kappaleita joita kannattais kuunnella? tai ylipäänsä jotain hyvänkuulosta niiltä
|
|
|
Post by Arabella on Aug 6, 2015 14:34:07 GMT
oon viime aikoina kuunnellu aika paljon niiden biisejä ja oon kyl tykänny osaisitteko suositella joitain niiden mahdollisesti vähän vähemmän tunnettuja kappaleita joita kannattais kuunnella? tai ylipäänsä jotain hyvänkuulosta niiltä okei no parhaat biisit niiden siltä uusimmalta levyltä mun mielestä on Gold, Smoke And Mirrors, I'm So Sorry, Polaroid, Friction, Summer ja Thief ja Monster, mutta sitä ei löydy esim. spotifysta, mutta youtuben kautta löytyy kyl sit niiden aikasemmalta levyltä hyviä on Hear Me, Bleeding Out, Nothing Left To Say, Cha-Ching, My Fault, Round And Round, Cover Up ja Tokyo ja siis voisin luetella tähän varmaan niiden kaikki biisit koska on ne muutki hyviä, mutta tossa nyt joitaki :DD
|
|
|
Post by swordsman on Aug 6, 2015 15:11:10 GMT
oon viime aikoina kuunnellu aika paljon niiden biisejä ja oon kyl tykänny osaisitteko suositella joitain niiden mahdollisesti vähän vähemmän tunnettuja kappaleita joita kannattais kuunnella? tai ylipäänsä jotain hyvänkuulosta niiltä okei no parhaat biisit niiden siltä uusimmalta levyltä mun mielestä on Gold, Smoke And Mirrors, I'm So Sorry, Polaroid, Friction, Summer ja Thief ja Monster, mutta sitä ei löydy esim. spotifysta, mutta youtuben kautta löytyy kyl sit niiden aikasemmalta levyltä hyviä on Hear Me, Bleeding Out, Nothing Left To Say, Cha-Ching, My Fault, Round And Round, Cover Up ja Tokyo ja siis voisin luetella tähän varmaan niiden kaikki biisit koska on ne muutki hyviä, mutta tossa nyt joitaki :DD suurinta osaa noista en oo kuullutkaan, pitääkin muistaa kuunnella heti kun mahollista. kiitos!
|
|
|
Post by Arabella on Aug 6, 2015 15:14:21 GMT
okei no parhaat biisit niiden siltä uusimmalta levyltä mun mielestä on Gold, Smoke And Mirrors, I'm So Sorry, Polaroid, Friction, Summer ja Thief ja Monster, mutta sitä ei löydy esim. spotifysta, mutta youtuben kautta löytyy kyl sit niiden aikasemmalta levyltä hyviä on Hear Me, Bleeding Out, Nothing Left To Say, Cha-Ching, My Fault, Round And Round, Cover Up ja Tokyo ja siis voisin luetella tähän varmaan niiden kaikki biisit koska on ne muutki hyviä, mutta tossa nyt joitaki :DD suurinta osaa noista en oo kuullutkaan, pitääkin muistaa kuunnella heti kun mahollista. kiitos! jätinki siitä just pois kaikki Radioactiven ja I Bet My Life ja muut tämmöset ku aattelin että oot kuitenki kuullu ne jo :DD
|
|
|
Post by Sibe on Aug 10, 2015 16:44:06 GMT
oon viime aikoina kuunnellu aika paljon niiden biisejä ja oon kyl tykänny osaisitteko suositella joitain niiden mahdollisesti vähän vähemmän tunnettuja kappaleita joita kannattais kuunnella? tai ylipäänsä jotain hyvänkuulosta niiltä okei no parhaat biisit niiden siltä uusimmalta levyltä mun mielestä on Gold, Smoke And Mirrors, I'm So Sorry, Polaroid, Friction, Summer ja Thief ja Monster, mutta sitä ei löydy esim. spotifysta, mutta youtuben kautta löytyy kyl sit niiden aikasemmalta levyltä hyviä on Hear Me, Bleeding Out, Nothing Left To Say, Cha-Ching, My Fault, Round And Round, Cover Up ja Tokyo ja siis voisin luetella tähän varmaan niiden kaikki biisit koska on ne muutki hyviä, mutta tossa nyt joitaki :DD haluutko luetella jotakin Radioactiven suuntaista? oon vasta tutustumassa Imagine Dragonsin musiikkiin
|
|
|
Post by Arabella on Aug 10, 2015 19:25:12 GMT
okei no parhaat biisit niiden siltä uusimmalta levyltä mun mielestä on Gold, Smoke And Mirrors, I'm So Sorry, Polaroid, Friction, Summer ja Thief ja Monster, mutta sitä ei löydy esim. spotifysta, mutta youtuben kautta löytyy kyl sit niiden aikasemmalta levyltä hyviä on Hear Me, Bleeding Out, Nothing Left To Say, Cha-Ching, My Fault, Round And Round, Cover Up ja Tokyo ja siis voisin luetella tähän varmaan niiden kaikki biisit koska on ne muutki hyviä, mutta tossa nyt joitaki :DD haluutko luetella jotakin Radioactiven suuntaista? oon vasta tutustumassa Imagine Dragonsin musiikkiin okei no voin yrittää :DD näissä on ehkä semmonen vähän samanlainen fiilis: Demons, Monster, Battle Cry, Bleeding Out, Shots, Gold, I Bet My Life, Thief ja Warriors
|
|
|
Post by Sibe on Aug 11, 2015 17:00:10 GMT
haluutko luetella jotakin Radioactiven suuntaista? oon vasta tutustumassa Imagine Dragonsin musiikkiin okei no voin yrittää :DD näissä on ehkä semmonen vähän samanlainen fiilis: Demons, Monster, Battle Cry, Bleeding Out, Shots, Gold, I Bet My Life, Thief ja Warriors kiitos :3 laitoin nyt tuon Demonsin soimaan, sitten soittelen noita muita varmaan myöhemmin c:
|
|
|
Post by Sibe on Aug 11, 2015 17:13:18 GMT
Se tunne kun tajuaa, että on kuullut Demonsin monta kertaa ja tykkää siitäkin :''D
|
|