Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jul 24, 2015 8:14:11 GMT
Post by Deleted on Jul 24, 2015 8:14:11 GMT
Voisin kyllä lukee noita! Mitä Stephen Kingin kirjaa suosittelisit? c: Ja mulla on toi Taru Sormusten Herrasta pölyttymässä kirjahyllyssä, oon yrittänyt joskus lukea mutta ei vaan kauheesti se innosta D: ennen sormusten herroja kannattaa lukea hobitti. teksti on huomattavasti kevyempää ja helppolukuisempaa, ja hobitin tapahtumat sijoittuu ajalle ennen taru sormusten herrasta -trilogiaa lisäksi hobitti kirjoitettiin ja julkaistiin ennen sormusten herroja, joten niissä voi olla (ja onkin) viittauksia hobitin tapahtumiin olikohan siinä tarpeeks syitä lukee hobitti eka lol Voisin lukea oikeastaan, tai ainakin yrittää :--D
|
|
|
Kirjat
Aug 7, 2015 20:28:08 GMT
Post by Angelus on Aug 7, 2015 20:28:08 GMT
Kävin yks päivä lainaamassa Jeff Lindsayn Dexter-kirjasarjan toisen osan englanniksi. Vois harjoitella suomentamaan sitä samalla, kun lueskelee.
|
|
|
Kirjat
Aug 9, 2015 5:35:23 GMT
via mobile
Post by Jp on Aug 9, 2015 5:35:23 GMT
Kävin yks päivä lainaamassa Jeff Lindsayn Dexter-kirjasarjan toisen osan englanniksi. Vois harjoitella suomentamaan sitä samalla, kun lueskelee. Mitä tykkäsit kirjasta? Ensivaikutelma?
|
|
|
Kirjat
Aug 9, 2015 20:08:36 GMT
Post by Angelus on Aug 9, 2015 20:08:36 GMT
Kävin yks päivä lainaamassa Jeff Lindsayn Dexter-kirjasarjan toisen osan englanniksi. Vois harjoitella suomentamaan sitä samalla, kun lueskelee. Mitä tykkäsit kirjasta? Ensivaikutelma? Oon vasta saanut luettua ensimmäisen lauseen.. tai jotain sellaista. En oo oikein kerennyt tarttumaan siihen kirjaan.
|
|
|
Kirjat
Aug 10, 2015 16:48:01 GMT
Post by Sibe on Aug 10, 2015 16:48:01 GMT
ennen sormusten herroja kannattaa lukea hobitti. teksti on huomattavasti kevyempää ja helppolukuisempaa, ja hobitin tapahtumat sijoittuu ajalle ennen taru sormusten herrasta -trilogiaa lisäksi hobitti kirjoitettiin ja julkaistiin ennen sormusten herroja, joten niissä voi olla (ja onkin) viittauksia hobitin tapahtumiin olikohan siinä tarpeeks syitä lukee hobitti eka lol Voisin lukea oikeastaan, tai ainakin yrittää :--D Jes hyvä :--D se on oikeesti melko helppolukuinen kirja, ja kiinnostava juoni itse luin vasta Varjojen kaupungit viidennen osan. Nyt lueskelen PLL 11: Tyrmäävää
|
|
|
Kirjat
Aug 11, 2015 20:17:04 GMT
via mobile
Post by Jp on Aug 11, 2015 20:17:04 GMT
Onks täälä ketään, joka on lukenu joskus kirjan Samuraikesä... piti vissiin joskus lukee ala-asteella ja haluun tietää kuinka moni muu on lukenut sen joskus.
|
|
|
Kirjat
Aug 12, 2015 19:18:43 GMT
via mobile
Sibe likes this
Post by swordsman on Aug 12, 2015 19:18:43 GMT
mä just luin sen Silmarillionin ja oon aika ylpeä itestäni eihän sen lukemisessa menny kun ehkä 6 kuukautta
toivottavasti Outolintu-trilogian Uskollinen löytyy huomenna kirjastosta, niin että jos saan sen nopeesti luettua niin voin sanoa lukeneeni kesäloman aikana kaks kirjaa :-D
|
|
|
Kirjat
Aug 12, 2015 23:34:06 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Aug 12, 2015 23:34:06 GMT
mä just luin sen Silmarillionin ja oon aika ylpeä itestäni eihän sen lukemisessa menny kun ehkä 6 kuukautta toivottavasti Outolintu-trilogian Uskollinen löytyy huomenna kirjastosta, niin että jos saan sen nopeesti luettua niin voin sanoa lukeneeni kesäloman aikana kaks kirjaa :-D onnitteluni! mun taas pitäis palauttaa kirjastoon toi yks kirja nomut huomenna sit
|
|
|
Kirjat
Aug 13, 2015 14:24:05 GMT
via mobile
Sibe likes this
Post by swordsman on Aug 13, 2015 14:24:05 GMT
ei sitä Uskollista tietenkään kirjastossa ollut, mut lainasin Percy Jackson - Salamavarkaan. En tiiä koko sarjasta vielä yhtään mitään, mut kyllä toi ihan mielenkiintoselta vaikuttaa, vaikka vähän oudolta.
|
|
|
Kirjat
Aug 23, 2015 10:40:11 GMT
Post by cyu on Aug 23, 2015 10:40:11 GMT
No tällä hetkellä lueskelen Lolitaa Ja olis mulla tossa pari Kingin kirjaa avattavana ja sitten koulukirja, Parvekejumalat Noiden Stephenin kirjojen lukemista ootan innolla kun tykkäsin Piinasta niin paljon ja oon myös Kingin leffojen suuri fani ^^
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 5, 2015 13:35:50 GMT
Mun pitäis keksiä jotain fiksua luettavaa itelleni. Kirjahyllyssä on kyllä jo varmaan yli vuoden ollu Tuntemattoman sotilaan sensuroimaton versio, se pitäis saada luettua.
|
|
|
Kirjat
Sept 24, 2015 20:18:53 GMT
via mobile
Post by Jp on Sept 24, 2015 20:18:53 GMT
Mun pitäis keksiä jotain fiksua luettavaa itelleni. Kirjahyllyssä on kyllä jo varmaan yli vuoden ollu Tuntemattoman sotilaan sensuroimaton versio, se pitäis saada luettua. Voin suositella nyt ihan suoraan Simon Scarrowin tuotantoa... varsinkin, jos tykkäät historiasta ja Kreikka/Rooma kiinnostaa. Nuortensarja gladiaattori on aivan ihana, jonka päähenkilö on just sellainen ihanan kapinallinen. Parhaan kirjasta tekee se, et siin tapahtuu kaikkee ja et se on historiallinen niin rangaistusmuodoiltaan kuin elämäntavoilaan (olin jopa yhdessä vaiheessa ihan sillee prkl et nyt tapa sitä)
|
|
|
Kirjat
Sept 24, 2015 20:20:21 GMT
via mobile
Post by Jp on Sept 24, 2015 20:20:21 GMT
ei sitä Uskollista tietenkään kirjastossa ollut, mut lainasin Percy Jackson - Salamavarkaan. En tiiä koko sarjasta vielä yhtään mitään, mut kyllä toi ihan mielenkiintoselta vaikuttaa, vaikka vähän oudolta. Dods on kyl matikanopettajana kirjan yks parhaista henkilöistä, sil on mahtava persoonallisuus. (kyl munki matikanope omistaa moottoripyörän ja vetelee sisätilois kaappeihin pahki... joo ei)
|
|
|
Kirjat
Sept 25, 2015 11:33:58 GMT
Post by Sibe on Sept 25, 2015 11:33:58 GMT
ei sitä Uskollista tietenkään kirjastossa ollut, mut lainasin Percy Jackson - Salamavarkaan. En tiiä koko sarjasta vielä yhtään mitään, mut kyllä toi ihan mielenkiintoselta vaikuttaa, vaikka vähän oudolta. Kiva että lainasit sen, voin ainakin itse sanoa että mahtava kirjasarja. Kerro sitten mitä tykkäsit oon ite nyt lukenut yhden kirjan koulua varten, vielä on eka Lotr kesken
|
|
|
Kirjat
Sept 28, 2015 13:22:01 GMT
Post by swordsman on Sept 28, 2015 13:22:01 GMT
ei sitä Uskollista tietenkään kirjastossa ollut, mut lainasin Percy Jackson - Salamavarkaan. En tiiä koko sarjasta vielä yhtään mitään, mut kyllä toi ihan mielenkiintoselta vaikuttaa, vaikka vähän oudolta. Kiva että lainasit sen, voin ainakin itse sanoa että mahtava kirjasarja. Kerro sitten mitä tykkäsit oon ite nyt lukenut yhden kirjan koulua varten, vielä on eka Lotr kesken Oon toistaiseksi lukenu vaan sen ekan osan, josta oikeestaan tykkäsin tosi paljon. Välillä siinä oli kyllä ihan kummallisia juttuja, mut teksti oli kirjotettu niin hauskasti ja mielenkiintoisesti ja kuvailu oli niin loistavaa, etten voinut olla tykkäämättä
|
|