|
Kirjat
Jul 13, 2015 19:29:36 GMT
Post by susanna48 on Jul 13, 2015 19:29:36 GMT
Hyvän kuuloinen kirja! Mä oon ettiny juuri tollasen tapasii kirjoja mitkä kertoo noin opettavasti. Pitää lainata kirjastosta jos sellaisia siellä on
Joo suosittelen lukemaan! veikkaan että löytyy sieltäkin kirjastosta, ainakin meillä on noita vissiin useampikin kappale täällä Mihin kategoriaan se kirja kuuluu?
|
|
|
Kirjat
Jul 13, 2015 19:31:55 GMT
Post by Sibe on Jul 13, 2015 19:31:55 GMT
Joo suosittelen lukemaan! veikkaan että löytyy sieltäkin kirjastosta, ainakin meillä on noita vissiin useampikin kappale täällä Mihin kategoriaan se kirja kuuluu? Nuorten kaunokirjallisuuttahan se on, meillä oli ehkä nuorten aikuisten hyllyssä
|
|
|
Kirjat
Jul 13, 2015 19:43:11 GMT
Post by susanna48 on Jul 13, 2015 19:43:11 GMT
Mihin kategoriaan se kirja kuuluu? Nuorten kaunokirjallisuuttahan se on, meillä oli ehkä nuorten aikuisten hyllyssä Aa, ok
|
|
|
Kirjat
Jul 13, 2015 19:47:48 GMT
Post by Sibe on Jul 13, 2015 19:47:48 GMT
Nuorten kaunokirjallisuuttahan se on, meillä oli ehkä nuorten aikuisten hyllyssä Aa, ok mut jos lainaat sen joskus, niin kerro sitten mitä tyksit :3
|
|
|
Kirjat
Jul 14, 2015 10:19:39 GMT
Post by petefromtheshop on Jul 14, 2015 10:19:39 GMT
aattelin mennä tänään kirjastoon ja lainata etäisen kosketuksen, joka kertoo ian curtisin elämästä
|
|
faundi
Ninja The Cat
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
|
Kirjat
Jul 15, 2015 11:16:54 GMT
Post by faundi on Jul 15, 2015 11:16:54 GMT
John Greenin teos `Arvoitus nimeltä Margo`. Ja ihan niin kuin takakannessa luvataankin, kirja on "tulvillaan runoutta, läpänheittoa, ystävyyttä, filosofiaa ja rakkaudenkaipuuta".
|
|
|
Kirjat
Jul 15, 2015 19:34:09 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jul 15, 2015 19:34:09 GMT
saan silmarillionin ihan just luettua, joten kävin eilen kirjastossa.
tarkotuksena oli lainata outolintu-trilogian uskollinen, mut eipä sitä tietenkään siellä ollut (lainassa, kolme varausta) otin sit vaan nuortenosastolta mitä mukaan sattu tarttumaan, eli jonkun doctor who -kirjan (varmaan ihan surkee mut anyway :-D) ja salamavarkaan (plus tietenkin marvel-sarjiksia mut se ei kuulu tähän aiheeseen)
|
|
|
Kirjat
Jul 16, 2015 10:20:07 GMT
via mobile
Post by Jp on Jul 16, 2015 10:20:07 GMT
saan silmarillionin ihan just luettua, joten kävin eilen kirjastossa. tarkotuksena oli lainata outolintu-trilogian uskollinen, mut eipä sitä tietenkään siellä ollut (lainassa, kolme varausta) otin sit vaan nuortenosastolta mitä mukaan sattu tarttumaan, eli jonkun doctor who -kirjan (varmaan ihan surkee mut anyway :-D) ja salamavarkaan (plus tietenkin marvel-sarjiksia mut se ei kuulu tähän aiheeseen) Voisin lukee outolinnun kapinallisen.
|
|
|
Kirjat
Jul 16, 2015 19:18:34 GMT
Post by petefromtheshop on Jul 16, 2015 19:18:34 GMT
Deborah Curtisin Etäinen kosketus on kohta luettu. Suosittelen lukemaan jos Ian Curtis, Joy Division tai uusi aalto yhtyeineen yhtään kiinnostaa. Mieleenkiintoinen, mutta aika synkkämielinen kirja. Kertoo siis Ian Curtisin 'postpunkmarttyyrin' elämästä, joka traagisesti päättyi 20 ikävuoteen tuon riistäessä hengen itse itseltään.
|
|
|
Kirjat
Jul 16, 2015 19:23:55 GMT
Post by Sibe on Jul 16, 2015 19:23:55 GMT
John Greenin teos `Arvoitus nimeltä Margo`. Ja ihan niin kuin takakannessa luvataankin, kirja on "tulvillaan runoutta, läpänheittoa, ystävyyttä, filosofiaa ja rakkaudenkaipuuta". oii :3 pitäisi kai lainata jostakin
|
|
|
Kirjat
Jul 16, 2015 19:34:19 GMT
Post by petefromtheshop on Jul 16, 2015 19:34:19 GMT
mulla on vähän ristiriitasia tunteita sitä tv-sarjaa kohtaa, välillä se oli hyvä ja välillä ei, kirja taas ei oo ehkä ihan sitä minkä tyylisistä kirjoista tykkään, mut kuiteski ihan hyvä, sellanen minkä lukisin uudestaankin okei. Mä vaan tykkäsin sarjasta, en tiiä miks mut se vaan on true love between us <33 (lol) ja jees, toivon et mäkin sit tykkään :3 se mun piti vielä muuten sanoo, et kannattaa varautua siihen, että se kirjan juoni poikkeaa aika paljon siitä sarjasta, ja on myös raaempi, stephen king kun tuntuu tykkäävän kirjottaa vähän sellasta.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jul 17, 2015 8:45:59 GMT
Post by Deleted on Jul 17, 2015 8:45:59 GMT
Luin tossa vähän aikaa sitten taas uudestaan Agatha Christien Eikä yksikään pelastunut. Tykkäsin edelleen, vaikka olihan se vähän tylsä kun ties jo loppuratkaisun Luin sitten kans sen mun ostaman kirjan jokin aika sitten, eli Gregor ja Salaisuuksien merkit (Alismaan tarinat 4). Tykkäsin siitäkin kovasti, mutta oli kyllä hiukan huonompi kuin aiemmat osat... Ens vuonna tulee vasta se seuraava, eli viimeinen osa joten saankin sitten odottaa taaskin varmaan vuoden ;_; Haluaisko joku suositella mulle kirjoja, joita voisin käydä lainaamassa kirjastosta? (:
|
|
|
Kirjat
Jul 17, 2015 8:53:15 GMT
via mobile
Post by Jp on Jul 17, 2015 8:53:15 GMT
Luin tossa vähän aikaa sitten taas uudestaan Agatha Christien Eikä yksikään pelastunut. Tykkäsin edelleen, vaikka olihan se vähän tylsä kun ties jo loppuratkaisun Luin sitten kans sen mun ostaman kirjan jokin aika sitten, eli Gregor ja Salaisuuksien merkit (Alismaan tarinat 4). Tykkäsin siitäkin kovasti, mutta oli kyllä hiukan huonompi kuin aiemmat osat... Ens vuonna tulee vasta se seuraava, eli viimeinen osa joten saankin sitten odottaa taaskin varmaan vuoden ;_; Haluaisko joku suositella mulle kirjoja, joita voisin käydä lainaamassa kirjastosta? (: Darren Shan sarja, erityisesti kuoleman koetukset.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jul 17, 2015 8:55:31 GMT
Post by Deleted on Jul 17, 2015 8:55:31 GMT
Luin tossa vähän aikaa sitten taas uudestaan Agatha Christien Eikä yksikään pelastunut. Tykkäsin edelleen, vaikka olihan se vähän tylsä kun ties jo loppuratkaisun Luin sitten kans sen mun ostaman kirjan jokin aika sitten, eli Gregor ja Salaisuuksien merkit (Alismaan tarinat 4). Tykkäsin siitäkin kovasti, mutta oli kyllä hiukan huonompi kuin aiemmat osat... Ens vuonna tulee vasta se seuraava, eli viimeinen osa joten saankin sitten odottaa taaskin varmaan vuoden ;_; Haluaisko joku suositella mulle kirjoja, joita voisin käydä lainaamassa kirjastosta? (: Darren Shan sarja, erityisesti kuoleman koetukset. Mistä se kertoo? c:
|
|
|
Kirjat
Jul 17, 2015 9:21:59 GMT
via mobile
Post by Jp on Jul 17, 2015 9:21:59 GMT
Darren Shan sarja, erityisesti kuoleman koetukset. Mistä se kertoo? c: koko sarja kertoo puolivampyyri Darren Shanin matkasta vampyyriks. Ekas kirjas se on viel ihminen, mut se muutetaan siin puolivampyyriks. Siin vampyyrit esim ikääntyy viidestoistaosa vauhtia hitaammin ja tapahtuma-aika on vissiin 18 vuoden ajalta. Kirjat on aika lyhyitä, mut silti tempaisee mukaansa.
|
|