|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:53:51 GMT
Post by Sibe on Jul 7, 2015 9:53:51 GMT
mä en oo lukenu yhtään niistä mut en tiiä jaksanko alottaa taas uutta sarjaa kun mulla on itellään vissiin miljardi sarjaa kesken :DDD mites miljardi ja yksi sarja. Haha, tottahan toki. Rakastan lukemista niin aina mahtuu, siks niitä kertyy niin monia :'D Pitäs kyllä taas lukea lisää kirjoja mut monia suomennetaan ihan liian hitaasti :;_: ja sit enkuks ei saa mistään muualta kuin tilaamalla ulkomailta hngh
|
|
|
Kirjat
Jul 8, 2015 10:46:57 GMT
Post by Hermeliini on Jul 8, 2015 10:46:57 GMT
mä nyt vastaan Herpan puolesta et se on just lukenu Soturikissat kaikki varmaan kolmeen kertaan (:DD) ja sit muistelisin et on lukenu Nälkäpelitkin. Twilighteja se on alottanut + Etsijöistä ei tykänny Noh höh! Etsijät on ihana kirjasarja (ok en oo lukenu ku vaan kolme ekaa koska laiskuus) Oon lukenut kaksi ekaa osaa, mutta en tiiä, ei se ehkä oikee ollu semmonen hyvä :/ Nälkäpelei oon alottanu lukemaan x) Toi yks kävi tänään lainaamassa Pimeyden joen ja mä saan lukee sen sillä aikaa, kun se on isoshommissa
|
|
|
Kirjat
Jul 8, 2015 10:48:39 GMT
Post by Hermeliini on Jul 8, 2015 10:48:39 GMT
mites miljardi ja yksi sarja. Haha, tottahan toki. Rakastan lukemista niin aina mahtuu, siks niitä kertyy niin monia :'D Pitäs kyllä taas lukea lisää kirjoja mut monia suomennetaan ihan liian hitaasti :;_: ja sit enkuks ei saa mistään muualta kuin tilaamalla ulkomailta hngh Sanopa muuta! Suomentajat on sairaan hitaita! Esimerkiksi Villiin luontoon kirjoitettiin 2000 - luvun alussa, ja se suomennettiin vuonna 2009, oikeesti!?
|
|
|
Kirjat
Jul 8, 2015 11:08:49 GMT
Post by MayMay on Jul 8, 2015 11:08:49 GMT
Ite oon ihan rakastunu fantasia kirjoihin ja Steam Punk on kyllä kanssa lähellä sydäntä. Tossa alhaalla jotain kirjoja, joita suosittelen ja keille.
Gigi ja Henry- trilogia: Tätä suosittelen kaikille, ketkä yhtään tykkää Steam Punkista ja fantasiasta. Ensimmäinen kirja on kyllä aika tylsä, mutta kun tokaa pääsin alottamaan, niin luin sen helposti jo neljässä päivässä.
Rakkaus ei katso aikaa- trilogia: Jos yhtään tykkää aikamatkustus hömpötyksistä ja monimutkasista jutuista, ni kannattaa lukee. Itse ostin ensimmäisen kirjan alennusmyynnistä ja menin heti sen alotettuani ostamaan ne loputkin kirjat tästä trilogiasta.
Soturikissa kirjojakin suosittelen, jos eläimet on lähellä sydäntä.
|
|
|
Kirjat
Jul 8, 2015 12:49:30 GMT
via mobile
Post by Jp on Jul 8, 2015 12:49:30 GMT
Noh höh! Etsijät on ihana kirjasarja (ok en oo lukenu ku vaan kolme ekaa koska laiskuus) Oon lukenut kaksi ekaa osaa, mutta en tiiä, ei se ehkä oikee ollu semmonen hyvä :/ Nälkäpelei oon alottanu lukemaan x) Toi yks kävi tänään lainaamassa Pimeyden joen ja mä saan lukee sen sillä aikaa, kun se on isoshommissa mä oon viel keskiyös
|
|
|
Kirjat
Jul 8, 2015 19:22:17 GMT
Post by Hermeliini on Jul 8, 2015 19:22:17 GMT
Oon lukenut kaksi ekaa osaa, mutta en tiiä, ei se ehkä oikee ollu semmonen hyvä :/ Nälkäpelei oon alottanu lukemaan x) Toi yks kävi tänään lainaamassa Pimeyden joen ja mä saan lukee sen sillä aikaa, kun se on isoshommissa mä oon viel keskiyös Okei. Kannattaa lukea sen jälkeen loputkin suomennetut kirjat (y)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jul 9, 2015 8:11:28 GMT
Post by Deleted on Jul 9, 2015 8:11:28 GMT
Vihdoin! Vihdoin sain sen kirjan, jonka suomentamista oon oottanut jotain vuoden. Oon niin innoissani <3
|
|
|
Kirjat
Jul 9, 2015 9:47:58 GMT
via mobile
Post by Jp on Jul 9, 2015 9:47:58 GMT
Okei. Kannattaa lukea sen jälkeen loputkin suomennetut kirjat (y) odotan sitä kun saan lukee iltahämärän
|
|
|
Kirjat
Jul 11, 2015 11:39:30 GMT
Post by Sibe on Jul 11, 2015 11:39:30 GMT
Ite oon ihan rakastunu fantasia kirjoihin ja Steam Punk on kyllä kanssa lähellä sydäntä. Tossa alhaalla jotain kirjoja, joita suosittelen ja keille. Gigi ja Henry- trilogia: Tätä suosittelen kaikille, ketkä yhtään tykkää Steam Punkista ja fantasiasta. Ensimmäinen kirja on kyllä aika tylsä, mutta kun tokaa pääsin alottamaan, niin luin sen helposti jo neljässä päivässä. Rakkaus ei katso aikaa- trilogia: Jos yhtään tykkää aikamatkustus hömpötyksistä ja monimutkasista jutuista, ni kannattaa lukee. Itse ostin ensimmäisen kirjan alennusmyynnistä ja menin heti sen alotettuani ostamaan ne loputkin kirjat tästä trilogiasta. Soturikissa kirjojakin suosittelen, jos eläimet on lähellä sydäntä. oi vitsi, vähäks kiva et joku muukin tykkää tosta Kerstin Gierin sarjasta! Rakkaus ei katso aikaa on niin ihana
|
|
|
Kirjat
Jul 11, 2015 13:42:43 GMT
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2015 13:42:43 GMT
aattelin lukee slummien miljonäärin kun bongasin sen jostai alennuskorista
ja ehkä joku päivä uskaltaudun taas kirjastoon
|
|
|
Kirjat
Jul 11, 2015 13:48:59 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jul 11, 2015 13:48:59 GMT
Silmarillionia jäljellä enää alle 80 sivua. saisinkohan sen vielä tän viikonlopun aikana luetuksi? (alotin sen joskus helmikuussa lol)
|
|
|
Kirjat
Jul 11, 2015 14:03:32 GMT
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2015 14:03:32 GMT
Silmarillionia jäljellä enää alle 80 sivua. saisinkohan sen vielä tän viikonlopun aikana luetuksi? (alotin sen joskus helmikuussa lol) mulla on silmarillion mut kun yritin lukee sitä, se oli sellasta siansaksaa etten sit jaksanukkaa tiedän et tolkien on yks hienoimmista kirjailijoista ja sen teokset on vailla vertaansa mut se kieli mitä se tekstissään käyttää, mulla ei riitä kärsivällisyyttä sille. taru sormusten herrastaki oli mulle koettelemus , hyvä etten kuollu sitä lukiessa ehkä taas joskus palaan tolkienin teosten pariin mut sitä odotellessa
|
|
|
Kirjat
Jul 11, 2015 16:14:28 GMT
Post by Sibe on Jul 11, 2015 16:14:28 GMT
Silmarillionia jäljellä enää alle 80 sivua. saisinkohan sen vielä tän viikonlopun aikana luetuksi? (alotin sen joskus helmikuussa lol) mulla on silmarillion mut kun yritin lukee sitä, se oli sellasta siansaksaa etten sit jaksanukkaa tiedän et tolkien on yks hienoimmista kirjailijoista ja sen teokset on vailla vertaansa mut se kieli mitä se tekstissään käyttää, mulla ei riitä kärsivällisyyttä sille. taru sormusten herrastaki oli mulle koettelemus , hyvä etten kuollu sitä lukiessa ehkä taas joskus palaan tolkienin teosten pariin mut sitä odotellessa mulla on melkeen Hobitti luettu ja tykkäsin Tolkienin kirjoitustavasta kun se on vähän sellanen erilainen toki odotan sit innolla sitä kun siirryn ekan Taru Sormusten Herran -kirjan puoleen :DD
|
|
|
Kirjat
Jul 11, 2015 16:30:52 GMT
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2015 16:30:52 GMT
mulla on silmarillion mut kun yritin lukee sitä, se oli sellasta siansaksaa etten sit jaksanukkaa tiedän et tolkien on yks hienoimmista kirjailijoista ja sen teokset on vailla vertaansa mut se kieli mitä se tekstissään käyttää, mulla ei riitä kärsivällisyyttä sille. taru sormusten herrastaki oli mulle koettelemus , hyvä etten kuollu sitä lukiessa ehkä taas joskus palaan tolkienin teosten pariin mut sitä odotellessa mulla on melkeen Hobitti luettu ja tykkäsin Tolkienin kirjoitustavasta kun se on vähän sellanen erilainen toki odotan sit innolla sitä kun siirryn ekan Taru Sormusten Herran -kirjan puoleen :DD oon lukenu hobittia englanniks - tosin vaan vähän kun se kirja oli mun siskon, mut tykkäsin siitä paljon enemmän mitä sormusten herrasta
|
|
|
Kirjat
Jul 11, 2015 16:33:04 GMT
Post by Sibe on Jul 11, 2015 16:33:04 GMT
mulla on melkeen Hobitti luettu ja tykkäsin Tolkienin kirjoitustavasta kun se on vähän sellanen erilainen toki odotan sit innolla sitä kun siirryn ekan Taru Sormusten Herran -kirjan puoleen :DD oon lukenu hobittia englanniks - tosin vaan vähän kun se kirja oli mun siskon, mut tykkäsin siitä paljon enemmän mitä sormusten herrasta okei, mä luen ihan suomeks, muuten vois olla jotenki sekava mut luen kyllä tässä välissä ns "helppolukuisempia" kirjoja onks kukaan lukenut Kuvun alla kirjaa Stephen Kingiltä? Samannimiseen kirjaan perustuu siis tv-sarja Under the Dome
|
|