|
Kirjat
Jul 6, 2015 20:39:49 GMT
Post by Sibe on Jul 6, 2015 20:39:49 GMT
tbh mua surettaa etten enää lue koska joskus luin tosi paljon ja jatkuvasti, mut nykyään en tyyliin ikinä, alotan kesällä kirjan mutten saa sitä ikinä loppuun :I :/ mullakin oli sama kun oli koulua niin luin aika harvakseltaan
|
|
faundi
Ninja The Cat
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
|
Kirjat
Jul 6, 2015 21:44:42 GMT
via mobile
Post by faundi on Jul 6, 2015 21:44:42 GMT
Kävin viime viikolla kirjakaupassa kyselemässä jo ties kuinka monennen kerran, että olisiko Abigail Gibbsin teoksen 'Illallinen vampyyrin kanssa' jatko-osa jo suomennettu. Ei ollut. Nyt ei ollut sitä edes englanniksi. Höh... T_T
|
|
|
Kirjat
Jul 6, 2015 21:53:20 GMT
via mobile
Post by Jp on Jul 6, 2015 21:53:20 GMT
Kävin viime viikolla kirjakaupassa kyselemässä jo ties kuinka monennen kerran, että olisiko Abigail Gibbsin teoksen 'Illallinen vampyyrin kanssa' jatko-osa jo suomennettu. Ei ollut. Nyt ei ollut sitä edes englanniksi. Höh... T_T Oletko koskaan lukenut kirjaa yhden hahmon takia?
|
|
faundi
Ninja The Cat
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
|
Kirjat
Jul 6, 2015 21:56:40 GMT
via mobile
Post by faundi on Jul 6, 2015 21:56:40 GMT
Kävin viime viikolla kirjakaupassa kyselemässä jo ties kuinka monennen kerran, että olisiko Abigail Gibbsin teoksen 'Illallinen vampyyrin kanssa' jatko-osa jo suomennettu. Ei ollut. Nyt ei ollut sitä edes englanniksi. Höh... T_T Oletko koskaan lukenut kirjaa yhden hahmon takia? Olen. Oliko se taas 'Maresi'?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:07:37 GMT
Post by Deleted on Jul 7, 2015 9:07:37 GMT
Kirjat on parasta! Luin viimeks kaikki Narnian tarinat läpi <3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:10:06 GMT
Post by Deleted on Jul 7, 2015 9:10:06 GMT
Ihan sama :DD tykkään fantasiasta mutta luen myös mua nuoremmille suunnattuja heppakirjoja (Eppu, Sinttu & Venla-sarja) Alismaan tarinat Narnian tarinoista joku Etsijät Nälkäpelit Mitä kaikkii kirjoi oot lukenu?
|
|
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:12:03 GMT
Post by Jp on Jul 7, 2015 9:12:03 GMT
Ihan sama :DD tykkään fantasiasta mutta luen myös mua nuoremmille suunnattuja heppakirjoja (Eppu, Sinttu & Venla-sarja) Alismaan tarinat Narnian tarinoista joku Etsijät Nälkäpelit Mitä kaikkii kirjoi oot lukenu? Jos luit etsijät lue ehdottomasti Soturikisut- jos pidät kissoist ja sit oletko lukenut sellaista kirjaa kuin Kultainen kompassi. Itse en oo, mut pitäis lainata ja sekin vissiin on fantasiaa. Ja sit Eragon.. oon nähnyt leffana joten suosittelen.
|
|
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:27:07 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jul 7, 2015 9:27:07 GMT
suosittelen Hobittia ja Taru Sormusten Herrasta -trilogiaa, jos fantasiasta tykkäätte.
|
|
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:29:57 GMT
Post by Sibe on Jul 7, 2015 9:29:57 GMT
suosittelen Hobittia ja Taru Sormusten Herrasta -trilogiaa, jos fantasiasta tykkäätte. heii mä oon koht lukenu Hobitin ja se on tosi hyvä!! :3
|
|
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:30:41 GMT
Post by Sibe on Jul 7, 2015 9:30:41 GMT
Kävin viime viikolla kirjakaupassa kyselemässä jo ties kuinka monennen kerran, että olisiko Abigail Gibbsin teoksen 'Illallinen vampyyrin kanssa' jatko-osa jo suomennettu. Ei ollut. Nyt ei ollut sitä edes englanniksi. Höh... T_T no höh .___. josta tuli mieleen et pitäs lainaa tuo Illallinen vampyyrin kanssa ja lukea uudestaan
|
|
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:31:43 GMT
Post by Sibe on Jul 7, 2015 9:31:43 GMT
Ihan sama :DD tykkään fantasiasta mutta luen myös mua nuoremmille suunnattuja heppakirjoja (Eppu, Sinttu & Venla-sarja) Alismaan tarinat Narnian tarinoista joku Etsijät Nälkäpelit Mitä kaikkii kirjoi oot lukenu? mä nyt vastaan Herpan puolesta et se on just lukenu Soturikissat kaikki varmaan kolmeen kertaan (:DD) ja sit muistelisin et on lukenu Nälkäpelitkin. Twilighteja se on alottanut + Etsijöistä ei tykänny
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:34:26 GMT
Post by Deleted on Jul 7, 2015 9:34:26 GMT
Alismaan tarinat Narnian tarinoista joku Etsijät Nälkäpelit Mitä kaikkii kirjoi oot lukenu? mä nyt vastaan Herpan puolesta et se on just lukenu Soturikissat kaikki varmaan kolmeen kertaan (:DD) ja sit muistelisin et on lukenu Nälkäpelitkin. Twilighteja se on alottanut + Etsijöistä ei tykänny Noh höh! Etsijät on ihana kirjasarja (ok en oo lukenu ku vaan kolme ekaa koska laiskuus)
|
|
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:36:02 GMT
Post by Sibe on Jul 7, 2015 9:36:02 GMT
mä nyt vastaan Herpan puolesta et se on just lukenu Soturikissat kaikki varmaan kolmeen kertaan (:DD) ja sit muistelisin et on lukenu Nälkäpelitkin. Twilighteja se on alottanut + Etsijöistä ei tykänny Noh höh! Etsijät on ihana kirjasarja (ok en oo lukenu ku vaan kolme ekaa koska laiskuus) mä en oo lukenu yhtään niistä mut en tiiä jaksanko alottaa taas uutta sarjaa kun mulla on itellään vissiin miljardi sarjaa kesken :DDD
|
|
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:38:21 GMT
Post by Jp on Jul 7, 2015 9:38:21 GMT
Noh höh! Etsijät on ihana kirjasarja (ok en oo lukenu ku vaan kolme ekaa koska laiskuus) mä en oo lukenu yhtään niistä mut en tiiä jaksanko alottaa taas uutta sarjaa kun mulla on itellään vissiin miljardi sarjaa kesken :DDD mites miljardi ja yksi sarja.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jul 7, 2015 9:48:56 GMT
Post by Deleted on Jul 7, 2015 9:48:56 GMT
Noh höh! Etsijät on ihana kirjasarja (ok en oo lukenu ku vaan kolme ekaa koska laiskuus) mä en oo lukenu yhtään niistä mut en tiiä jaksanko alottaa taas uutta sarjaa kun mulla on itellään vissiin miljardi sarjaa kesken :DDD Haha :--D No, kyllä sä ne joskus saat luettua!!
|
|