|
Kirjat
Jun 7, 2017 17:53:19 GMT
via mobile
Post by Arabella on Jun 7, 2017 17:53:19 GMT
aloin lukeen trainspottingia
|
|
|
Kirjat
Jun 19, 2017 7:31:57 GMT
Post by marrasaamu on Jun 19, 2017 7:31:57 GMT
Melkein hävettää myöntää että sain vasta kesäkuun alussa Kaksoisolennon luetuks loppuun. :'D Olin kuitenki alottanu sen jo huhtikuussa.
Nyt ostin kirpparilta Jarkko Martikaisen Pitkät piikit -novellikokoelman josta oon ehkä puolet lukenu. Iskee mun huumorintajuun kyllä ihan täysillä, ja uskallan muuten olettaa että aika monen muunkin kattilalaisen.
|
|
|
Kirjat
Aug 5, 2017 9:40:57 GMT
via mobile
Post by swordsman on Aug 5, 2017 9:40:57 GMT
Les Misérables eli Kurjat on nyt luettu, eihän siinä menny kun melkein kolme kuukautta :-D
|
|
|
Kirjat
Aug 14, 2017 4:55:45 GMT
via mobile
Post by swordsman on Aug 14, 2017 4:55:45 GMT
Oon nyt viimesen viikon aikana alottanu ties kuinka monta kirjaa ja lopettanu kaikki kesken, mut nyt alotin Valtaistuinpelin ja musta tuntuu et voisin lukea tän jopa loppuun asti
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Aug 24, 2017 10:10:12 GMT
via mobile
Post by Deleted on Aug 24, 2017 10:10:12 GMT
Luen täl hetkel Stephen Kingin Pimeä yö, tähdetön taivas ja siitä sitä 1922
|
|
|
Kirjat
Sept 1, 2017 18:00:45 GMT
Post by Miopod on Sept 1, 2017 18:00:45 GMT
aloin lukeen trainspottingia mä taas aloin kattoon trainspotting elokuvaa
|
|
|
Kirjat
Sept 1, 2017 22:02:26 GMT
Post by zuttathezombie on Sept 1, 2017 22:02:26 GMT
Päätin nyt kokeilla Bookbeatia ilmaseks ja kokeilla et saisinko enemmän aikaan kuuntelemalla äänikirjoja Oon nyt päässy kahden kirjan läpi (Oliver Twist ja Mielikuvituspoikaystävä) ja nyt on työn alla Arundhati Royn The Ministry of Utmost Happiness
|
|
|
Post by Miopod on Sept 2, 2017 0:14:06 GMT
Päätin nyt kokeilla Bookbeatia ilmaseks ja kokeilla et saisinko enemmän aikaan kuuntelemalla äänikirjoja Oon nyt päässy kahden kirjan läpi (Oliver Twist ja Mielikuvituspoikaystävä) ja nyt on työn alla Arundhati Royn The Ministry of Utmost Happiness Luin ton aluks päässäni yhtenä kirjan nimenä että "Oliver Twist ja mielikuvituspoikaystävä" ja aattelin jo hetken et ai en tiennykkä et Oliver Twistiki on gay :DD
|
|
|
Kirjat
Sept 8, 2017 18:48:28 GMT
Post by Miopod on Sept 8, 2017 18:48:28 GMT
Aloin lukee 13 Reasons Why -kirjaa.
|
|
|
Kirjat
Sept 15, 2017 15:38:14 GMT
Post by Sibe on Sept 15, 2017 15:38:14 GMT
Aloin lukee 13 Reasons Why -kirjaa. Mitä oot siitä tykännyt? itse en oo nähnyt sarjaa tai lukenut kirjaa, niin en kaipaa spoilereita kumminkaan
|
|
|
Kirjat
Sept 15, 2017 15:59:09 GMT
Post by Miopod on Sept 15, 2017 15:59:09 GMT
Aloin lukee 13 Reasons Why -kirjaa. Mitä oot siitä tykännyt? itse en oo nähnyt sarjaa tai lukenut kirjaa, niin en kaipaa spoilereita kumminkaan Luin sen kirjan ja katon sitä sarjaa nyt kolmatta kertaa putkeen :''D Tosi hyvä se oli ! Ja jännä. Siinä kirjassa oli vissin se tarinan kulku ja ne kaks päähenkilöä tärkeämmät asiat ja niihin oli keskitytty enemmän. Sit tykkäsin et se netflix-sarja oli vähä niinku täyttäny sen kirjan aukot ja keskittyny niiden sivuhahmojenki henkilökohtaiseen tarinaan kunnolla. Siinä kirjas ei kyllä pahemmin kuvailtu niitä hahmoja milläälailla, edes ulkonäöllisesti, mut ehkä se on vaan hyväki, et voi sit lukijana ihan itte päättää miltä ne näyttää ja millasii ne on. (ja se vissiin anto tolle netflixsarjallekki tilaisuuden käyttää mielikuvitusta hahmoissa ja vapauden valita näyttelijät mm. eri etnisyyksistä ja kulttuureista ilman että ois sen uskottomampi kirjaa kohtaan)
|
|
|
Kirjat
Sept 15, 2017 16:04:22 GMT
Post by Sibe on Sept 15, 2017 16:04:22 GMT
Mitä oot siitä tykännyt? itse en oo nähnyt sarjaa tai lukenut kirjaa, niin en kaipaa spoilereita kumminkaan Luin sen kirjan ja katon sitä sarjaa nyt kolmatta kertaa putkeen :''D Tosi hyvä se oli ! Ja jännä. Siinä kirjassa oli vissin se tarinan kulku ja ne kaks päähenkilöä tärkeämmät asiat ja niihin oli keskitytty enemmän. Sit tykkäsin et se netflix-sarja oli vähä niinku täyttäny sen kirjan aukot ja keskittyny niiden sivuhahmojenki henkilökohtaiseen tarinaan kunnolla. Siinä kirjas ei kyllä pahemmin kuvailtu niitä hahmoja milläälailla, edes ulkonäöllisesti, mut ehkä se on vaan hyväki, et voi sit lukijana ihan itte päättää miltä ne näyttää ja millasii ne on. (ja se vissiin anto tolle netflixsarjallekki tilaisuuden käyttää mielikuvitusta hahmoissa ja vapauden valita näyttelijät mm. eri etnisyyksistä ja kulttuureista ilman että ois sen uskottomampi kirjaa kohtaan) okei! mulla ei valitettavasti oo netflixiä ni en oo sarjaa tullut katsoneeksi ahaa okei, mielenkiintosta!! pitääkin lukea tuo pian pakko kysyä, että kuinka paljon oli luettavaa ja lukiko sen nopeasti vai oliko pakko pitää "tuumaustaukoja"?
|
|
|
Kirjat
Sept 15, 2017 16:10:59 GMT
Post by Miopod on Sept 15, 2017 16:10:59 GMT
Luin sen kirjan ja katon sitä sarjaa nyt kolmatta kertaa putkeen :''D Tosi hyvä se oli ! Ja jännä. Siinä kirjassa oli vissin se tarinan kulku ja ne kaks päähenkilöä tärkeämmät asiat ja niihin oli keskitytty enemmän. Sit tykkäsin et se netflix-sarja oli vähä niinku täyttäny sen kirjan aukot ja keskittyny niiden sivuhahmojenki henkilökohtaiseen tarinaan kunnolla. Siinä kirjas ei kyllä pahemmin kuvailtu niitä hahmoja milläälailla, edes ulkonäöllisesti, mut ehkä se on vaan hyväki, et voi sit lukijana ihan itte päättää miltä ne näyttää ja millasii ne on. (ja se vissiin anto tolle netflixsarjallekki tilaisuuden käyttää mielikuvitusta hahmoissa ja vapauden valita näyttelijät mm. eri etnisyyksistä ja kulttuureista ilman että ois sen uskottomampi kirjaa kohtaan) okei! mulla ei valitettavasti oo netflixiä ni en oo sarjaa tullut katsoneeksi ahaa okei, mielenkiintosta!! pitääkin lukea tuo pian pakko kysyä, että kuinka paljon oli luettavaa ja lukiko sen nopeasti vai oliko pakko pitää "tuumaustaukoja"? Mä löysin sen kirjakaupasta vaan pokkariversiona. Se oli kyllä yllättävän nopee lukea. Luin sen ehkä jossain alle viikossa. Se tempoki on semmonen sopiva siinä, ettei jäädä junnaamaan liikaa samaan kohtaan.
|
|
|
Kirjat
Sept 15, 2017 16:12:19 GMT
Post by Sibe on Sept 15, 2017 16:12:19 GMT
okei! mulla ei valitettavasti oo netflixiä ni en oo sarjaa tullut katsoneeksi ahaa okei, mielenkiintosta!! pitääkin lukea tuo pian pakko kysyä, että kuinka paljon oli luettavaa ja lukiko sen nopeasti vai oliko pakko pitää "tuumaustaukoja"? Mä löysin sen kirjakaupasta vaan pokkariversiona. Se oli kyllä yllättävän nopee lukea. Luin sen ehkä jossain alle viikossa. Se tempoki on semmonen sopiva siinä, ettei jäädä junnaamaan liikaa samaan kohtaan. Ah okei! pitääkin itse tsekkailla kirjaston ohella sitten kirjakauppaa, kunhan sinne jaksan raahautua. Ja jees noni
|
|
|
Kirjat
Sept 15, 2017 16:15:37 GMT
Post by Miopod on Sept 15, 2017 16:15:37 GMT
Mä löysin sen kirjakaupasta vaan pokkariversiona. Se oli kyllä yllättävän nopee lukea. Luin sen ehkä jossain alle viikossa. Se tempoki on semmonen sopiva siinä, ettei jäädä junnaamaan liikaa samaan kohtaan. Ah okei! pitääkin itse tsekkailla kirjaston ohella sitten kirjakauppaa, kunhan sinne jaksan raahautua. Ja jees noni Joo. Ja mä vähä luulen et se saattaa kirjastostaki löytyä, ottaen huomioon et se on jo kymmenen vuotta vanha kirja ja palkittu sellanen
|
|