Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Dec 9, 2016 11:27:13 GMT
via mobile
Post by Deleted on Dec 9, 2016 11:27:13 GMT
Koita pistää heti lainauksen jälkeen muistutus puhelimeen vaikka päivää ennen määräaikaa tjtn et muistat uusia/palauttaa. Ite nidon kaikki kirjastokuitit mun kalenteriin oikeen viikon kohdalle et mukstan :---D toi on kyllä ihan järkevä idea ja mulla on oikee muutama kalenteriki mut oon tosi huono muistaa käyttää niitä xd aina kerran viikossa avaan sen ja katon että unohdinkoha jotai.. ehkä sitte ku mulla oikeesti on jotai tärkeetä tekemistä kuten koulua ni alkaa taas luistaa kalenterikäyttö pitänee alkaa käyttää noita kännykkämuistutuksia ettei köyhdy Tai sit kirjotat jollekin pienelle muistilapulle lainojen eräpäivät (tai käytät lainauskuitteja) ja teippaat sen johonkin näkyvälle paikalle, josta näät sen joka päivä
|
|
kelmeckis
Ninja The Cat
mulle mieluusti viestiä roolipelaamisesta! :')
|
Kirjat
Dec 9, 2016 11:40:16 GMT
Post by kelmeckis on Dec 9, 2016 11:40:16 GMT
toi on kyllä ihan järkevä idea ja mulla on oikee muutama kalenteriki mut oon tosi huono muistaa käyttää niitä xd aina kerran viikossa avaan sen ja katon että unohdinkoha jotai.. ehkä sitte ku mulla oikeesti on jotai tärkeetä tekemistä kuten koulua ni alkaa taas luistaa kalenterikäyttö pitänee alkaa käyttää noita kännykkämuistutuksia ettei köyhdy Tai sit kirjotat jollekin pienelle muistilapulle lainojen eräpäivät (tai käytät lainauskuitteja) ja teippaat sen johonkin näkyvälle paikalle, josta näät sen joka päivä mulla on itse asiassa täs koneen takana sellanen kiva ikean magneettitaulu, mut en tuu koskaan katsoneeksi sitä :'D voisin tehdä uudenvuodenlupauksen että alan käyttää kunnolla kalenteria ja näitä muita avuja ja palautan kirjat ajallaan mut nyt onneks tarkastin ton "tyhjän paperin nautinto" kirjan eräpäivän ja se on vasta ens viikolla
|
|
|
Kirjat
Dec 9, 2016 11:42:51 GMT
via mobile
Post by Angelus on Dec 9, 2016 11:42:51 GMT
Pääsen viimeinkin lukemaan The Greatest Gift -kirjaa!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Dec 13, 2016 9:22:39 GMT
via mobile
Post by Deleted on Dec 13, 2016 9:22:39 GMT
En kestä miten hyvä Viides aalto -kirja oli. Nyt odotan et mun varaama sarjan toinen osa saapuis lähikirjastoon
JEE SE ON SAAPUNU SINNE mut en ehi hakee ku vasta perjantaina sen
|
|
|
Kirjat
Dec 17, 2016 19:21:21 GMT
Post by Sibe on Dec 17, 2016 19:21:21 GMT
luet molemmat sarjat 8) pitäis kyllä iteki lukea Percyt uusiks jossain vaiheessa!! // kommentoin tohon myöhästymismaksuasiaan että mulla oli just yks kirjaston dvd-boksi lainassa (ja myöhässä jonku viikon?) niin sain sieltä kirjeen, että "muistathan palauttaa teoksen!" blabla ja sit maksua oli vissiin jotain 2,5 euroa niinku niin pienen summan takia XD laskin että viikko ois 0,25 snt x 7 mut jotenki sitten se kasvoi - tai ehkä mulla olikin puoltoistaviikkoa myöhässä. en tiiä se oli jotenki läppä kokemus, koska mulla oli se ihan tietoisesti myöhässä että ehdin katsoa ystävän kanssa niitä jaksoja lisää :---D ja siis mulla on sitä ennen ollut maksua joskus parisen vuotta sitten kun mulla oli percy jackson -peli yhden päivän verran myöhässä XD (siihen liittyy epic tarina, että tajusin joskus 23.55 aikaan että pitää uusia laina, mutta sain sen uusittua vasta joskus 00.03 joten tuli maksu heh) Joo niin ajattelin tehdä, ehkä luen ensin Olympoksen Sankarit ja sit Kanen aikakirjat ja sit viel sen Magnus Chasen ;D Tänään lainaan mun varaaman kirjan, Viides aallon c: jees suosittelen kanssa lukemaan Trials of Apollon! se on vähän erilainen näkökulma tohon puolijumalten maailmaan - mutta mahtava sellanen. rakastin ihan törkeesti ♥ ja luin just englanniksi, niin en tiiä onko suomeksi (kai?)
|
|
|
Kirjat
Dec 17, 2016 19:22:25 GMT
Post by Sibe on Dec 17, 2016 19:22:25 GMT
En kestä miten hyvä Viides aalto -kirja oli. Nyt odotan et mun varaama sarjan toinen osa saapuis lähikirjastoon JEE SE ON SAAPUNU SINNE mut en ehi hakee ku vasta perjantaina sen haha kiva että tykkäsit :3 ite yritin lukea Ääretöntä merta, mutta äääh ei siitä tullut mitään. luin sen about 35 sivua ja jätin kesken - oli ollut lainassa sen about 5kk mikä on täällä maksimi uusimalla. ehkä joskus myöhemmin testaan uusiks D:
|
|
|
Kirjat
Dec 17, 2016 19:25:50 GMT
Post by Jp on Dec 17, 2016 19:25:50 GMT
Mul oli joskus kirjastokortti jäässä kaikkien maksamattomien maksujen takii, mut onneks kaveri meni sit sivariin helmetille ja pyyhki pois kaikki mun rikokset
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Dec 17, 2016 21:06:01 GMT
via mobile
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:06:01 GMT
En kestä miten hyvä Viides aalto -kirja oli. Nyt odotan et mun varaama sarjan toinen osa saapuis lähikirjastoon JEE SE ON SAAPUNU SINNE mut en ehi hakee ku vasta perjantaina sen haha kiva että tykkäsit :3 ite yritin lukea Ääretöntä merta, mutta äääh ei siitä tullut mitään. luin sen about 35 sivua ja jätin kesken - oli ollut lainassa sen about 5kk mikä on täällä maksimi uusimalla. ehkä joskus myöhemmin testaan uusiks D: Miksikä niin tökkii? mun mielestä se on ihan hyvä, vaikka toisaalta ei niin hyvä kuin ensimmäinen osa, tässä osassa nimittäin ei jotenkin pääse niin lähelle niitä henkilöitä. Oon lukenut nyt muistaakseni noin 190 sivua sitä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Dec 17, 2016 21:06:54 GMT
via mobile
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:06:54 GMT
Joo niin ajattelin tehdä, ehkä luen ensin Olympoksen Sankarit ja sit Kanen aikakirjat ja sit viel sen Magnus Chasen ;D Tänään lainaan mun varaaman kirjan, Viides aallon c: jees suosittelen kanssa lukemaan Trials of Apollon! se on vähän erilainen näkökulma tohon puolijumalten maailmaan - mutta mahtava sellanen. rakastin ihan törkeesti ♥ ja luin just englanniksi, niin en tiiä onko suomeksi (kai?) Juu, katotaan nyt nyt on Eksynyt sankari lainassa, vaikka en tästä Olympoksen sankarit -sarjasta erityisemmin pidä D:
|
|
|
Kirjat
Dec 17, 2016 21:35:53 GMT
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:35:53 GMT
haha kiva että tykkäsit :3 ite yritin lukea Ääretöntä merta, mutta äääh ei siitä tullut mitään. luin sen about 35 sivua ja jätin kesken - oli ollut lainassa sen about 5kk mikä on täällä maksimi uusimalla. ehkä joskus myöhemmin testaan uusiks D: Miksikä niin tökkii? mun mielestä se on ihan hyvä, vaikka toisaalta ei niin hyvä kuin ensimmäinen osa, tässä osassa nimittäin ei jotenkin pääse niin lähelle niitä henkilöitä. Oon lukenut nyt muistaakseni noin 190 sivua sitä. en tiiä, jotenkin se ei tuntunu enää semmoselta hyvältä kuten Viides aalto :S palautin sen vaan ihan suosiolla. mut toki mulla oli siinä vaiheessa potter-projekti niin ei jaksanu tuo niin kovasti napatakaan haha // trials of apollossa on just apollo pääosassa, enemmän percyjen tyylinen kuin olympoksen sankarien se kyl sijottuu vissii olympoksen sankarien jälkeiseen aikaan. harmi, ettet tykkää. musta ne on kyllä rakkautta, koska percy on kasvanut <3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Dec 18, 2016 6:45:18 GMT
via mobile
Post by Deleted on Dec 18, 2016 6:45:18 GMT
Miksikä niin tökkii? mun mielestä se on ihan hyvä, vaikka toisaalta ei niin hyvä kuin ensimmäinen osa, tässä osassa nimittäin ei jotenkin pääse niin lähelle niitä henkilöitä. Oon lukenut nyt muistaakseni noin 190 sivua sitä. en tiiä, jotenkin se ei tuntunu enää semmoselta hyvältä kuten Viides aalto :S palautin sen vaan ihan suosiolla. mut toki mulla oli siinä vaiheessa potter-projekti niin ei jaksanu tuo niin kovasti napatakaan haha // trials of apollossa on just apollo pääosassa, enemmän percyjen tyylinen kuin olympoksen sankarien se kyl sijottuu vissii olympoksen sankarien jälkeiseen aikaan. harmi, ettet tykkää. musta ne on kyllä rakkautta, koska percy on kasvanut <3 Nii :/ Oo, kuulostaa tosi jännältä! No joo, mä tykkään täs olympoksen sankareis percysta, annabethista, nicosta (<3) ja leosta, mut muista en sit erityisemmin Ehkä paras kirja täs sarjas oli Haadeksen talo ja sit Athenen merkki
|
|
|
Kirjat
Dec 19, 2016 17:45:31 GMT
Post by Sibe on Dec 19, 2016 17:45:31 GMT
en tiiä, jotenkin se ei tuntunu enää semmoselta hyvältä kuten Viides aalto :S palautin sen vaan ihan suosiolla. mut toki mulla oli siinä vaiheessa potter-projekti niin ei jaksanu tuo niin kovasti napatakaan haha // trials of apollossa on just apollo pääosassa, enemmän percyjen tyylinen kuin olympoksen sankarien se kyl sijottuu vissii olympoksen sankarien jälkeiseen aikaan. harmi, ettet tykkää. musta ne on kyllä rakkautta, koska percy on kasvanut <3 Nii :/ Oo, kuulostaa tosi jännältä! No joo, mä tykkään täs olympoksen sankareis percysta, annabethista, nicosta (<3) ja leosta, mut muista en sit erityisemmin Ehkä paras kirja täs sarjas oli Haadeksen talo ja sit Athenen merkki se on oikeesti kamalan jännittävä ja hyvä, apua rakastuin heti siihen <3 percy, annabeth ja nico ja leo oli kyllä tietyllä tavalla munkin lemppareita :3 jotenkin muut jäi etäisiks. ja Athenen merkki oli ihana, sama kanssa Merenjumalan poika kun pitkästä aikaa näki Percyä :-D mut en oo lukenu Haadeksen taloa tai Olympoksen verta kokonaan - oops.. mut sen mitä oon lukenu niin oli ihania <3
|
|
|
Kirjat
Dec 19, 2016 20:25:13 GMT
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 20:25:13 GMT
en ymmärrä miksen saa luettua mitää lainaamiani kirjoja DX
|
|
|
Kirjat
Dec 19, 2016 21:09:12 GMT
Post by Trixie™ on Dec 19, 2016 21:09:12 GMT
Aloin junas lukee John Watersin Sokkiarvoa. Tiesin et Waters on ällö äijä mut nyt se on mun silmissä jo tuplaällö #goals
|
|
|
Kirjat
Feb 4, 2017 21:48:50 GMT
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 21:48:50 GMT
Tänään repäsin ja luin Pajtim Statovcin Kissani Jugoslavian. Päällimmäiseks jäi fiilis et miks ihmeessä en oo lukenu tota jo aiemmin. Se on reilut kaks vuotta ollu hyllyssä oottamassa. Ajatuksia herättävä ja samalla paikoin ihanan absurdi, tyyliin kissa homobaarissa juomassa karpalolonkeroo ja sillei.
|
|