|
Kirjat
Sept 17, 2016 16:05:53 GMT
via mobile
Post by swordsman on Sept 17, 2016 16:05:53 GMT
Se on :^D oikeesti suosittelen, mut se on kans aika.. .. erikoinen. Niin aiheiltaan kuin kieleltäänkin, osa sen jutuista on niin kipeitä et pitää lopettaa lukeminen ja tuijottaa sivua epäilevästi ainaki pari minuuttia. Maailmankaikkeus siitettiin työntömällä pää kylmään makkarakiveen ..niin Nahkakolo on siis Mikael Nimen scifi-novellikokoelma. Kyllä, sen jätkän joka kirjotti Populäärimusiikkia vittulanjänkältä kuulostaa mielenkiintoiselta! jos joskus törmään tohon jossain niin harkitsen vakavasti ostamista ...tai sit vaan meen ja maksan kirjastolle velkani et saan lainauskiellon pois mitä, miten sä oot lainauskiellon onnistunu saamaan? :--D mä en varmaan kestäis sellasta, lainaan aina kaiken kirjastosta, enkä osta hyviäkään kirjoja omaks ellei kirpparilta satu löytymään hyväkuntonen kappale
|
|
|
Kirjat
Sept 17, 2016 17:52:13 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Sept 17, 2016 17:52:13 GMT
kuulostaa mielenkiintoiselta! jos joskus törmään tohon jossain niin harkitsen vakavasti ostamista ...tai sit vaan meen ja maksan kirjastolle velkani et saan lainauskiellon pois mitä, miten sä oot lainauskiellon onnistunu saamaan? :--D mä en varmaan kestäis sellasta, lainaan aina kaiken kirjastosta, enkä osta hyviäkään kirjoja omaks ellei kirpparilta satu löytymään hyväkuntonen kappale joo siis kun palauttaa kirjoja myöhässä nii siitä tulee sakkoo ja kun se menee tietyn rajan yli, tulee lainauskielto, joka lähtee kun maksaa ne sakkonsa :DD ja mä oon palauttanu kirjoja todella myöhässä niin ~ ei se nyt mikää ylitse pääsemättömän iso summa oo (jtn 10 euroo?) mut en vaan oo vaivaantunu kun ei mulla oo ollu nyt mitää välitöntä tarvetta kirjastoon
|
|
|
Kirjat
Sept 17, 2016 19:51:17 GMT
Post by Trixie™ on Sept 17, 2016 19:51:17 GMT
Se on :^D oikeesti suosittelen, mut se on kans aika.. .. erikoinen. Niin aiheiltaan kuin kieleltäänkin, osa sen jutuista on niin kipeitä et pitää lopettaa lukeminen ja tuijottaa sivua epäilevästi ainaki pari minuuttia. Maailmankaikkeus siitettiin työntömällä pää kylmään makkarakiveen ..niin Nahkakolo on siis Mikael Nimen scifi-novellikokoelma. Kyllä, sen jätkän joka kirjotti Populäärimusiikkia vittulanjänkältä kuulostaa mielenkiintoiselta! jos joskus törmään tohon jossain niin harkitsen vakavasti ostamista ...tai sit vaan meen ja maksan kirjastolle velkani et saan lainauskiellon pois pffft ha no en usko et se ees ois kovin kallis kun on niin huomiotta jäänyt ja vanhahko ei sikäli, kähvelsin oman kappaleeni isältä
|
|
|
Kirjat
Oct 11, 2016 17:08:52 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Oct 11, 2016 17:08:52 GMT
hei, pääsen taas kirjastoon!
oli pakko kun piti lainata jotain äikäntunteja varten
mut jotenkin sen sijaan päädyin lainaa game of thronesin, hups!
tää kirja painaa niin paljon et musta tulee varmaan hulk kun kanniskelen tätä ympäriinsä
en muistanu ettii sitä Nahkakoloo mut suoritan sen ja sen äikän kirjan etsimisen sit seuraavalla kerralla
|
|
|
Kirjat
Oct 12, 2016 4:06:36 GMT
via mobile
Post by Jp on Oct 12, 2016 4:06:36 GMT
sit se varmaan on erittäin hyvä kirja :-D Se on :^D oikeesti suosittelen, mut se on kans aika.. .. erikoinen. Niin aiheiltaan kuin kieleltäänkin, osa sen jutuista on niin kipeitä et pitää lopettaa lukeminen ja tuijottaa sivua epäilevästi ainaki pari minuuttia. Maailmankaikkeus siitettiin työntömällä pää kylmään makkarakiveen ..niin Nahkakolo on siis Mikael Nimen scifi-novellikokoelma. Kyllä, sen jätkän joka kirjotti Populäärimusiikkia vittulanjänkältä Saatiin vihdoin ja viimein vastaus siihenkin et mkten maailma synty.
|
|
|
Kirjat
Oct 12, 2016 10:58:12 GMT
Post by Miopod on Oct 12, 2016 10:58:12 GMT
Lainasin just kirjastosta autokirjan, paljo keittokirjoja ja lassi & leevi sarjakuvan.
|
|
|
Kirjat
Oct 12, 2016 11:26:23 GMT
via mobile
Miopod likes this
Post by Jp on Oct 12, 2016 11:26:23 GMT
Lainasin just kirjastosta autokirjan, paljo keittokirjoja ja lassi & leevi sarjakuvan. LASSI JA LEEVI... NE ON IHAN PARHAITA
|
|
|
Kirjat
Oct 12, 2016 13:22:27 GMT
Post by Miopod on Oct 12, 2016 13:22:27 GMT
Lainasin just kirjastosta autokirjan, paljo keittokirjoja ja lassi & leevi sarjakuvan. LASSI JA LEEVI... NE ON IHAN PARHAITA Juu, meillä on niitä omanaki vaikka kui paljo
|
|
|
Kirjat
Oct 16, 2016 23:53:35 GMT
Post by rebdomine on Oct 16, 2016 23:53:35 GMT
mulla on liikaa kirjoja lainattuna kirjastosta, mutta en saa luettua niitä )--:
|
|
|
Kirjat
Oct 30, 2016 7:52:22 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Oct 30, 2016 7:52:22 GMT
mun pitää palauttaa kirjat pian ja mulla on vielä 300 sivua lukematta
nii ja sit kaks muutakin kirjaa
|
|
|
Kirjat
Nov 7, 2016 13:34:29 GMT
via mobile
Post by swordsman on Nov 7, 2016 13:34:29 GMT
hei, osaako kukaan suositella mitään hyviä elämäkertoja? mun pitäis nyt koulun takia lukea sellanen ensimmäistä kertaa elämässäni, ja kuulisin mielelläni jotain vinkkejä ennen kun meen vaan kirjastoon haahuilemaan :-D
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Kirjat
Nov 9, 2016 20:21:14 GMT
Post by itseironia on Nov 9, 2016 20:21:14 GMT
hei, osaako kukaan suositella mitään hyviä elämäkertoja? mun pitäis nyt koulun takia lukea sellanen ensimmäistä kertaa elämässäni, ja kuulisin mielelläni jotain vinkkejä ennen kun meen vaan kirjastoon haahuilemaan :-D tulee ihan sika myöhässä tää mutta menköön. luin joskus taannoin sen malala yousafzain i am malalan ja tykkäsin kyllä paljon! jos ne vaan hyväksyy ton ni ota ihmeessä, saat varmaan propseja kun valitset vähän arvaamattomamman valinnan mutta riippuu tosin siitä, kelpuuttaako ne ton. :-D
|
|
|
Kirjat
Nov 10, 2016 19:32:55 GMT
via mobile
Post by swordsman on Nov 10, 2016 19:32:55 GMT
hei, osaako kukaan suositella mitään hyviä elämäkertoja? mun pitäis nyt koulun takia lukea sellanen ensimmäistä kertaa elämässäni, ja kuulisin mielelläni jotain vinkkejä ennen kun meen vaan kirjastoon haahuilemaan :-D tulee ihan sika myöhässä tää mutta menköön. luin joskus taannoin sen malala yousafzain i am malalan ja tykkäsin kyllä paljon! jos ne vaan hyväksyy ton ni ota ihmeessä, saat varmaan propseja kun valitset vähän arvaamattomamman valinnan mutta riippuu tosin siitä, kelpuuttaako ne ton. :-D kiitos tosi paljon vastauksesta, et myöhästynyt! :-D tosta kirjasta on itse asiassa kahden aukeaman juttu meidän äikänkirjassa ja opettaja siitä puhukin jotain, joten varmasti se kelpuutettaisiin. En aikasemmin ees ollu lukenu tosta mitään, koska ajattelin kai että on tylsää valita joku näistä "esimerkeistä", mut toihan vaikuttaakin tosi mielenkiintoselta! Oon nimenomaan yrittäny ettiä jotain omaelämäkertaa joka kertois jonkun selviytymistarinan, mutten oo meinannu löytää muuta kun tylsiä julkkiselämäkertoja.
|
|
|
Kirjat
Nov 10, 2016 22:00:55 GMT
Post by Miopod on Nov 10, 2016 22:00:55 GMT
Siivosin mun kaappeja ja löysin yhen Lasse likkojenhurmaaja kirjan joita luin viimeks joskus ala-asteella ja sit käänsin sen ympäri ja takakanteen oliki lätkästy se kirjaston valkonen lappu kontaktimuoveilla ja sisäkannessa oli leima. Tota... hups?? :DD Jos annan tän olla niin tuleekohan ne sadan vuoden sisällä karhuamaan tätä mun lapsenlapsilta sit ku oon ite pois kuvioista. Millanenhan koronkoronkorko myöhästymismaksuissa mahtais olla?
|
|
|
Kirjat
Nov 11, 2016 19:36:45 GMT
Post by petefromtheshop on Nov 11, 2016 19:36:45 GMT
Siivosin mun kaappeja ja löysin yhen Lasse likkojenhurmaaja kirjan joita luin viimeks joskus ala-asteella ja sit käänsin sen ympäri ja takakanteen oliki lätkästy se kirjaston valkonen lappu kontaktimuoveilla ja sisäkannessa oli leima. Tota... hups?? :DD Jos annan tän olla niin tuleekohan ne sadan vuoden sisällä karhuamaan tätä mun lapsenlapsilta sit ku oon ite pois kuvioista. Millanenhan koronkoronkorko myöhästymismaksuissa mahtais olla? mut entä jos se on niitä kirjaston poistokirjoja, tai en tiiä miks niitä sanotaan mut niitä joita annetaan ilmasiks/myydään siellä, niissä on yleensä laput tallella en tiiä mut ei sun tarvii pelätä lastenlastes puolesta, suomessahan valtio maksaa vainajan velat sä ajat korkeintaan vaan suomen konkurssiin
|
|