|
Kirjat
Jan 24, 2016 12:50:29 GMT
Post by grandepooh on Jan 24, 2016 12:50:29 GMT
Uskallan suositella Daniel Handlerin (Lemony Snicketin) kirjoja. Esim. Ja sen takia me erosimme oli tosi hyvä. Nyt on menossa Odininlapsi.
|
|
|
Kirjat
Jan 26, 2016 5:42:40 GMT
via mobile
Post by Angelus on Jan 26, 2016 5:42:40 GMT
hups, enpä ookkaan täällä käynyt demissä meillä on sellanen kirjajengi, niin siellä yleensä käyn jutustelemassa. Mutta joo oon lukenut jo pari viikkoa sitten Stephen Kingin Kuvun alla ja voin suositella! Oli nimittäin tosi hyvä teos :3 Kiitos vinkistä! Kävin eilen lainaamassa Kingin kirjan lisäksi useamman Cookin kirjan.
|
|
|
Kirjat
Feb 1, 2016 20:15:55 GMT
Post by Sibe on Feb 1, 2016 20:15:55 GMT
hups, enpä ookkaan täällä käynyt demissä meillä on sellanen kirjajengi, niin siellä yleensä käyn jutustelemassa. Mutta joo oon lukenut jo pari viikkoa sitten Stephen Kingin Kuvun alla ja voin suositella! Oli nimittäin tosi hyvä teos :3 Kiitos vinkistä! Kävin eilen lainaamassa Kingin kirjan lisäksi useamman Cookin kirjan. Eipä mitään, toivottavasti tykkäät!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Feb 2, 2016 20:58:05 GMT
via mobile
Post by Deleted on Feb 2, 2016 20:58:05 GMT
Jouduin lukemaan äikkää varten Helena Wariksen Vuori -nimisen kirjan. Odotukset eivät olleet korkealla takakansitekstin luettua mutta se olikin ihan hyvä ja mielenkiintoinen kirja! Vaikka mun mielestä se etenikin liian nopeesti ja moni asia jäi auki, niin odotin koko ajan innolla mitä tulee tapahtumaan.
|
|
|
Kirjat
Feb 3, 2016 14:18:40 GMT
via mobile
Post by swordsman on Feb 3, 2016 14:18:40 GMT
äikänopen käskystä mun ja parin muun meidänluokkalaisen pitää lukea joku kirja, ja me nyt sitten päädyttiin Tähtiin Kirjoitettuun Virheeseen. Muistan kun joskus mietin että pitäiskö se lukea, mut sitten tulin siihen tulokseen että "kaksi syöpää sairastavaa nuorta tapaa ja rakastuu toisiinsa" kuulostaa juonena aika tylsältä. Ilmeisesti mä olin väärässä. Aloin lukea sitä eilen ja oon jo melkein lopussa. Eilen luin sitä monta tuntia illalla ja jatkoin lukemista heti kun tänään heräsin. Nyt vaan yritän vähän säästellä sitä, koska en tahdo seuraavilla äikäntunneilla vaan pyöritellä peukaloitani kun muut vielä lukee
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Feb 3, 2016 18:39:04 GMT
via mobile
Post by Deleted on Feb 3, 2016 18:39:04 GMT
äikänopen käskystä mun ja parin muun meidänluokkalaisen pitää lukea joku kirja, ja me nyt sitten päädyttiin Tähtiin Kirjoitettuun Virheeseen. Muistan kun joskus mietin että pitäiskö se lukea, mut sitten tulin siihen tulokseen että "kaksi syöpää sairastavaa nuorta tapaa ja rakastuu toisiinsa" kuulostaa juonena aika tylsältä. Ilmeisesti mä olin väärässä. Aloin lukea sitä eilen ja oon jo melkein lopussa. Eilen luin sitä monta tuntia illalla ja jatkoin lukemista heti kun tänään heräsin. Nyt vaan yritän vähän säästellä sitä, koska en tahdo seuraavilla äikäntunneilla vaan pyöritellä peukaloitani kun muut vielä lukee Haha kiva! Mäki muutes luin sen tässä lähiaikoina - vaan koska yks mun tuttava haukku sitä hirveesti (niiden piti lukea äikkää varten). Mun mielestä se oli ihan kiva c:
|
|
|
Kirjat
Feb 3, 2016 18:54:42 GMT
Post by petefromtheshop on Feb 3, 2016 18:54:42 GMT
en oo lukenu mitään ikuisuuteen tunnen kuinka mun aivot rapistuu ja kallo lahoo päähän
suositelkaa jotain mukavaa luettavaa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Feb 5, 2016 5:50:08 GMT
via mobile
Post by Deleted on Feb 5, 2016 5:50:08 GMT
Kävin eilen lainaamassa Etsijät - Tähtien henget, Selviytyjät - Vaikea taival ja Percy Jackson - The demigod files
|
|
|
Kirjat
Feb 11, 2016 14:56:26 GMT
via mobile
Post by Jp on Feb 11, 2016 14:56:26 GMT
Luen Salamanda Draken Lohikäärmelaaksoa (perus heppatytöt lohikäärmeillä, mut hieman parempi liskojen takia) Melko arvattava juoni, mutta kuvitus toimii sekä kirjan alussa oleva kartta. www.risingshadow.fi/library/book/5109-lohikaarmelaaksoja luin vasta Simon Scarrowin Katutaistelijan (huom. roomafanit suosittelen Simon Scarrowia)
|
|
|
Kirjat
Feb 14, 2016 9:27:12 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Feb 14, 2016 9:27:12 GMT
Nyt luen sellasta kirjaa ku The Clash - Lontoo liekeissä.
Suosittelen jos muusikoiden elämät kiinnostaa tai jos the Clash on yhtään tuttu - ja antaa tää kyllä pohdittavaa myös niille jotka ei oo aiheesta koskaan kuullutkaan.
Ite vaan selailin alelaaria ja sit tää tarttu mukaan heräteostoksena, en oo koskaan ollu mikään suuri the Clash-fani mut saa nähä mitä tapahtuu tän kirjan lukemisen jälkeen.
|
|
|
Kirjat
Feb 14, 2016 12:58:01 GMT
Post by Arabella on Feb 14, 2016 12:58:01 GMT
luen Miss Farkku-Suomea
|
|
|
Kirjat
Feb 26, 2016 5:09:28 GMT
via mobile
Post by adalmiia on Feb 26, 2016 5:09:28 GMT
Haluisin lukee jotain kivaa kirjaa mut mun pitää äikän tunnille lukee Anne Frankin päiväkirja :/ ja se on todella tylsä
|
|
|
Kirjat
Feb 29, 2016 11:01:53 GMT
Post by marrasaamu on Feb 29, 2016 11:01:53 GMT
Mun on pitäny lukee se ja muutakin Röyhkän tuotantoa jo vaikka miten pitkään mut en vaan saa mitään aikaseks. Nyt luen Anna-kirjoja, tai siis ekaa osaa niistä. Flashbackit ala-asteelta, ai että. Mutta nää on niin ihania silti. Ymmärrän hyvin miks matkin niiden kirjojen tyyliä varmaan 15-vuotiaaks asti suunnilleen kaikissa omissa teksteissäni.
|
|
|
Kirjat
Mar 4, 2016 18:00:20 GMT
Post by Sibe on Mar 4, 2016 18:00:20 GMT
äikänopen käskystä mun ja parin muun meidänluokkalaisen pitää lukea joku kirja, ja me nyt sitten päädyttiin Tähtiin Kirjoitettuun Virheeseen. Muistan kun joskus mietin että pitäiskö se lukea, mut sitten tulin siihen tulokseen että "kaksi syöpää sairastavaa nuorta tapaa ja rakastuu toisiinsa" kuulostaa juonena aika tylsältä. Ilmeisesti mä olin väärässä. Aloin lukea sitä eilen ja oon jo melkein lopussa. Eilen luin sitä monta tuntia illalla ja jatkoin lukemista heti kun tänään heräsin. Nyt vaan yritän vähän säästellä sitä, koska en tahdo seuraavilla äikäntunneilla vaan pyöritellä peukaloitani kun muut vielä lukee haha se oli kyllä hyvä :3 luin sen äikän tehtävää varten äikän ykköskurssilla atm kesken on Valehtelevat viettelijät 12: Polttava
|
|
|
Kirjat
Mar 26, 2016 15:50:38 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Mar 26, 2016 15:50:38 GMT
oon nykyään tosi laiska lukemaan
ehkä jos sähköt katkeis kaheks kuukaudeks nii saattasin jopa tarttua kirjaan.
|
|