|
Kirjat
Dec 6, 2015 11:34:28 GMT
via mobile
Post by Jp on Dec 6, 2015 11:34:28 GMT
Oon lähiaikoina lukenu jonkin verran (kaks kolmesta kirjasta) Donna Tarttia (kirjat Tikli ja Jumalat juhlivat öisin, enkuks kylläkin), ja alan olla varma, että se on nyt yks mun lempikirjailijoista jaaa on mulla nyt kesken tossa A Clockwork Orange, mut en mieluiten sano mitään ennen ku oon lukenu loppuun kellopelin appelsiini
|
|
|
Kirjat
Dec 6, 2015 11:38:10 GMT
Post by cyu on Dec 6, 2015 11:38:10 GMT
Oon lähiaikoina lukenu jonkin verran (kaks kolmesta kirjasta) Donna Tarttia (kirjat Tikli ja Jumalat juhlivat öisin, enkuks kylläkin), ja alan olla varma, että se on nyt yks mun lempikirjailijoista jaaa on mulla nyt kesken tossa A Clockwork Orange, mut en mieluiten sano mitään ennen ku oon lukenu loppuun kellopelin appelsiini juurikin se
|
|
faundi
Ninja The Cat
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
|
Kirjat
Dec 10, 2015 16:56:01 GMT
Post by faundi on Dec 10, 2015 16:56:01 GMT
Anu Holopaisen teos Noitien hovi. Ostin sen joskus kirpparilta ja luin sen jo muutama vuosi sitten. Luulin hukanneeni sen mutta löysinkin sen juuri hyllyn perältä. Nyt kun näki kirjan kannen niin muistaa taas elävästi teoksen tapahtumat. Itse pidän ja suosittelen lukemaan.
Takakannesta: "Atlantiksen tuhosta pelastautuneet Sonja ja Zadar jatkavat yllätyksellistä aikamatkaansa kelttien Irlantiin, jonka barbaarisena kansa osoittautuukin jalommaksi ja vieraanvaraisemmaksi kuin hurja maineensa. Uusien ystävien kanssa nuoret aikamatkalaiset kokevat kelttien arjen ja juhlan, ja heille paljastuvat myös Vihreän saaren henkimaailma, noidat ja kiehtova mystiikka. He kokevat katkeran petoksen, mutta myös uhrautuvaa ystävyyttä, ja tämän uuden matkan myötä heidän rakkautensakin joutuu kovalle koetukselle".
Ketuttaa valtavasti, kun en mistään onnistunut löytämään tämän edeltävää osaa Kristallien valtakuntaa. Täytyy aloittaa metsästys uudelleen. Täytyy myös lukea Noitien hovi uudelleen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Dec 24, 2015 8:17:42 GMT
via mobile
Post by Deleted on Dec 24, 2015 8:17:42 GMT
Lainasin lomalukemiseksi Selviytyjien osat 2 & 3 ja Soturikissoista Näkö ja Pimeyden joki (: oon nyt lukenut Näön näistä ja Pimeyden joki on menossa
|
|
|
Kirjat
Dec 26, 2015 16:39:47 GMT
Post by Sibe on Dec 26, 2015 16:39:47 GMT
hups, enpä ookkaan täällä käynyt demissä meillä on sellanen kirjajengi, niin siellä yleensä käyn jutustelemassa. Mutta joo oon lukenut jo pari viikkoa sitten Stephen Kingin Kuvun alla ja voin suositella! Oli nimittäin tosi hyvä teos :3
|
|
|
Kirjat
Dec 28, 2015 15:01:29 GMT
Post by obrien on Dec 28, 2015 15:01:29 GMT
hups, enpä ookkaan täällä käynyt demissä meillä on sellanen kirjajengi, niin siellä yleensä käyn jutustelemassa. Mutta joo oon lukenut jo pari viikkoa sitten Stephen Kingin Kuvun alla ja voin suositella! Oli nimittäin tosi hyvä teos :3 uh jooo Kuvun alla on kyllä ihana teos, luin sen viikossa, pidin paljon
|
|
|
Kirjat
Dec 28, 2015 17:17:56 GMT
Post by Sibe on Dec 28, 2015 17:17:56 GMT
hups, enpä ookkaan täällä käynyt demissä meillä on sellanen kirjajengi, niin siellä yleensä käyn jutustelemassa. Mutta joo oon lukenut jo pari viikkoa sitten Stephen Kingin Kuvun alla ja voin suositella! Oli nimittäin tosi hyvä teos :3 uh jooo Kuvun alla on kyllä ihana teos, luin sen viikossa, pidin paljon joo, oon samaa mieltä! Mulla meni varmaan kaks tai kolme viikkoa, ihan vaan sen takia, kun tais olla koeviikko vielä siinä, en ihan muista :'D
|
|
|
Kirjat
Jan 13, 2016 9:58:16 GMT
Post by Miljatrix on Jan 13, 2016 9:58:16 GMT
en tiiä onko kukaan muu teistä huomannu tätä, mut ite oon pistänyt merkille et nuorten kirjat muuttuu jotenki synkemmiks ja synkemmiks. ite en tykkää lukea kauheen surullisia, raskaita tai pelottavia kirjoja (dekkareita kuitenkin ahmin aika paljon, hihi, siinä teen poikkeuksen!), oon vähän sellanen hömpänpömppä joka tykkää hattarahötöstä. luin kuitenkin tässä iha joku aikaa sitten anna hallavan esikoisteoksen, sammakkoprinsessan. se oli just sellasta porsaanpinkkiä marsipaaniunelmaa mitä haluankin! siihen oli kans yhistetty fantasiaa, joten se oli aika maukas paketti.
mut siis miun kaikkein rakkain kirjasarja mitä oon ikinä lukenu on harry potterit! oon lukenu ne niin monta kertaa kannesta kanteen, että muistan ne kohta melkein ulkoa. oon yrittänyt aina välillä metsästää jotain pottereitten tapasta luettavaa, mutta ei oo tullu kertaakaan saalista D: jos jollakulla on jotain ehotuksia miulle, mitkä muistuttais jotenkin vähän ees sinnepäin pottereita, nii kertokaas!
|
|
|
Kirjat
Jan 13, 2016 10:54:31 GMT
via mobile
Post by Jp on Jan 13, 2016 10:54:31 GMT
en tiiä onko kukaan muu teistä huomannu tätä, mut ite oon pistänyt merkille et nuorten kirjat muuttuu jotenki synkemmiks ja synkemmiks. ite en tykkää lukea kauheen surullisia, raskaita tai pelottavia kirjoja (dekkareita kuitenkin ahmin aika paljon, hihi, siinä teen poikkeuksen!), oon vähän sellanen hömpänpömppä joka tykkää hattarahötöstä. luin kuitenkin tässä iha joku aikaa sitten anna hallavan esikoisteoksen, sammakkoprinsessan. se oli just sellasta porsaanpinkkiä marsipaaniunelmaa mitä haluankin! siihen oli kans yhistetty fantasiaa, joten se oli aika maukas paketti. mut siis miun kaikkein rakkain kirjasarja mitä oon ikinä lukenu on harry potterit! oon lukenu ne niin monta kertaa kannesta kanteen, että muistan ne kohta melkein ulkoa. oon yrittänyt aina välillä metsästää jotain pottereitten tapasta luettavaa, mutta ei oo tullu kertaakaan saalista D: jos jollakulla on jotain ehotuksia miulle, mitkä muistuttais jotenkin vähän ees sinnepäin pottereita, nii kertokaas! Percy Jackson Salamavaras (koska mitä yks ADHD:sta ja lukihäriöstä kärsivä voi saada aikaan erityisesti koulussa (hauskaa luettavaa voin sanoa)... päähenkilö on 12 ja on puoljumala)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jan 14, 2016 9:13:38 GMT
via mobile
Post by Deleted on Jan 14, 2016 9:13:38 GMT
en tiiä onko kukaan muu teistä huomannu tätä, mut ite oon pistänyt merkille et nuorten kirjat muuttuu jotenki synkemmiks ja synkemmiks. ite en tykkää lukea kauheen surullisia, raskaita tai pelottavia kirjoja (dekkareita kuitenkin ahmin aika paljon, hihi, siinä teen poikkeuksen!), oon vähän sellanen hömpänpömppä joka tykkää hattarahötöstä. luin kuitenkin tässä iha joku aikaa sitten anna hallavan esikoisteoksen, sammakkoprinsessan. se oli just sellasta porsaanpinkkiä marsipaaniunelmaa mitä haluankin! siihen oli kans yhistetty fantasiaa, joten se oli aika maukas paketti. mut siis miun kaikkein rakkain kirjasarja mitä oon ikinä lukenu on harry potterit! oon lukenu ne niin monta kertaa kannesta kanteen, että muistan ne kohta melkein ulkoa. oon yrittänyt aina välillä metsästää jotain pottereitten tapasta luettavaa, mutta ei oo tullu kertaakaan saalista D: jos jollakulla on jotain ehotuksia miulle, mitkä muistuttais jotenkin vähän ees sinnepäin pottereita, nii kertokaas! Percy Jackson Salamavaras (koska mitä yks ADHD:sta ja lukihäriöstä kärsivä voi saada aikaan erityisesti koulussa (hauskaa luettavaa voin sanoa)... päähenkilö on 12 ja on puoljumala) Tämä! Percy Jackson -sarja ja Olympoksen sankarit -sarja, joka on tavallaan Percy Jacksoneille jatkoa.
|
|
|
Kirjat
Jan 14, 2016 14:41:23 GMT
Post by Miljatrix on Jan 14, 2016 14:41:23 GMT
Percy Jackson Salamavaras (koska mitä yks ADHD:sta ja lukihäriöstä kärsivä voi saada aikaan erityisesti koulussa (hauskaa luettavaa voin sanoa)... päähenkilö on 12 ja on puoljumala) Tämä! Percy Jackson -sarja ja Olympoksen sankarit -sarja, joka on tavallaan Percy Jacksoneille jatkoa. yritin joskus lukea sitä ekaa osaa, mutta jotenki ei vaan napannu D: yritän uuestaan, jos nyt nappais. // kuulin just et alan rickman on kuollu. ihan hirveetä D::
|
|
|
Kirjat
Jan 14, 2016 14:58:53 GMT
via mobile
Post by Jp on Jan 14, 2016 14:58:53 GMT
Tämä! Percy Jackson -sarja ja Olympoksen sankarit -sarja, joka on tavallaan Percy Jacksoneille jatkoa. yritin joskus lukea sitä ekaa osaa, mutta jotenki ei vaan napannu D: yritän uuestaan, jos nyt nappais. // kuulin just et alan rickman on kuollu. ihan hirveetä D:: MITÄ... mikäs tää kuolonsyöjien joukkomurha nyt on (Harmaaselänki näyttelijä on muute kuollu myös, tosin viime tai toissavuonna)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Jan 14, 2016 16:26:23 GMT
via mobile
Post by Deleted on Jan 14, 2016 16:26:23 GMT
Tämä! Percy Jackson -sarja ja Olympoksen sankarit -sarja, joka on tavallaan Percy Jacksoneille jatkoa. yritin joskus lukea sitä ekaa osaa, mutta jotenki ei vaan napannu D: yritän uuestaan, jos nyt nappais. // kuulin just et alan rickman on kuollu. ihan hirveetä D:: EI MITÄ MILLON
|
|
|
Kirjat
Jan 14, 2016 19:20:22 GMT
via mobile
Post by Miljatrix on Jan 14, 2016 19:20:22 GMT
yritin joskus lukea sitä ekaa osaa, mutta jotenki ei vaan napannu D: yritän uuestaan, jos nyt nappais. // kuulin just et alan rickman on kuollu. ihan hirveetä D:: EI MITÄ MILLON vissiin tänään? en oo ihan 100% varma mut tänään mie siitä kuulin. kauheen outo olo ;__;
|
|
|
Kirjat
Jan 14, 2016 21:38:19 GMT
via mobile
Post by Jp on Jan 14, 2016 21:38:19 GMT
He is dead. Hyvästi Allu
|
|