|
Kirjat
Sept 28, 2015 13:28:37 GMT
via mobile
Post by Jp on Sept 28, 2015 13:28:37 GMT
Joo... ne on vähän sellaisia nämä Percy Jacksonit....oon kattonu ekan ja tokan leffana + lukenut ekan, et pakko sanoo et tykkään.
Voisin julkaista sen mun yrityksen kirjoittaa nälkäpeliin liittyvää ficciä, kunhan saan siihen ekaan lukuun jotain mielenkiintoista... ehkä elonkerjuu tai jotain muuta, mut areenalle en oo siin tekstis viel menossa ainakaan hetkeen.
//Joo toi loppu ei kyl liittynyt aiheeseen, silti tuli sit sanottuamut Mitä mieltä muuten olette Nälkäpelin lopusta... jäikö kaivamaan ja olisko sen vikan pelin pitänyt tulla vielä vai tekikö Katniss oikean valinnan nirhaamalla molemmat (toinen kyl tappo vissiin itse itsensä)?
|
|
|
Kirjat
Sept 28, 2015 15:20:04 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Sept 28, 2015 15:20:04 GMT
Joo... ne on vähän sellaisia nämä Percy Jacksonit....oon kattonu ekan ja tokan leffana + lukenut ekan, et pakko sanoo et tykkään. Voisin julkaista sen mun yrityksen kirjoittaa nälkäpeliin liittyvää ficciä, kunhan saan siihen ekaan lukuun jotain mielenkiintoista... ehkä elonkerjuu tai jotain muuta, mut areenalle en oo siin tekstis viel menossa ainakaan hetkeen. //Joo toi loppu ei kyl liittynyt aiheeseen, silti tuli sit sanottuamut Mitä mieltä muuten olette Nälkäpelin lopusta... jäikö kaivamaan ja olisko sen vikan pelin pitänyt tulla vielä vai tekikö Katniss oikean valinnan nirhaamalla molemmat (toinen kyl tappo vissiin itse itsensä)? en muista enää kunnolla miten nälkäpeli päätty, mut en ollu ihan tyytyväinen loppuratkasuun ainakaan sen rakkaustarianan osalta, muutenkin se vika kirja tuntu tosi sekavalta, en tiiä, se oli jotenkin ihan erilainen mitä ne edelliset osat, jotenkin puuduttavampi. Viimesintä leffaa en tosin oo nähny, vaikka varmaan senki vielä jonain päivänä katon.
|
|
|
Kirjat
Oct 1, 2015 12:25:40 GMT
Post by swordsman on Oct 1, 2015 12:25:40 GMT
Joo... ne on vähän sellaisia nämä Percy Jacksonit....oon kattonu ekan ja tokan leffana + lukenut ekan, et pakko sanoo et tykkään. Voisin julkaista sen mun yrityksen kirjoittaa nälkäpeliin liittyvää ficciä, kunhan saan siihen ekaan lukuun jotain mielenkiintoista... ehkä elonkerjuu tai jotain muuta, mut areenalle en oo siin tekstis viel menossa ainakaan hetkeen. //Joo toi loppu ei kyl liittynyt aiheeseen, silti tuli sit sanottuamut Mitä mieltä muuten olette Nälkäpelin lopusta... jäikö kaivamaan ja olisko sen vikan pelin pitänyt tulla vielä vai tekikö Katniss oikean valinnan nirhaamalla molemmat (toinen kyl tappo vissiin itse itsensä)? mäkään en tykänny Nälkäpelin lopusta varsinkaan rakkaustarinan osalta, ja mäkin oon sitä mieltä että vika kirja oli sekava ja trilogian huonoin. Ja Peeta on aina ollu mun inhokkihahamo, ja toivoin koko ajan lukiessa että se vaan kuolis pois tai jotain. Sanon vielä senkin, että ite en oo niitä leffoja nähnyt enkä halua nähdäkään, koska niiden hahmojen ulkonäkö poikkeaa niin paljon mun mielikuvista että mun aivot varmaan syöpyis tai jotain lol
|
|
|
Post by Jp on Oct 1, 2015 13:02:57 GMT
//Gale ja Katniss olis ollu söpö pari, koska edelleen sen ekan pelin alus ne vaan esitti sitä tarinaa ja Galen kaa niil oli oikeasti tunteita ja jotain jaettavaakin.
|
|
faundi
Ninja The Cat
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
|
Kirjat
Oct 7, 2015 17:47:03 GMT
Jp likes this
Post by faundi on Oct 7, 2015 17:47:03 GMT
Jane Austenin teos Ylpeys ja ennakkoluulo. Niin kuin varmaan moni tietää, tämä Austenin teos on yksi tunnetuimmista romaaneista. Niin kuin kirjan takakannessa lukee: "Ylpeys ja ennakkoluulo oli aikanaan aikaansa edellä. Nykyään se on ajaton". Pitää mielestäni paikkansa. En kyllä ihmettele että tätä romaania on kovin ylistetty, se on taitavasti kirjoitettu ja hahmot ovat mielestäni upeita, omalla tavallaan värikkäitä mutta silti niin yksinkertaisia persoonia.
Katsoin muuten juuri tuon 10-vuotisjuhlajulkaisun enkä voi muuta kuin kehua loistavia näyttelijäsuorituksia. Siis oikeasti.
|
|
|
Kirjat
Oct 9, 2015 15:42:30 GMT
Post by petefromtheshop on Oct 9, 2015 15:42:30 GMT
Jane Austenin teos Ylpeys ja ennakkoluulo. Niin kuin varmaan moni tietää, tämä Austenin teos on yksi tunnetuimmista romaaneista. Niin kuin kirjan takakannessa lukee: " Ylpeys ja ennakkoluulo oli aikanaan aikaansa edellä. Nykyään se on ajaton". Pitää mielestäni paikkansa. En kyllä ihmettele että tätä romaania on kovin ylistetty, se on taitavasti kirjoitettu ja hahmot ovat mielestäni upeita, omalla tavallaan värikkäitä mutta silti niin yksinkertaisia persoonia. Katsoin muuten juuri tuon 10-vuotisjuhlajulkaisun enkä voi muuta kuin kehua loistavia näyttelijäsuorituksia. Siis oikeasti. Pitänee itekin lukee, vaikuttaa kiinnostavalta
|
|
|
Kirjat
Oct 9, 2015 15:48:30 GMT
Post by petefromtheshop on Oct 9, 2015 15:48:30 GMT
//Gale ja Katniss olis ollu söpö pari, koska edelleen sen ekan pelin alus ne vaan esitti sitä tarinaa ja Galen kaa niil oli oikeasti tunteita ja jotain jaettavaakin. Niin, Gale ois ollut paljon potentiaalisempi sulhasehdokas kuin tää leipurinarri, mut toisaalta Gale ja Katniss ois ollut tarinan kannalta liian ilmeinen paritus
|
|
|
Kirjat
Oct 9, 2015 15:54:44 GMT
Post by Jp on Oct 9, 2015 15:54:44 GMT
noi toi kyl...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Oct 13, 2015 10:11:57 GMT
via mobile
Post by Deleted on Oct 13, 2015 10:11:57 GMT
Jee kävin vihdoin kirjastossa lainaamas jotai mitä en oo koskaan lukenu c: // hyshys nyt, Gale ja Katniss ei sovi yhteen!!
|
|
|
Kirjat
Oct 14, 2015 6:57:56 GMT
Post by marrasaamu on Oct 14, 2015 6:57:56 GMT
Jee kävin vihdoin kirjastossa lainaamas jotai mitä en oo koskaan lukenu c: // hyshys nyt, Gale ja Katniss ei sovi yhteen!! Mäkin vaivauduin eilen pitkästä aikaa kirjastoon. Lainasin Seppo Heikkisen Myyty maa. Vaikuttaa iha lupaavalta kirjalta ja pistää kyl ajattelemaan. Tapahtumat sijottuu siis tulevaisuuden Suomeen, mut mitään sci-fiä toi ei todellakaan oo vaan lähinnä ihan mahdolliselta vaikuttava kuva tulevaisuudesta. Seuraavaks aattelin lukee Henry Millerin Kauriin kääntöpiirin ja Kravun kääntöpiirin.
|
|
|
Kirjat
Oct 15, 2015 6:24:31 GMT
via mobile
Post by Jp on Oct 15, 2015 6:24:31 GMT
Jee kävin vihdoin kirjastossa lainaamas jotai mitä en oo koskaan lukenu c: // hyshys nyt, Gale ja Katniss ei sovi yhteen!! //Silti niil oli jotain yhdistävää...
|
|
|
Kirjat
Oct 17, 2015 15:13:15 GMT
Post by Sibe on Oct 17, 2015 15:13:15 GMT
Kiva että lainasit sen, voin ainakin itse sanoa että mahtava kirjasarja. Kerro sitten mitä tykkäsit oon ite nyt lukenut yhden kirjan koulua varten, vielä on eka Lotr kesken Oon toistaiseksi lukenu vaan sen ekan osan, josta oikeestaan tykkäsin tosi paljon. Välillä siinä oli kyllä ihan kummallisia juttuja, mut teksti oli kirjotettu niin hauskasti ja mielenkiintoisesti ja kuvailu oli niin loistavaa, etten voinut olla tykkäämättä Aa okei. No juu hauskasti kirjoitettu varsinkin että on kyllä tuo sarja yks ihanuus
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Kirjat
Nov 14, 2015 18:51:11 GMT
Post by Deleted on Nov 14, 2015 18:51:11 GMT
Luin vähän aikaa sitten Etsijät - Matka alkaa (uudestaan, oon lukenut jo pari kertaa aiemmin) ja sit saman sarjan Viimeinen erämaa. Mä en tiiä oonko jotenkin herkkä ku itkin melkein koko ajan ton Matka alkaa -kirjan aikana XD heh
|
|
|
Kirjat
Dec 6, 2015 10:02:07 GMT
Post by cyu on Dec 6, 2015 10:02:07 GMT
Oon lähiaikoina lukenu jonkin verran (kaks kolmesta kirjasta) Donna Tarttia (kirjat Tikli ja Jumalat juhlivat öisin, enkuks kylläkin), ja alan olla varma, että se on nyt yks mun lempikirjailijoista jaaa on mulla nyt kesken tossa A Clockwork Orange, mut en mieluiten sano mitään ennen ku oon lukenu loppuun
|
|
liisteripusu
Ninja The Cat
Indivisibiliter ac inseparabiliter
|
Kirjat
Dec 6, 2015 11:22:01 GMT
Post by liisteripusu on Dec 6, 2015 11:22:01 GMT
Luin just Tapio ja Moona-kirjasarjan loppuun ja täytyy sanoa, että tykkäsin. Odotan kuolaten The Body Jumper-sarjan seuraavaa osaa. Faunoideja rakastan koska Annukka Salaman tarinaan tunkemat vitsit ja Vikke ♥.♥ Ja eipä mulla ollut mitään järkevää sanottavaa kirjoista
|
|