|
Post by swordsman on Jun 21, 2015 19:16:53 GMT
hahah, tää nyt ei enää liity vinyyleihin mut en tiiä mihin muuallekaan tän laittaisin: kysyin mun isältä paljonko siltä löytyy cd-levyjä ja se sano että ehkä nelisentuhatta (mitä hittoa taas) ja musta tuntuu että niitä vinyylejäkin on loppujenlopuks ainakin parisataa enemmän kun se 1100 Sun iskäs on niinku music goals holy shit Miks oon näin a) laiska b) musiikkimaultani liian ahdasmielinen siihen et ostaisin random levyjä 8(( no ei sekään mitään ihan random levyjä osta :DD kirppareilla se kyllä aina jumittuu levyhyllyille tutkimaan niitä mutta mukaan sille tarttuu aina korkeintaan pari levyä ja se vei just viime viikolla kierrätyskeskukseen levyjä jotka oli kuulemma joko sellasia joita sillä oli monta kappaletta tai 'niin huonoja tai muuten vaan ihan outoja' et se ei ikinä kuunnellu niitä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 21, 2015 19:33:46 GMT
Sun iskäs on niinku music goals holy shit Miks oon näin a) laiska b) musiikkimaultani liian ahdasmielinen siihen et ostaisin random levyjä 8(( no ei sekään mitään ihan random levyjä osta :DD kirppareilla se kyllä aina jumittuu levyhyllyille tutkimaan niitä mutta mukaan sille tarttuu aina korkeintaan pari levyä ja se vei just viime viikolla kierrätyskeskukseen levyjä jotka oli kuulemma joko sellasia joita sillä oli monta kappaletta tai 'niin huonoja tai muuten vaan ihan outoja' et se ei ikinä kuunnellu niitä No mut hyyy silti koska mä en ikinä osta mitään :DD Ehkä munkin pitäis vaan ryhdistäytyy kirppiksillä, koska eihän siinä menetä mitään jos ostaa muutaman euron vinyylin tai levyn, jotka ei sitten olekaan niin hyviä. Kerran tein kirjastossakin sillein et lainasin pelkän kansikuvan perusteella levyn ja se olikin ihan hyvä. Omg kirjastoistahan saa lainattua vinyylejä eiks?? Pitää käydä lähipäivinä katsomassa et mitä sieltä löytyy.
|
|
|
Post by swordsman on Jun 21, 2015 19:40:43 GMT
no ei sekään mitään ihan random levyjä osta :DD kirppareilla se kyllä aina jumittuu levyhyllyille tutkimaan niitä mutta mukaan sille tarttuu aina korkeintaan pari levyä ja se vei just viime viikolla kierrätyskeskukseen levyjä jotka oli kuulemma joko sellasia joita sillä oli monta kappaletta tai 'niin huonoja tai muuten vaan ihan outoja' et se ei ikinä kuunnellu niitä No mut hyyy silti koska mä en ikinä osta mitään :DD Ehkä munkin pitäis vaan ryhdistäytyy kirppiksillä, koska eihän siinä menetä mitään jos ostaa muutaman euron vinyylin tai levyn, jotka ei sitten olekaan niin hyviä. Kerran tein kirjastossakin sillein et lainasin pelkän kansikuvan perusteella levyn ja se olikin ihan hyvä. Omg kirjastoistahan saa lainattua vinyylejä eiks?? Pitää käydä lähipäivinä katsomassa et mitä sieltä löytyy. niin, voihan sieltä kirppareilta löytää vaikka mitä mun isä joskus osti parilla eurolla jonkun vinyylin jonka joku oli ostanu jollain 500€ jonkun sivuston mukaan (tosin varmaan vähän parempikuntosena) tuntuu muuten tyhmältä selittää näin paljon jostain mun isän vinyyleistä vaikken oikeesti tiiä aiheesta paljon mitään :DD mä en kirjastojen(kaan) levykannoista tiedä, mut aina kannattaa yrittää
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 21, 2015 19:43:07 GMT
No mut hyyy silti koska mä en ikinä osta mitään :DD Ehkä munkin pitäis vaan ryhdistäytyy kirppiksillä, koska eihän siinä menetä mitään jos ostaa muutaman euron vinyylin tai levyn, jotka ei sitten olekaan niin hyviä. Kerran tein kirjastossakin sillein et lainasin pelkän kansikuvan perusteella levyn ja se olikin ihan hyvä. Omg kirjastoistahan saa lainattua vinyylejä eiks?? Pitää käydä lähipäivinä katsomassa et mitä sieltä löytyy. niin, voihan sieltä kirppareilta löytää vaikka mitä mun isä joskus osti parilla eurolla jonkun vinyylin jonka joku oli ostanu jollain 500€ jonkun sivuston mukaan (tosin varmaan vähän parempikuntosena) tuntuu muuten tyhmältä selittää näin paljon jostain mun isän vinyyleistä vaikken oikeesti tiiä aiheesta paljon mitään :DD mä en kirjastojen(kaan) levykannoista tiedä, mut aina kannattaa yrittää No se on ihan mielenkiintoista silti kuulla et miten sun iskäs musiikkiharrastus menee :DD VIHAAN KUNTALIITOKSIA koska kun yritin kattoa onko meillä kirjastossa jtn. kivaa Beatlesia vaikka niin tää näyttää ne hakutulokset tossa, mut sit kun klikkaat lisätietoja niin ne on jossain naapurikunnan kirjastossa )) Ja lyön vaikka vetoa et mulla pitäis olla sinne erillinen kirjastokortti et toi mun oma ei käy siellä. Ellen sit kaukolainaa mut kuumottaa mennä tiskille :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 22, 2015 21:54:28 GMT
haluaisin kyllä Favourite Worst Nightmaren vinyylinä jos mulla ois vinyylisoitin koska musta sen kansi on tosi hieno ja on kyllä myös hiton hyvä levy
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 23, 2015 13:08:03 GMT
haluaisin kyllä Favourite Worst Nightmaren vinyylinä jos mulla ois vinyylisoitin koska musta sen kansi on tosi hieno ja on kyllä myös hiton hyvä levy Siis nää kansikuvatkin on vaan niin esteettinen nautinto ton koon takia ;_; <3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 25, 2015 13:35:12 GMT
Kannatti kyllä käydä divarissa, sain viimein Tug of Warin sekä With The Beatlesin ja Yoko Onon Starpeacen. En tosin oo yhtään kuunnellu tota viimeistä etukäteen ja on vähän siinä ja siinä et pyöriikse hyvin, mut meh viis euroa ei oo mitenkään järkyttävä hinta vaikkei pyöriskään.
|
|