|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 15:49:41 GMT
Ne sössii aina, tai siltä musta ainaki tuntuu. Esimerkiks Wintersunin Time I tuli mulle vaatimattomasti kolme kuukautta myöhässä. Boikotoisin Äxää jos se olis mahdollista, mut sit jäis kyl aikalailla kokonaan levyt ostamatta. :-D No mitähän ihmettä :DD Aika paskaa palvelua kieltämättä. Mut jos et muuta voi niin pakkohan se on tyytyä siihen, mitä on. No on vähän joo, ainakin nettikaupan puolella. :-D Kivijalkapuodeissa taas on yleensä ollu mitä mukavimpia myyjiä. Ainoastaan rip Epe'sin Jaska on ollu mukavampi levykaupansetä ku noi mihin oon Äxissä törmänny.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 15:56:36 GMT
No mitähän ihmettä :DD Aika paskaa palvelua kieltämättä. Mut jos et muuta voi niin pakkohan se on tyytyä siihen, mitä on. No on vähän joo, ainakin nettikaupan puolella. :-D Kivijalkapuodeissa taas on yleensä ollu mitä mukavimpia myyjiä. Ainoastaan rip Epe'sin Jaska on ollu mukavampi levykaupansetä ku noi mihin oon Äxissä törmänny. Itken kyllä hieman verta ja suolenpätkiä ku tällä alueella ei oo oikeesti yhtään levykauppaa 8( Tai en oo ainakaan netistä löytäny tietoa yhtään, vituttaa.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 15:58:18 GMT
No on vähän joo, ainakin nettikaupan puolella. :-D Kivijalkapuodeissa taas on yleensä ollu mitä mukavimpia myyjiä. Ainoastaan rip Epe'sin Jaska on ollu mukavampi levykaupansetä ku noi mihin oon Äxissä törmänny. Itken kyllä hieman verta ja suolenpätkiä ku tällä alueella ei oo oikeesti yhtään levykauppaa 8( Tai en oo ainakaan netistä löytäny tietoa yhtään, vituttaa. Mielikuva suolenpätkien itkemisestä ei ollu kovin kaunis. Missä kaukana sä asuitkaan?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 16:00:17 GMT
Itken kyllä hieman verta ja suolenpätkiä ku tällä alueella ei oo oikeesti yhtään levykauppaa 8( Tai en oo ainakaan netistä löytäny tietoa yhtään, vituttaa. Mielikuva suolenpätkien itkemisestä ei ollu kovin kaunis. Missä kaukana sä asuitkaan? Olen pahoillani (ainakin melkein). No Etelä-Pohjanmaalla tällasella pikkupaikkakunnalla :DD Lähimmät isommat kaupungit just Seinäjoki ja Vaasa. // Vaasassa olis kätevää jos siellä oliskin joku hyvä paikka ku voisin sit käydä siellä useinkin jos pääsen opiskelemaan.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 16:05:57 GMT
Mielikuva suolenpätkien itkemisestä ei ollu kovin kaunis. Missä kaukana sä asuitkaan? Olen pahoillani (ainakin melkein). No Etelä-Pohjanmaalla tällasella pikkupaikkakunnalla :DD Lähimmät isommat kaupungit just Seinäjoki ja Vaasa. // Vaasassa olis kätevää jos siellä oliskin joku hyvä paikka ku voisin sit käydä siellä useinkin jos pääsen opiskelemaan. Kai Vaasa on niin iso paikka et siellä ois levykaupalla ainaki mahollisuuksia pärjätä? Mut aika ikävää jos ei oo. :-( Mua lähin levykauppa on 60 km päässä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 16:10:31 GMT
Olen pahoillani (ainakin melkein). No Etelä-Pohjanmaalla tällasella pikkupaikkakunnalla :DD Lähimmät isommat kaupungit just Seinäjoki ja Vaasa. // Vaasassa olis kätevää jos siellä oliskin joku hyvä paikka ku voisin sit käydä siellä useinkin jos pääsen opiskelemaan. Kai Vaasa on niin iso paikka et siellä ois levykaupalla ainaki mahollisuuksia pärjätä? Mut aika ikävää jos ei oo. :-( Mua lähin levykauppa on 60 km päässä. Kuten sanoin niin en oo ainakaan netissä törmännyt ( Luulis tosiaan että siellä olis kun kyllä niitä asukkaita on siellä aika runsaasti kuitenkin o: Ehkä vaan kysyn mun tädiltä ku se asuu siellä. Se voi sitten kysyy mieheltänsä, joka on musiikki-ihmisiä, koska mua kuumottaa liikaa puhua sille itse :DD Mulla ei oo edes mitään tietoa, missä lähin levykauppa vois olla. Mut toisaalta jee, ne järjestää ens vuonnakin levymessut täällä. Ärsyttää vaan kun piti maksaa viiden euron pääsymaksu sinne ja vissiin toinen viis euroa, jos olisin mennyt seuraavanakin päivänä 8(
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 16:58:39 GMT
Kai Vaasa on niin iso paikka et siellä ois levykaupalla ainaki mahollisuuksia pärjätä? Mut aika ikävää jos ei oo. :-( Mua lähin levykauppa on 60 km päässä. Kuten sanoin niin en oo ainakaan netissä törmännyt :(( Luulis tosiaan että siellä olis kun kyllä niitä asukkaita on siellä aika runsaasti kuitenkin o: Ehkä vaan kysyn mun tädiltä ku se asuu siellä. Se voi sitten kysyy mieheltänsä, joka on musiikki-ihmisiä, koska mua kuumottaa liikaa puhua sille itse :DD Mulla ei oo edes mitään tietoa, missä lähin levykauppa vois olla. Mut toisaalta jee, ne järjestää ens vuonnakin levymessut täällä. Ärsyttää vaan kun piti maksaa viiden euron pääsymaksu sinne ja vissiin toinen viis euroa, jos olisin mennyt seuraavanakin päivänä 8( Sniikisti jostain takaovesta vaan sisälle. 8)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 17:02:38 GMT
Kuten sanoin niin en oo ainakaan netissä törmännyt ( Luulis tosiaan että siellä olis kun kyllä niitä asukkaita on siellä aika runsaasti kuitenkin o: Ehkä vaan kysyn mun tädiltä ku se asuu siellä. Se voi sitten kysyy mieheltänsä, joka on musiikki-ihmisiä, koska mua kuumottaa liikaa puhua sille itse :DD Mulla ei oo edes mitään tietoa, missä lähin levykauppa vois olla. Mut toisaalta jee, ne järjestää ens vuonnakin levymessut täällä. Ärsyttää vaan kun piti maksaa viiden euron pääsymaksu sinne ja vissiin toinen viis euroa, jos olisin mennyt seuraavanakin päivänä 8( Sniikisti jostain takaovesta vaan sisälle. 8) Ongelma siinä et se rakennus sijaitsee aidatulla alueella, sellanen kivimuuri siinä ympärillä :DD Onhan mulla tosin vuosi aikaa opetella ninjailemaan niin, et pääsen livahtamaan sinne kenenkään huomaamatta hah.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 17:04:01 GMT
Sniikisti jostain takaovesta vaan sisälle. 8) Ongelma siinä et se rakennus sijaitsee aidatulla alueella, sellanen kivimuuri siinä ympärillä :DD Onhan mulla tosin vuosi aikaa opetella ninjailemaan niin, et pääsen livahtamaan sinne kenenkään huomaamatta hah. Nyt juhannuksenahan siellä tuskin on ketään, joten treenaamaan siitä... :D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 17:05:29 GMT
Ongelma siinä et se rakennus sijaitsee aidatulla alueella, sellanen kivimuuri siinä ympärillä :DD Onhan mulla tosin vuosi aikaa opetella ninjailemaan niin, et pääsen livahtamaan sinne kenenkään huomaamatta hah. Nyt juhannuksenahan siellä tuskin on ketään, joten treenaamaan siitä... En kyl jaxa lähteä sinne ainakaan tänään 8( Vois kattoo netistä oisko tietoa esim. Vaasassa tai Seinäjoella järjestettävistä levymessuista tho. Siellä ne ois varmasti isompiakin koska noh, tuollakin oli vain... viisi eri myyjää?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 17:08:17 GMT
Nyt juhannuksenahan siellä tuskin on ketään, joten treenaamaan siitä... En kyl jaxa lähteä sinne ainakaan tänään 8( Vois kattoo netistä oisko tietoa esim. Vaasassa tai Seinäjoella järjestettävistä levymessuista tho. Siellä ne ois varmasti isompiakin koska noh, tuollakin oli vain... viisi eri myyjää? Mä en oo koskaan ees käyny levymessuilla. :-D Ellei viime syksyn Helsingin kirjamessujen yhteydessä olleita musiikkimessuja lasketa. Siellä kyl oli useempi levykauppiaskin. On kyl harmi et noi levymessut maksaa, koska voi pikkuse keljuttaa jos sieltä ei sit löydäkään mitään.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 17:15:08 GMT
En kyl jaxa lähteä sinne ainakaan tänään 8( Vois kattoo netistä oisko tietoa esim. Vaasassa tai Seinäjoella järjestettävistä levymessuista tho. Siellä ne ois varmasti isompiakin koska noh, tuollakin oli vain... viisi eri myyjää? Mä en oo koskaan ees käyny levymessuilla. :-D Ellei viime syksyn Helsingin kirjamessujen yhteydessä olleita musiikkimessuja lasketa. Siellä kyl oli useempi levykauppiaskin. On kyl harmi et noi levymessut maksaa, koska voi pikkuse keljuttaa jos sieltä ei sit löydäkään mitään. Joo sen takia mietinkin et meenkö edes sinne koska jos en löydä mitään niin voi hitto. Onneks löysin sen neljä albumia kuitenkin. Tai noh, löysin enemmänkin mut budjetti loppui kesken :DD Ohoh, Vaasassa näemmä on divari, jossa myydään vinyylejä, eikä ees kaukana mun entisestä koulusta näemmä o:
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 21, 2015 16:56:10 GMT
Kysyin äidiltä et mitä kuuntelisin ja se pinos mulle tohon jtn. 80-luvun hittilevyjä ja muuta säälää. Sit se järkytty ku huomas miten pölyssä noi kaikki onkaan :DD
|
|
|
Post by swordsman on Jun 21, 2015 19:08:33 GMT
hahah, tää nyt ei enää liity vinyyleihin mut en tiiä mihin muuallekaan tän laittaisin: kysyin mun isältä paljonko siltä löytyy cd-levyjä ja se sano että ehkä nelisentuhatta (mitä hittoa taas) ja musta tuntuu että niitä vinyylejäkin on loppujenlopuks ainakin parisataa enemmän kun se 1100
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 21, 2015 19:10:19 GMT
hahah, tää nyt ei enää liity vinyyleihin mut en tiiä mihin muuallekaan tän laittaisin: kysyin mun isältä paljonko siltä löytyy cd-levyjä ja se sano että ehkä nelisentuhatta (mitä hittoa taas) ja musta tuntuu että niitä vinyylejäkin on loppujenlopuks ainakin parisataa enemmän kun se 1100 Sun iskäs on niinku music goals holy shit Miks oon näin a) laiska b) musiikkimaultani liian ahdasmielinen siihen et ostaisin random levyjä 8((
|
|