|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 18:42:24 GMT
Ois kiva tietää mitä sun iskältä löytyy sieltä ;w; Mua kiinnostaa aina nämä ihan liikaa :DD niitä on kyllä niin hirveesti etten mitään yksityiskohtasta luetteloa ainakaan voi ruveta tekemään :DD mut voin kyl varmaan joskus kysyä siltä niistä, se kun tuntuu tykkäävän esitellä niitä kysymättäkin :'D Joo ymmärrän kyllä sen jos teillä kerran on varasto täynnä :'DD Ah ois ihanaa jos kysyisit, oon tällanen utelias urpo :DD
|
|
|
Post by swordsman on Jun 18, 2015 18:46:21 GMT
niitä on kyllä niin hirveesti etten mitään yksityiskohtasta luetteloa ainakaan voi ruveta tekemään :DD mut voin kyl varmaan joskus kysyä siltä niistä, se kun tuntuu tykkäävän esitellä niitä kysymättäkin :'D Joo ymmärrän kyllä sen jos teillä kerran on varasto täynnä :'DD Ah ois ihanaa jos kysyisit, oon tällanen utelias urpo :DD voin vaikka huomenna koittaa kysyä et mitä kaikkee sillä on ja raportoida sen sit tänne
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 18:47:31 GMT
Joo ymmärrän kyllä sen jos teillä kerran on varasto täynnä :'DD Ah ois ihanaa jos kysyisit, oon tällanen utelias urpo :DD voin vaikka huomenna koittaa kysyä et mitä kaikkee sillä on ja raportoida sen sit tänne Arvostan tätä todella! ;w;
|
|
|
Post by swordsman on Jun 18, 2015 18:52:23 GMT
voin vaikka huomenna koittaa kysyä et mitä kaikkee sillä on ja raportoida sen sit tänne Arvostan tätä todella! ;w; ei se mulle ole vaiva eikä mikään, ja mun isäkin varmaan esitelmöi niistä ihan mielellään :DD
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 6:00:38 GMT
Taidan vihata Levykauppa Äxää. Tilasin sieltä Yön Antaa soittaa -vinyylin, mutta mitä sain? Yön ... ja tapahtui niinä päivinä -vinyylin. Kiitti hei.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 9:50:15 GMT
Taidan vihata Levykauppa Äxää. Tilasin sieltä Yön Antaa soittaa -vinyylin, mutta mitä sain? Yön ... ja tapahtui niinä päivinä -vinyylin. Kiitti hei. Miten ne nyt noin sössi sen tilauksen siellä? o: Etkö voi palauttaa sitä tai jotain? Pakko avautuu muuten levymessuista sen verran et pläräsin yhden myyjän levyjä Beatlesin toivossa ja sit se huomas ku rupesin puntaroimaan et ostanko Magical Mystery Tourin vai Help!:in (ostin molemmat smh :DD) ja sit se oli mulle vaan et 'jos Beatlesia etit niin kannattaa ostaa sininen tai punainen albumi, siellä on aika lailla ne biisit' Olin vaan että no krhm en mä nyt ihan yksittäisiä biisejä tässä etsi. Sit se sekoitti Magical Mystery Tourin Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Bandiin niinku mitä.
|
|
|
Post by swordsman on Jun 19, 2015 11:03:50 GMT
voin vaikka huomenna koittaa kysyä et mitä kaikkee sillä on ja raportoida sen sit tänne Arvostan tätä todella! ;w; nonni, nyt sain kysyttyä siltä niistä kun satuttiin käymään varastossa! (ja sillä on tänään just sopivasti päällä paita jossa lukee "Vinyylin vinguttajat") kysyin aluksi ihan omastakin mielenkiinnosta että montako sillä niitä vinyylilevyjä oikein on: vastaus oli että ehkä noin 1100 (mitä hittoa) sit kysyin että millasta musiikkia sillä siellä on ja kuulemma vähän kaikenlaista: ainakin rockia, poppia, vähän klassista, aika paljon progee. lähinnä -70 ja -80-lukujen musiikkia. sitten kun kysyin sen lemppareita niin se alkokin esitelmöidä ihan kunnolla: mieleen jäi ainakin sellasia nimiä kun Deep Purple (tietenkin), Led Zeppelin, David Bowie, Pink Floyd ja Rush. mä kun en musiikista niin paljon ymmärrä niin en saanu tän parempia tietoja, mut sä voit toki esittää tarkentavia kysymyksiä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 12:03:05 GMT
Arvostan tätä todella! ;w; nonni, nyt sain kysyttyä siltä niistä kun satuttiin käymään varastossa! (ja sillä on tänään just sopivasti päällä paita jossa lukee "Vinyylin vinguttajat") kysyin aluksi ihan omastakin mielenkiinnosta että montako sillä niitä vinyylilevyjä oikein on: vastaus oli että ehkä noin 1100 (mitä hittoa) sit kysyin että millasta musiikkia sillä siellä on ja kuulemma vähän kaikenlaista: ainakin rockia, poppia, vähän klassista, aika paljon progee. lähinnä -70 ja -80-lukujen musiikkia. sitten kun kysyin sen lemppareita niin se alkokin esitelmöidä ihan kunnolla: mieleen jäi ainakin sellasia nimiä kun Deep Purple (tietenkin), Led Zeppelin, David Bowie, Pink Floyd ja Rush. mä kun en musiikista niin paljon ymmärrä niin en saanu tän parempia tietoja, mut sä voit toki esittää tarkentavia kysymyksiä HERRANJUMALA 1100 siinä sitä vasta onkin vaikka ja mitä, huhhuh. Mut ainakin noiden perusteella sun iskälläs vaikuttais olevan tosi kickass musiikkimaku!! 1100 oon vieläkin ihmeissäni
|
|
|
Post by swordsman on Jun 19, 2015 12:06:43 GMT
nonni, nyt sain kysyttyä siltä niistä kun satuttiin käymään varastossa! (ja sillä on tänään just sopivasti päällä paita jossa lukee "Vinyylin vinguttajat") kysyin aluksi ihan omastakin mielenkiinnosta että montako sillä niitä vinyylilevyjä oikein on: vastaus oli että ehkä noin 1100 (mitä hittoa) sit kysyin että millasta musiikkia sillä siellä on ja kuulemma vähän kaikenlaista: ainakin rockia, poppia, vähän klassista, aika paljon progee. lähinnä -70 ja -80-lukujen musiikkia. sitten kun kysyin sen lemppareita niin se alkokin esitelmöidä ihan kunnolla: mieleen jäi ainakin sellasia nimiä kun Deep Purple (tietenkin), Led Zeppelin, David Bowie, Pink Floyd ja Rush. mä kun en musiikista niin paljon ymmärrä niin en saanu tän parempia tietoja, mut sä voit toki esittää tarkentavia kysymyksiä HERRANJUMALA 1100 siinä sitä vasta onkin vaikka ja mitä, huhhuh. Mut ainakin noiden perusteella sun iskälläs vaikuttais olevan tosi kickass musiikkimaku!! 1100 oon vieläkin ihmeissäni no niinpä, mäkin olin ihan silleen et mitäs ihmettä, 1100! ja siinä oli vaan ne vinyylit, sillä on cd-levyjäkin ihan järjettömästi
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 12:11:35 GMT
HERRANJUMALA 1100 siinä sitä vasta onkin vaikka ja mitä, huhhuh. Mut ainakin noiden perusteella sun iskälläs vaikuttais olevan tosi kickass musiikkimaku!! 1100 oon vieläkin ihmeissäni no niinpä, mäkin olin ihan silleen et mitäs ihmettä, 1100! ja siinä oli vaan ne vinyylit, sillä on cd-levyjäkin ihan järjettömästi Sun iskäs toimikoon mun inspiraationani koska herranjumala :DD
|
|
|
Post by swordsman on Jun 19, 2015 12:22:02 GMT
no niinpä, mäkin olin ihan silleen et mitäs ihmettä, 1100! ja siinä oli vaan ne vinyylit, sillä on cd-levyjäkin ihan järjettömästi Sun iskäs toimikoon mun inspiraationani koska herranjumala :DD sen pikkuveljelläkin (eli mun sedällä) on kauheesti levyjä, kuulemma suunnilleen saman verran
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 12:28:33 GMT
Sun iskäs toimikoon mun inspiraationani koska herranjumala :DD sen pikkuveljelläkin (eli mun sedällä) on kauheesti levyjä, kuulemma suunnilleen saman verran Onks tää joku sun iskäs suvun harrastus tai jotain :DD
|
|
|
Post by swordsman on Jun 19, 2015 12:51:56 GMT
sen pikkuveljelläkin (eli mun sedällä) on kauheesti levyjä, kuulemma suunnilleen saman verran Onks tää joku sun iskäs suvun harrastus tai jotain :DD en usko, mun mielestä mun isovanhemmilla tai muillakaan mun isän suvusta ei oo niin kauheesti musiikkiharrastusta. en sit tiiä miks mun isä ja setä on ruvennu niitä keräilemään, kai ne vaan sattuu kumpikin tykkäämään niin kovasti musiikista
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 15:39:28 GMT
Taidan vihata Levykauppa Äxää. Tilasin sieltä Yön Antaa soittaa -vinyylin, mutta mitä sain? Yön ... ja tapahtui niinä päivinä -vinyylin. Kiitti hei. Miten ne nyt noin sössi sen tilauksen siellä? o: Etkö voi palauttaa sitä tai jotain? Pakko avautuu muuten levymessuista sen verran et pläräsin yhden myyjän levyjä Beatlesin toivossa ja sit se huomas ku rupesin puntaroimaan et ostanko Magical Mystery Tourin vai Help!:in (ostin molemmat smh :DD) ja sit se oli mulle vaan et 'jos Beatlesia etit niin kannattaa ostaa sininen tai punainen albumi, siellä on aika lailla ne biisit' Olin vaan että no krhm en mä nyt ihan yksittäisiä biisejä tässä etsi. Sit se sekoitti Magical Mystery Tourin Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Bandiin niinku mitä. Ne sössii aina, tai siltä musta ainaki tuntuu. Esimerkiks Wintersunin Time I tuli mulle vaatimattomasti kolme kuukautta myöhässä. Boikotoisin Äxää jos se olis mahdollista, mut sit jäis kyl aikalailla kokonaan levyt ostamatta. :-D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 15:47:34 GMT
Miten ne nyt noin sössi sen tilauksen siellä? o: Etkö voi palauttaa sitä tai jotain? Pakko avautuu muuten levymessuista sen verran et pläräsin yhden myyjän levyjä Beatlesin toivossa ja sit se huomas ku rupesin puntaroimaan et ostanko Magical Mystery Tourin vai Help!:in (ostin molemmat smh :DD) ja sit se oli mulle vaan et 'jos Beatlesia etit niin kannattaa ostaa sininen tai punainen albumi, siellä on aika lailla ne biisit' Olin vaan että no krhm en mä nyt ihan yksittäisiä biisejä tässä etsi. Sit se sekoitti Magical Mystery Tourin Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Bandiin niinku mitä. Ne sössii aina, tai siltä musta ainaki tuntuu. Esimerkiks Wintersunin Time I tuli mulle vaatimattomasti kolme kuukautta myöhässä. Boikotoisin Äxää jos se olis mahdollista, mut sit jäis kyl aikalailla kokonaan levyt ostamatta. :-D No mitähän ihmettä :DD Aika paskaa palvelua kieltämättä. Mut jos et muuta voi niin pakkohan se on tyytyä siihen, mitä on.
|
|