|
Post by Sibe on Jun 11, 2015 19:58:42 GMT
// sun vuoroon tais jäädä | Ok. En muista mitä ollaan roolittu et jos toistoo ni ehkä pystyt elää sen kanssa VADELMA katsoi pitkälle metsään päin ja pystyi juuri ja juuri erottamaan pienen hiiren metsän aluskasvillisuudesta. "Miltäköhän hiiri maistuu? Olen kuullut, että elää kunnon kissanelämää vasta kun on maistanut itse metsästämää hiirtä", naaras mietiskeli, "mutta tuolla maa näyttää likaiselta ja en haluaisi liata tassujani." Harmahtava kotikisu kääntyi hieman ja katsoi Kaksijalkalaa hymyillen. MANSIKKA tuhahtaa sisarensa sanoille. "Eiköhän se olisi ihan kamalan makuista, toista kuin kaksijalkojen tekemät herkkunappulat ja muut. Minä en ainakaan lähde hiirijahtiin!", se maukuu. Sitten sinisilmäinen käännähtää ympäri. "Menemmekö takaisin kotiin vaiko jäämme tänne ulos?"
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 12, 2015 17:04:14 GMT
saatan tulla jossai vaihees :3
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 12, 2015 17:32:03 GMT
saatan tulla jossai vaihees :3 | Tervetuloa vaan :3
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 12, 2015 20:33:24 GMT
| Ok. En muista mitä ollaan roolittu et jos toistoo ni ehkä pystyt elää sen kanssa VADELMA katsoi pitkälle metsään päin ja pystyi juuri ja juuri erottamaan pienen hiiren metsän aluskasvillisuudesta. "Miltäköhän hiiri maistuu? Olen kuullut, että elää kunnon kissanelämää vasta kun on maistanut itse metsästämää hiirtä", naaras mietiskeli, "mutta tuolla maa näyttää likaiselta ja en haluaisi liata tassujani." Harmahtava kotikisu kääntyi hieman ja katsoi Kaksijalkalaa hymyillen. MANSIKKA tuhahtaa sisarensa sanoille. "Eiköhän se olisi ihan kamalan makuista, toista kuin kaksijalkojen tekemät herkkunappulat ja muut. Minä en ainakaan lähde hiirijahtiin!", se maukuu. Sitten sinisilmäinen käännähtää ympäri. "Menemmekö takaisin kotiin vaiko jäämme tänne ulos?" "En minä sanonutkaan, että haluaisin hiirijahtiin! Kuulin vain joskus asiasta", VADELMA puolustautui ja katsoi sisartaan silmät liekehtien. Naaras siristi hieman silmiään ja katsoi sisälle kaksijalan pesään, jossa yksi kaksijalka nautiskeli tulen lämmöstä. "Ihan sama. Minun puolestani voisimme myös mennä kotiin nukkumaan, koska alkaa olla jo aika myöhä", kotikisu totesi pörhentäen turkkiaan.
|
|
|
Post by MayMay on Jun 12, 2015 20:54:51 GMT
Sori et en oo vastannu rooleihi, ku on ollu niin laiska olo, mut huomen voisin yrittää roolata, mut tänää en enää kerkee ku huomenna jälleen jo kasilt tallille
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 13, 2015 8:28:53 GMT
|| Seuraa?
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2015 13:51:18 GMT
|| Seuraa? // mihin me jäätiin Mustakuulla & Persiljatassulla? ne "tappeli" siellä partiossa, eikö? Candypompom; mukaan vaan ;3 Helmi; juu ei mitään
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2015 13:53:25 GMT
MANSIKKA tuhahtaa sisarensa sanoille. "Eiköhän se olisi ihan kamalan makuista, toista kuin kaksijalkojen tekemät herkkunappulat ja muut. Minä en ainakaan lähde hiirijahtiin!", se maukuu. Sitten sinisilmäinen käännähtää ympäri. "Menemmekö takaisin kotiin vaiko jäämme tänne ulos?" "En minä sanonutkaan, että haluaisin hiirijahtiin! Kuulin vain joskus asiasta", VADELMA puolustautui ja katsoi sisartaan silmät liekehtien. Naaras siristi hieman silmiään ja katsoi sisälle kaksijalan pesään, jossa yksi kaksijalka nautiskeli tulen lämmöstä. "Ihan sama. Minun puolestani voisimme myös mennä kotiin nukkumaan, koska alkaa olla jo aika myöhä", kotikisu totesi pörhentäen turkkiaan. MANSIKKA pyöräyttelee silmiään. "Ja muuten vain aloit puhumaan hiiristä?", se tuhahtaa. Turkki pörhenee tälläkin naaraalla. "No miksi sitten edes kysyit minua ulos seikkailemaan jos emme tulleet kuin hetkeksi aidalle keikkumaan?", ärähtää siniset silmät omaava kissa. Se hypähtää alas aidalta, metsän puolelle. Jos sisko ei tulisi mukaan, niin tämä kotikisu kyllä lähtisi seikkailemaan!
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 6:54:46 GMT
|| Seuraa? // mihin me jäätiin Mustakuulla & Persiljatassulla? ne "tappeli" siellä partiossa, eikö? Candypompom; mukaan vaan ;3 Helmi; juu ei mitään || Kai ne tappeli XD haluutko roolata vaikkapa eka? :3
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 13:56:51 GMT
// mihin me jäätiin Mustakuulla & Persiljatassulla? ne "tappeli" siellä partiossa, eikö? Candypompom; mukaan vaan ;3 Helmi; juu ei mitään || Kai ne tappeli XD haluutko roolata vaikkapa eka? :3 // öö joo voin mä mut sori ku en hirveesti muista miten ne jäi XD roolaan siis jotakin mitä "oli jo". Muistan et Mustakuu oli sillee et ku Persilja alko nauraa ni sillee wtf PERSILJATASSU perääntyy hiukan. Musta kolli oli yhtäkkiä muuttunut mukavasta ystävästä tavalliseksi vihaklaanilaiseksi. Oliko naaras ollut väärässä luullessaan toisen olevan erilainen kuin muut? Valkea oppilas vilkaisee kauemmas, edellä kulkeviin (?) partion jäseniin, joihin kuului muun muassa Persiljatassun oma emo sekä Vihaklaanin varapäällikkö.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 17:39:20 GMT
| Tulisko joku Sulkatassun mukaan Kuukivelle? Kun siitä tulee parantaja ;3
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 17:46:21 GMT
"En minä sanonutkaan, että haluaisin hiirijahtiin! Kuulin vain joskus asiasta", VADELMA puolustautui ja katsoi sisartaan silmät liekehtien. Naaras siristi hieman silmiään ja katsoi sisälle kaksijalan pesään, jossa yksi kaksijalka nautiskeli tulen lämmöstä. "Ihan sama. Minun puolestani voisimme myös mennä kotiin nukkumaan, koska alkaa olla jo aika myöhä", kotikisu totesi pörhentäen turkkiaan. MANSIKKA pyöräyttelee silmiään. "Ja muuten vain aloit puhumaan hiiristä?", se tuhahtaa. Turkki pörhenee tälläkin naaraalla. "No miksi sitten edes kysyit minua ulos seikkailemaan jos emme tulleet kuin hetkeksi aidalle keikkumaan?", ärähtää siniset silmät omaava kissa. Se hypähtää alas aidalta, metsän puolelle. Jos sisko ei tulisi mukaan, niin tämä kotikisu kyllä lähtisi seikkailemaan! "Tuli vain mieleen kun näin tuolla kauempana hiiren", VADELMA sähähti katsoen sisartaan hermostuneena. "No mennään sitten seikkailemaan" naaras murahti ja loikkasi Mansikan perässä aidalta metsän puolelle, "mutta älä sitten syytä minua jos metsäkissat hyökkäävät kimppuumme." Harmaavalkoinen kotikisu katseli ympärilleen ja samalla sisartaan. "No minne sinä nyt haluat mennä seikkailemaan?" Vadelma tiedusteli jo hieman rauhallisemmalla äänellä.
|
|
|
Post by 'Ila' on Jun 14, 2015 17:52:07 GMT
//Moi, Kiitos H-H kun linkkasit mut tänne. Jatkan mielelläni tässä ropessa! Katon huomenna lisää
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 18:00:11 GMT
//Moi, Kiitos H-H kun linkkasit mut tänne. Jatkan mielelläni tässä ropessa! Katon huomenna lisää | Moi :3 ja kiva juttu!
|
|
|
Post by Salsatäällä on Jun 15, 2015 7:53:53 GMT
Myrskyklaani: Jäkäläharso|28 kuuta|Naaras|Soturi|Myrskyklaani|Salsa| Jokiklaani: Kiroustassu(-katse)|9 kuuta|Kolli|oppilas|Jokiklaani|Salsa| Vadelmatassu(-sydän)|9 kuuta|Naaras|oppilas|Jokiklaani|Salsa| -Kiroustassun sisar Mistelikuu|21 kuuta|Naaras|Soturi|Jokiklaani|Salsa| Myrskytuuli|31 kuuta|Kolli|Soturi|Jokiklaani|Salsa| Tuuliklaani: Pilvienkätkemä|26 kuuta|Naaras|Soturi|Tuuliklaani|Salsa| Safiirilintu|51 kuuta|Naaras|Soturi|Tuuliklaani|Salsa| Kuoppasydän|32 kuuta|Kolli|Soturi|Tuuliklaani|Salsa| Varjoklaani: Sydänhalkio|41 kuuta|Kolli|Soturi|Varjoklaani|Salsa| Häkäpilvi|19 kuuta|Naaras|Soturi|Varjoklaani|Salsa| Vihaklaani: Karviaismarja|62 kuuta|Naaras| soturi|Vihaklaani|Salsa| Palavakuu|57 kuuta|Kolli|soturi|Vihaklaani|Salsa| Sirppitassu(-kaiho)|8 kuuta|Naaras|oppilas|Vihaklaani|Salsa| Erakot/luopiot Shakra|35 kuuta|Naaras| Erakko|Salsa| Sierra|16 kuuta|Naaras|Erakko ent.kotikissa|Salsa| //Tuossa noi kaikki kisut mitä mulla tässä ropessa ankkalassa:3 // Ainiin, sun pitäisi muuttaa Myrskytuulen nimi koska sen niminen on jo Jokiklaanissa Että jos viittisit laittaa sen uuden minin :33 Ja mun Hiekkatassu oli vissiin Kiroustassun seurassa? //ai nii joo, mie unohin et sen niminen oli XDDD teen uuden lomakkeet varmaa seukki viikolla koska en nyt pääse koneelle kunnolla... Ja laitan ne kuvatki, laitoin jo viimekski ja kaikki kävi mut laitan viel :3 /en jaksa kirjautuu sisää...
|
|