|
Post by Sibeemi on Jun 5, 2015 7:10:02 GMT
//haluaisin sittenkin pitää Geparditähden ja tappaa Tummatuulen. Onko se enää mahdollista ja eihän se haittaa Sadokaa? | Siitä tulisi hyvin hankalaa, koska salsalle oli varis Varjoon, ja nyt tuo Tummatuulen juttu saattaa hankaloittaa asiaa.. Noh, katsellaan tätä asiaa vielä //No, voisimme pitää tämänhetkisen suunnitelman niin asia ei mene hankalemmaksi
|
|
|
Post by Sibe on Jun 5, 2015 7:13:11 GMT
| Ihanaa et edes osa roolijoista on löytäny tänne :3 Ja tosiaan, kiittäkäämme suskua (ehkä jopa palvotaan >:3) // haha Susku-uskonto >:3 mut siis olin jo että minne teen kissoja kunnes tajusin että mun kissat on kaikki täällä, jees
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 5, 2015 7:19:35 GMT
| Siitä tulisi hyvin hankalaa, koska salsalle oli varis Varjoon, ja nyt tuo Tummatuulen juttu saattaa hankaloittaa asiaa.. Noh, katsellaan tätä asiaa vielä //No, voisimme pitää tämänhetkisen suunnitelman niin asia ei mene hankalemmaksi |Joo jos se käy
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 5, 2015 7:22:10 GMT
//No, voisimme pitää tämänhetkisen suunnitelman niin asia ei mene hankalemmaksi |Joo jos se käy //kyllä se käy En pääse muuten tulemaan kovinkaan usein seuraavan viikon aikana
|
|
|
Post by Sibe on Jun 5, 2015 7:23:49 GMT
|Joo jos se käy //kyllä se käy En pääse muuten tulemaan kovinkaan usein seuraavan viikon aikana // kiitos tiedosta! ja hei muuten vois vissii itekin ilmotella, että välillä en välttämättä käy täällä jos tulee menoa (en toki ihan varmasti muista edes ilmoittaa) mutta käydään kun ehditään ja mikä tärkeintä - nautitaan kesästä!
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 5, 2015 8:00:04 GMT
//kyllä se käy En pääse muuten tulemaan kovinkaan usein seuraavan viikon aikana // kiitos tiedosta! ja hei muuten vois vissii itekin ilmotella, että välillä en välttämättä käy täällä jos tulee menoa (en toki ihan varmasti muista edes ilmoittaa) mutta käydään kun ehditään ja mikä tärkeintä - nautitaan kesästä! / näin se menee! Menen tänään kaverille ja en tiiä millon tuun takasin, mutta tehkääs ihmiset lisää kissoja ja mainostakaa
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 5, 2015 19:05:55 GMT
//kyllä se käy En pääse muuten tulemaan kovinkaan usein seuraavan viikon aikana // kiitos tiedosta! ja hei muuten vois vissii itekin ilmotella, että välillä en välttämättä käy täällä jos tulee menoa (en toki ihan varmasti muista edes ilmoittaa) mutta käydään kun ehditään ja mikä tärkeintä - nautitaan kesästä! //
|
|
|
Post by MayMay on Jun 5, 2015 19:54:25 GMT
Mäkin pääsin nyt koneelle vihdoin. Keillä mun pitää roolia?
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 5, 2015 19:58:56 GMT
Mäkin pääsin nyt koneelle vihdoin. Keillä mun pitää roolia? //Tähtisateella
|
|
|
Post by MayMay on Jun 5, 2015 21:02:09 GMT
Mäkin pääsin nyt koneelle vihdoin. Keillä mun pitää roolia? //Tähtisateella Ainii joo... Mitä roolasit viimeks? Btw... Vastaan huomen rooleihi, koska pitää painuu nukkumaa, ku huomen kaheksalta tallille...
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 6, 2015 15:35:39 GMT
// Tietääkö kukaan mitä Kuukivellä oikeastaan tapahtuu kun parantajaoppilaasta tulee parantaja ja edellinen parantaja on kuollut? Sulkatassua varten mietin
|
|
|
Post by MayMay on Jun 6, 2015 19:51:29 GMT
// Tietääkö kukaan mitä Kuukivellä oikeastaan tapahtuu kun parantajaoppilaasta tulee parantaja ja edellinen parantaja on kuollut? Sulkatassua varten mietin //Eiks ne mee sinne Kuukiven luo, painaa lättynsä siihe kivee, nukahtaa ja siin unes Tähtiklaanin poppoo hyväksyy sen oppilaan täydeks parantajaks ja se saa sen parantajanimensä tai jtn tonne päin varmaankin :/ Tiiätteks te tän ärsyttävän tunteen ku ootte luonu just uuden roolipelin, mut kukaan ei tuu sinne -.-
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 7, 2015 7:05:26 GMT
// Tietääkö kukaan mitä Kuukivellä oikeastaan tapahtuu kun parantajaoppilaasta tulee parantaja ja edellinen parantaja on kuollut? Sulkatassua varten mietin //Eiks ne mee sinne Kuukiven luo, painaa lättynsä siihe kivee, nukahtaa ja siin unes Tähtiklaanin poppoo hyväksyy sen oppilaan täydeks parantajaks ja se saa sen parantajanimensä tai jtn tonne päin varmaankin :/ Tiiätteks te tän ärsyttävän tunteen ku ootte luonu just uuden roolipelin, mut kukaan ei tuu sinne -.- | Joo, se menee varmaa noin xd en voinu olla naurahtamatta sanan "lätty" kohalla koska xD Ja koira on tos toisel sohval sillee "anna mun nukkuu hei pls" :'D
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 7, 2015 13:38:16 GMT
Ainii joo... Mitä roolasit viimeks? Btw... Vastaan huomen rooleihi, koska pitää painuu nukkumaa, ku huomen kaheksalta tallille... //rooli ei ole tallessa,mutta kai ne oli lähössä sinne metsästämään
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 8, 2015 13:23:30 GMT
ROOLIKAAPAS arvoisat ihmiset :333
|
|