|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 10:23:55 GMT
// nyt kun selasin ni huomasin et Herppa oli useemman viikkoa sitten laittanu kuvan ilmeisesti tän naaraan kumppanille XD || Oijoi mäki selasin pari sivuu taaksepäin ja huomasin että Herpan piti tehäkin Kuutamosydämelle kumppanin(?). Oon nyt ihan sekasin tästä jutusta XD | Joo, mun piti tehdä se ja tekisin vielä mielelläni, tosin eri kuvalla jos käy?
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 10:49:30 GMT
// nyt kun selasin ni huomasin et Herppa oli useemman viikkoa sitten laittanu kuvan ilmeisesti tän naaraan kumppanille XD || Oijoi mäki selasin pari sivuu taaksepäin ja huomasin että Herpan piti tehäkin Kuutamosydämelle kumppanin(?). Oon nyt ihan sekasin tästä jutusta XD // heii kysyin Herpalta ni se sano et tekee sen kollin XDD
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 12:20:44 GMT
|| Oijoi mäki selasin pari sivuu taaksepäin ja huomasin että Herpan piti tehäkin Kuutamosydämelle kumppanin(?). Oon nyt ihan sekasin tästä jutusta XD // heii kysyin Herpalta ni se sano et tekee sen kollin XDD | Luitko ees mun ed viestiä xD
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 7, 2015 7:15:31 GMT
|| Oijoi mäki selasin pari sivuu taaksepäin ja huomasin että Herpan piti tehäkin Kuutamosydämelle kumppanin(?). Oon nyt ihan sekasin tästä jutusta XD | Joo, mun piti tehdä se ja tekisin vielä mielelläni, tosin eri kuvalla jos käy? || Juu tee vaa
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 7, 2015 8:31:04 GMT
○ MINI ○
Kaarnaturkki ○ 34 kuuta ○ kolli ○ Puuklaani ○ soturi ○ Hermeliini
| Joskus ollut mulla gosussa ^
|
|