|
Post by wifix on May 24, 2015 16:15:35 GMT
halukkaita? tarvittaisiin ylös niitä perusjuttuja, ohjeet lomakkeen tekoon, sääntöjä, lyhenteitä yms.
|
|
|
Post by sini on May 24, 2015 16:17:19 GMT
joo miä oon halukas tekee!
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2015 21:14:24 GMT
ehkä
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 23:07:01 GMT
Ois kyllä ainakin multa much appreciated koska en osaa roolata mut haluisin ehkä joskus oppia 8(
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2015 23:10:48 GMT
Ois kyllä ainakin multa much appreciated koska en osaa roolata mut haluisin ehkä joskus oppia 8( roolaamiseen ei loppujen lopuks tarvii muuta ku vähän kirjotustaitoo
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 23:11:43 GMT
Ois kyllä ainakin multa much appreciated koska en osaa roolata mut haluisin ehkä joskus oppia 8( roolaamiseen ei loppujen lopuks tarvii muuta ku vähän kirjotustaitoo No sitä multa onneks löytyy :I
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2015 23:29:44 GMT
roolaamiseen ei loppujen lopuks tarvii muuta ku vähän kirjotustaitoo No sitä multa onneks löytyy :I hyvä, hyvä!!!
|
|
|
Post by wifix on May 25, 2015 7:46:00 GMT
Ois kyllä ainakin multa much appreciated koska en osaa roolata mut haluisin ehkä joskus oppia 8( niin kun pete sanoi, vähän kirjotustaitoa niin kyllä se siitä kun inspi iskee
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2015 18:00:53 GMT
.....me ollaan tosi laiskoja tekee ohjekirjaa
|
|
|
Post by wifix on May 28, 2015 18:11:38 GMT
.....me ollaan tosi laiskoja tekee ohjekirjaa ainiin upsis :DDDDD
|
|
|
Post by swordsman on Jul 2, 2015 18:53:58 GMT
olis kyllä tosiaan kiva jos se joskus ilmestyis jonnekin :DD tässä vaan mietin että roolipelaaminen vois multa ehkä onnistuakin jos tietäisin tarvittavan noista lomakkeista sun muista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 19:07:18 GMT
olis kyllä tosiaan kiva jos se joskus ilmestyis jonnekin :DD tässä vaan mietin että roolipelaaminen vois multa ehkä onnistuakin jos tietäisin tarvittavan noista lomakkeista sun muista oon meinannu alkaa väsää sitä aina välillä mut tuntuu ettei onnistu mut ei roolipelaaminen oo vaikeeta eikä siihen loppujen lopuks tarvii mitään ohjekirjaa, tai en ite tarvinnu, katoin vaan miten muut teki :'D lomakkeisiin vaan täytetään ne hahmon tiedot ja öhm niin. multa voi tulla kysymään jos ei ymmärrä jotain roolipeleihin liittyen ehkä saadaan sit joskus se ohjekirjaki
|
|
|
Post by swordsman on Jul 2, 2015 19:19:03 GMT
olis kyllä tosiaan kiva jos se joskus ilmestyis jonnekin :DD tässä vaan mietin että roolipelaaminen vois multa ehkä onnistuakin jos tietäisin tarvittavan noista lomakkeista sun muista oon meinannu alkaa väsää sitä aina välillä mut tuntuu ettei onnistu mut ei roolipelaaminen oo vaikeeta eikä siihen loppujen lopuks tarvii mitään ohjekirjaa, tai en ite tarvinnu, katoin vaan miten muut teki :'D lomakkeisiin vaan täytetään ne hahmon tiedot ja öhm niin. multa voi tulla kysymään jos ei ymmärrä jotain roolipeleihin liittyen ehkä saadaan sit joskus se ohjekirjaki no joo, oonkin täällä nyt tappanu aikaa lueskelemalla mitä näissä roolipeleissä tapahtuu (ja mietin välillä hiljaa mielessäni "no osaanhan mä nyt vähintään yhtä hyvin kirjottaa kun noi jotkut, jos menisin tonne vähin äänin niin kukaan ei varmaan ees huomais et oon melkein ekassa ropessani") :-D en vaan silti viitti uskaltautua mihinkään kun monessa alotusviestissä lukee tyyliin "toivoisin kokeneita pelaajia jotka roolaavat vähintään kymmenen riviä vähintään kolmesti päivässä" en mäkään ihan mihin vaan pysty
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 19:57:20 GMT
oon meinannu alkaa väsää sitä aina välillä mut tuntuu ettei onnistu mut ei roolipelaaminen oo vaikeeta eikä siihen loppujen lopuks tarvii mitään ohjekirjaa, tai en ite tarvinnu, katoin vaan miten muut teki :'D lomakkeisiin vaan täytetään ne hahmon tiedot ja öhm niin. multa voi tulla kysymään jos ei ymmärrä jotain roolipeleihin liittyen ehkä saadaan sit joskus se ohjekirjaki no joo, oonkin täällä nyt tappanu aikaa lueskelemalla mitä näissä roolipeleissä tapahtuu (ja mietin välillä hiljaa mielessäni "no osaanhan mä nyt vähintään yhtä hyvin kirjottaa kun noi jotkut, jos menisin tonne vähin äänin niin kukaan ei varmaan ees huomais et oon melkein ekassa ropessani") :-D en vaan silti viitti uskaltautua mihinkään kun monessa alotusviestissä lukee tyyliin "toivoisin kokeneita pelaajia jotka roolaavat vähintään kymmenen riviä vähintään kolmesti päivässä" en mäkään ihan mihin vaan pysty no melkein kaikissa ropeissa on se ''rooli 666 riviä tai potkin sut ulos'' mut harvemmin sitä tosissaan vaaditaan. :''D ja kyllä se laatu on paljon tärkeempi kun määrä. itse asiassa tärkeysjärjestys (ainakin mun mielestä) roolaamisessa on tämä: 1) hauskuus - ei kukaan haluais roolata jos se ois tylsää 2) laatu - yleensä tyypit soimaa siitä laadusta eniten itseään, mutta on se kiva muistakin että tekstistä saa jotain selvää 3) määrä - laatu on tärkeämpää, mutta onhan se nyt aika perseestä jos itse roolii ne 666 riviä ja toinen vastaroolii kahdella sanalla - tai ei rooli ollenkaan, se olisikin aika ikävää. varmasti tyypit ottaa sutkin mukaan ropeihinsa, täällä oltais vaan ilosia jos saatas lisää tyyppejä ropeihin. se on loppujen lopuks vaan kiinni siitä että uskallatko alottaa.
|
|
|
Post by Jp on Jul 2, 2015 19:59:52 GMT
Ainakin omaan heimoropeeni, joka olis tarkoituksena saada huomenna (idea oli kyl aikasemminki,mutta ei onnistunut) valmiiks laitan rivimäärään sen 5 riviä, mutta en mitään et montako kertaa päivässä. Kyl ihmisil on muutaki elämää kuin roolipelaus.
|
|