faundi
Ninja The Cat
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
|
The sims
Mar 29, 2016 9:10:24 GMT
via mobile
Post by faundi on Mar 29, 2016 9:10:24 GMT
Ei mitään, kaksi tuntia tappelin ja sitten kaikki tuli takaisin vaikken mielestäni tehnyt mitään. Kaikki kunnossa. ^^ Ryntäsin heti kysymään apua koska... öh... Sims on elämä. :'D
|
|
|
The sims
Mar 29, 2016 12:12:40 GMT
via mobile
Post by Angelus on Mar 29, 2016 12:12:40 GMT
Latasin pitkästä aikaa simsin koneelle. Loin de Fabren perheen. Pariskunnalta (Jacques & Euphrasie) löytyy viisi biologista tytärtä (Vivianna, Cassandra, Élaine, Felicity ja Bethany) ja yksi adoptoitu poika (Oswaldo).
|
|
|
The sims
Apr 1, 2016 7:42:40 GMT
via mobile
Post by Angelus on Apr 1, 2016 7:42:40 GMT
Ehdotuksia missä the sims 3'sen lemmikki -lisäosan manuaali mahtaisi olla?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 9:31:17 GMT
Onko kellään muulla sellasta juttua Sims -pelien kans, että ko tekee mieli pelata niin sillon pelaa 24/7 parista viikosta kuukauteen, mut sit se jotenki vaan jää ja sit et pelaa puoleen vuoteen sitä? Sit taas jonku ajan päästä alkaa taas pelaa ja sama kierre käy.
|
|
|
The sims
May 26, 2016 9:41:26 GMT
via mobile
Post by Jp on May 26, 2016 9:41:26 GMT
Onko kellään muulla sellasta juttua Sims -pelien kans, että ko tekee mieli pelata niin sillon pelaa 24/7 parista viikosta kuukauteen, mut sit se jotenki vaan jää ja sit et pelaa puoleen vuoteen sitä? Sit taas jonku ajan päästä alkaa taas pelaa ja sama kierre käy. Joo
|
|
|
Post by Miopod on May 26, 2016 10:27:14 GMT
Onko kellään muulla sellasta juttua Sims -pelien kans, että ko tekee mieli pelata niin sillon pelaa 24/7 parista viikosta kuukauteen, mut sit se jotenki vaan jää ja sit et pelaa puoleen vuoteen sitä? Sit taas jonku ajan päästä alkaa taas pelaa ja sama kierre käy. Mulla ennen oli noin mut nyt oon inspiroitunu rakentaan taloja sielä niin paljo et pelaan melkein päivittäin.
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 26, 2016 14:13:29 GMT
Onko kellään muulla sellasta juttua Sims -pelien kans, että ko tekee mieli pelata niin sillon pelaa 24/7 parista viikosta kuukauteen, mut sit se jotenki vaan jää ja sit et pelaa puoleen vuoteen sitä? Sit taas jonku ajan päästä alkaa taas pelaa ja sama kierre käy. kyllä! aina, jokainen kerta
|
|
neea
Tonttukissa
pls bitches
|
Post by neea on Jun 5, 2016 18:22:41 GMT
Onko kellään muulla sellasta juttua Sims -pelien kans, että ko tekee mieli pelata niin sillon pelaa 24/7 parista viikosta kuukauteen, mut sit se jotenki vaan jää ja sit et pelaa puoleen vuoteen sitä? Sit taas jonku ajan päästä alkaa taas pelaa ja sama kierre käy. Jep :'D mul on tää iha sama juttu
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 5, 2016 18:57:24 GMT
Onko kellään muulla sellasta juttua Sims -pelien kans, että ko tekee mieli pelata niin sillon pelaa 24/7 parista viikosta kuukauteen, mut sit se jotenki vaan jää ja sit et pelaa puoleen vuoteen sitä? Sit taas jonku ajan päästä alkaa taas pelaa ja sama kierre käy. joka kerta aattelen aina silleen, et joo nyt voisin oikeesti pelata tätä useemmin et en aina unoha kaikkee, mut pelaan pari päivää ja sit en vaa koskaa jaksa enää avata simssii ja muutaman kuukauen päästä meen takas pelaamaan ja oon unohtanu kaiken mun simeistä että joo. vois mennä itse asias nyttenki pelaamaan, mutta ku en jaksais.
|
|
|
Post by Miopod on Jun 12, 2016 18:00:10 GMT
Tein perheen enkä jaksanu mennä mihkää babynames sivustoille nii nimesin ne kaikki vaan ruokien mukaan.
Vanhimman lapsen nimi on Kermaperunat.
|
|
|
The sims
Jun 12, 2016 18:13:39 GMT
via mobile
Post by Jp on Jun 12, 2016 18:13:39 GMT
Tein perheen enkä jaksanu mennä mihkää babynames sivustoille nii nimesin ne kaikki vaan ruokien mukaan. Vanhimman lapsen nimi on Kermaperunat. Nimee joku ranskalaiseksi ja toinen kanankoiveksi...hei jos saat kaksoset niin fish (toinen) ja chip/s (toinen)
|
|
|
The sims
Dec 23, 2016 12:48:40 GMT
via mobile
Post by Angelus on Dec 23, 2016 12:48:40 GMT
Pitkästä aikaa pelailen tätä. Lucifer joutui vankilaan/putkaan, koska oli näköjään kiusannut aluetta liiallisella rikollisella toiminnalla. Ei muuta kuin et laitoin hänet pelailemaan siellä dominoa.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 23, 2016 12:55:36 GMT
Pitkästä aikaa pelailen tätä. Lucifer joutui vankilaan/putkaan, koska oli näköjään kiusannut aluetta liiallisella rikollisella toiminnalla. Ei muuta kuin et laitoin hänet pelailemaan siellä dominoa. wut voiko nykyään mennä vankilaanki? mitä oon oikee missannu?
|
|
|
The sims
Dec 23, 2016 13:37:38 GMT
via mobile
Post by Angelus on Dec 23, 2016 13:37:38 GMT
Pitkästä aikaa pelailen tätä. Lucifer joutui vankilaan/putkaan, koska oli näköjään kiusannut aluetta liiallisella rikollisella toiminnalla. Ei muuta kuin et laitoin hänet pelailemaan siellä dominoa. wut voiko nykyään mennä vankilaanki? mitä oon oikee missannu? En mäkään tiennyt et se on mahdollista - tällä kertaa neljä maijaa oli vastassa Luciferiä.
|
|