|
The sims
Jun 1, 2015 6:43:01 GMT
via mobile
Post by Jp on Jun 1, 2015 6:43:01 GMT
Eli päätin tehdä nyt tännekin aiheen tästä EA:n pelisarjasta,joka on laajentunut nyt jo neljään osaan. Täällä voit siis keskustella,kysellä aiheesta tai tehdä jotain muuta aiheeseen liittyvää.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2015 9:51:58 GMT
sims on tyhmä peli. ei ois pitäny tuhlata siihen nii paljon aikaa ja rahaa.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 1, 2015 11:41:55 GMT
Oon niin roskaa oikeesti ku aloin pelata Sims 2 täs vähän aikaa sitten uudestaan. Ja sit loin sinne Paulin ja Johnin. Ja multa tirahti muutama miehinen kyynel siinä pelatessa.
|
|
|
The sims
Jun 1, 2015 12:02:05 GMT
via mobile
Post by Jp on Jun 1, 2015 12:02:05 GMT
Oon niin roskaa oikeesti ku aloin pelata Sims 2 täs vähän aikaa sitten uudestaan. Ja sit loin sinne Paulin ja Johnin. Ja multa tirahti muutama miehinen kyynel siinä pelatessa. Voi sua
|
|
rubiini66
Ninja The Cat
Laamat tulee ja syö sut
|
Post by rubiini66 on Jun 1, 2015 17:45:52 GMT
siit on ikuisuus ku viimeks oon pelannu ja sit jos pelaisin nii kumminki tekisin jonku mun kurashipeist sinne ja idiootteilisin niil eikä huvita pelata taloo mis on helvetist blondei idootteja
|
|
|
Post by Miopod on Jun 9, 2015 23:11:11 GMT
mä joudun aina alottaan ihan alusta koska aina joku kone tai joku muu menee rikki/kaatuu ku mulla on simssit hyvässä vauhdissa ja sit joudun asentaan ne kaikki aina uudestaan.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 12, 2015 14:46:20 GMT
mä joudun aina alottaan ihan alusta koska aina joku kone tai joku muu menee rikki/kaatuu ku mulla on simssit hyvässä vauhdissa ja sit joudun asentaan ne kaikki aina uudestaan. ihan sama (yhdessä ei toiminut tallennus, yhdessä muuttui kieli ja yksi peli ei edes auennut) Niin ja mulla on - tai ennemminkin oli - ne kolme ekaa Simssiä + joku Sims Medieval (joka on yllättävän hyvä ja vissiin ainut joka noista toimii )
|
|
|
The sims
Jun 12, 2015 21:28:57 GMT
via mobile
Post by Jp on Jun 12, 2015 21:28:57 GMT
Aiheen mielenkiintoisuus on juuri siinä, et peli jakaa mielipiteitä.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2015 13:56:21 GMT
Aiheen mielenkiintoisuus on juuri siinä, et peli jakaa mielipiteitä. Haha, kyllä :-D mun mielestä kyllä ihan hyvä peli, mutta tosin ollut paljon "teknisiä ongelmia"..
|
|
|
Post by Miopod on Jun 13, 2015 16:17:21 GMT
mä joudun aina alottaan ihan alusta koska aina joku kone tai joku muu menee rikki/kaatuu ku mulla on simssit hyvässä vauhdissa ja sit joudun asentaan ne kaikki aina uudestaan. ihan sama (yhdessä ei toiminut tallennus, yhdessä muuttui kieli ja yksi peli ei edes auennut) Niin ja mulla on - tai ennemminkin oli - ne kolme ekaa Simssiä + joku Sims Medieval (joka on yllättävän hyvä ja vissiin ainut joka noista toimii ) Mulla ei itse simsseissä juurikaan oo ongelmia mutta mun koneet on aina niin paskoja että aina jossain välis pitää joko palauttaa käyttöjärjestelmä tehdasasetulsiin tai ostaa kokonaan uus kone tai viedäse korjaajalle niin että ku se tulee takasi nii sieltä on puolet ohjelmista poistunu jne. Ja sit joudun asentaan kaiken alusta
|
|
|
Post by warfstache on Jun 13, 2015 20:29:35 GMT
rupesin tänää pitkästä aikaa taas pelaamaa simssii
tekeeks kukaan enää nykyään silleen et pelaa legacy challengee ja postaa sitä nettiin?? koska kelasin et vois ite alottaa sen jos se on enää nykyään juttu
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 20:31:27 GMT
rupesin tänää pitkästä aikaa taas pelaamaa simssii tekeeks kukaan enää nykyään silleen et pelaa legacy challengee ja postaa sitä nettiin?? koska kelasin et vois ite alottaa sen jos se on enää nykyään juttu Emt en oo aikoihin selannu mitään sims-juttuja. Mut voithan sä silti niin tehdä vaikkei se oiskaan niin juttu enään.
|
|
|
Post by warfstache on Jun 13, 2015 20:37:22 GMT
rupesin tänää pitkästä aikaa taas pelaamaa simssii tekeeks kukaan enää nykyään silleen et pelaa legacy challengee ja postaa sitä nettiin?? koska kelasin et vois ite alottaa sen jos se on enää nykyään juttu Emt en oo aikoihin selannu mitään sims-juttuja. Mut voithan sä silti niin tehdä vaikkei se oiskaan niin juttu enään. jep mutta jos ketään ei nykyään enää kiinnosta ne nii onhan se vähän tylsää ilman lukijoita kirjotella
muistan ku joskus tyyliin 2012-13(?? ehkä) olin ahkerasti kaikis simspiireis ja oli ihan parasta kirjottaa niitä ja saada hitosti kommentteja
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 13:57:46 GMT
ihan sama (yhdessä ei toiminut tallennus, yhdessä muuttui kieli ja yksi peli ei edes auennut) Niin ja mulla on - tai ennemminkin oli - ne kolme ekaa Simssiä + joku Sims Medieval (joka on yllättävän hyvä ja vissiin ainut joka noista toimii ) Mulla ei itse simsseissä juurikaan oo ongelmia mutta mun koneet on aina niin paskoja että aina jossain välis pitää joko palauttaa käyttöjärjestelmä tehdasasetulsiin tai ostaa kokonaan uus kone tai viedäse korjaajalle niin että ku se tulee takasi nii sieltä on puolet ohjelmista poistunu jne. Ja sit joudun asentaan kaiken alusta no pöh mä vaan odotan innolla kun joutuu asentamaan vissiin sims 2 & 3 uudelleen..
|
|
faundi
Ninja The Cat
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
|
The sims
Jun 22, 2015 16:55:34 GMT
via mobile
Post by faundi on Jun 22, 2015 16:55:34 GMT
Yritän innostua uudelleen lemmikit- lisäosasta.
|
|