|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 16:11:47 GMT
Eijeijei tuu vaan sanomaan moi. Juodaan vaikka parit teet tässä samalla. En halua ottaa osaa näihin sitomisleikkeihin plz save me Nyt ei oo teehen aikaa, mul on jo välineet valmiina Voihan sitä juoda siinä sitomisten lomassa.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 16:12:10 GMT
Eijeijei tuu vaan sanomaan moi. Juodaan vaikka parit teet tässä samalla. En halua ottaa osaa näihin sitomisleikkeihin plz save me Nyt ei oo teehen aikaa, mul on jo välineet valmiina Mulla on just nyt äkkilähtö Chileen
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 16:12:59 GMT
Nyt ei oo teehen aikaa, mul on jo välineet valmiina Voihan sitä juoda siinä sitomisten lomassa. No me voidaa mut hän ei koska mä ajattelin suunki tukkia
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 16:15:56 GMT
Voihan sitä juoda siinä sitomisten lomassa. No me voidaa mut hän ei koska mä ajattelin suunki tukkia No hei joku kohtuus nyt tähänkin touhuun (
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 16:18:26 GMT
No me voidaa mut hän ei koska mä ajattelin suunki tukkia No hei joku kohtuus nyt tähänkin touhuun ( Tää on viel kohtuullista. Et haluu tietää mitä tapahtuu ku mä yliammun
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 16:19:42 GMT
No hei joku kohtuus nyt tähänkin touhuun ( Tää on viel kohtuullista. Et haluu tietää mitä tapahtuu ku mä yliammun Haluun lisää kohtuullisuutta tähän sun touhuus silti 8(
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 16:21:49 GMT
Tää on viel kohtuullista. Et haluu tietää mitä tapahtuu ku mä yliammun Haluun lisää kohtuullisuutta tähän sun touhuus silti 8( Okei, sä saat juua tees
|
|
|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 16:21:51 GMT
Voihan sitä juoda siinä sitomisten lomassa. No me voidaa mut hän ei koska mä ajattelin suunki tukkia Voi sillä teellä tehdä muutaki ku käyttää juomana.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 16:22:33 GMT
No me voidaa mut hän ei koska mä ajattelin suunki tukkia Voi sillä teellä tehdä muutaki ku käyttää juomana. Älä anna sille enää enempää ideoita ;_;
|
|
|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 16:23:46 GMT
Voi sillä teellä tehdä muutaki ku käyttää juomana. Älä anna sille enää enempää ideoita ;_; Vedän sanani takaisin: onneks suu on ainoa reikä johon teetä voi laittaa ja jos te tukitte suun niin ei ongelmaa. ^^
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 16:26:28 GMT
Älä anna sille enää enempää ideoita ;_; Vedän sanani takaisin: onneks suu on ainoa reikä johon teetä voi laittaa ja jos te tukitte suun niin ei ongelmaa. ^^ Myöhäistä! Mulla ajatus laukkaa jo
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 16:26:28 GMT
Älä anna sille enää enempää ideoita ;_; Vedän sanani takaisin: onneks suu on ainoa reikä johon teetä voi laittaa ja jos te tukitte suun niin ei ongelmaa. ^^ Niin juuri krhm ei mun loppujen lopuksi teekään mieli teetä. Teekään mieli teetä.
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 16:50:56 GMT
Vedän sanani takaisin: onneks suu on ainoa reikä johon teetä voi laittaa ja jos te tukitte suun niin ei ongelmaa. ^^ Niin juuri krhm ei mun loppujen lopuksi teekään mieli teetä. Teekään mieli teetä. Voidaa alottaa nopeemmin, jos et haluukkaa teetä.
|
|
|
Post by yourfuture on May 24, 2015 18:32:46 GMT
moi
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 18:37:28 GMT
Niin juuri krhm ei mun loppujen lopuksi teekään mieli teetä. Teekään mieli teetä. Voidaa alottaa nopeemmin, jos et haluukkaa teetä. Enkö mä mitenkään pääse pälkähästä (
|
|