|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 15:07:14 GMT
Jos ei muuten niin mahdollista uutta väkee varten 8) Mulla on yhä tumblr-addiktio ja toi status "McLennon trash" tiivistää mun olemassaolon täydellisesti. Älkää kysykö multa et mitä teen elämälläni tai saatan alkaa itkeä. Näkyillään.
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 15:21:07 GMT
Hetkinen! Oliksä se addikti jonka mä lupasin sitoo vai olikse joku toinen... :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 15:32:41 GMT
Hetkinen! Oliksä se addikti jonka mä lupasin sitoo vai olikse joku toinen... :DD ... no tuota (en myönnä)
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 15:34:56 GMT
Hetkinen! Oliksä se addikti jonka mä lupasin sitoo vai olikse joku toinen... :DD ... no tuota (en myönnä)Eli se olit sinä! Mä muistin! Ootas hetki, haen köyden...
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 15:35:44 GMT
Eli se olit sinä! Mä muistin! Ootas hetki, haen köyden... No etkä hae!! 8(((
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 15:38:15 GMT
Eli se olit sinä! Mä muistin! Ootas hetki, haen köyden... No etkä hae!! 8((( Voin mä käsiraudatki ottaa, jos pelkäät saavas palovammoja
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 15:39:38 GMT
Voin mä käsiraudatki ottaa, jos pelkäät saavas palovammoja En halua mitään (
|
|
|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 15:42:22 GMT
Oisin vaan tullu sanomaan moi mutta teillä olikin täällä jo sitomisleikit täydessä vauhdissa.
Jatkakaa.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 15:43:55 GMT
Oisin vaan tullu sanomaan moi mutta teillä olikin täällä jo sitomisleikit täydessä vauhdissa. Jatkakaa. Eijeijei tuu vaan sanomaan moi. Juodaan vaikka parit teet tässä samalla. En halua ottaa osaa näihin sitomisleikkeihin plz save me
|
|
|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 15:45:07 GMT
Oisin vaan tullu sanomaan moi mutta teillä olikin täällä jo sitomisleikit täydessä vauhdissa. Jatkakaa. Eijeijei tuu vaan sanomaan moi. Juodaan vaikka parit teet tässä samalla. En halua ottaa osaa näihin sitomisleikkeihin plz save me "moi"
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 15:47:52 GMT
Eijeijei tuu vaan sanomaan moi. Juodaan vaikka parit teet tässä samalla. En halua ottaa osaa näihin sitomisleikkeihin plz save me "moi" Moi ) Nyt minulla on varsin siunattu olo.
|
|
|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 15:54:20 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 15:56:14 GMT
Mun sieluni on kyllä sen verran syntinen et se kaipaa jonkinlaista jeesusta joten otan Olavin ilosanoman ihan mielelläni vastaan Peeäs Ollaanko tämä kesä näin? -video on erittäin lähellä mun sydäntä koska John Lennon ja Yoko Ono
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2015 15:57:10 GMT
Oisin vaan tullu sanomaan moi mutta teillä olikin täällä jo sitomisleikit täydessä vauhdissa. Jatkakaa. mäkin
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 16:09:33 GMT
Oisin vaan tullu sanomaan moi mutta teillä olikin täällä jo sitomisleikit täydessä vauhdissa. Jatkakaa. Eijeijei tuu vaan sanomaan moi. Juodaan vaikka parit teet tässä samalla. En halua ottaa osaa näihin sitomisleikkeihin plz save me Nyt ei oo teehen aikaa, mul on jo välineet valmiina
|
|