|
Post by Fafaali on May 24, 2015 14:55:34 GMT
Eli olen Fafaali, kuten olin Ankkalassa ja gosussakin. Surullisena siirryin tänne, kun ankkala siirtyi ajasta iäisyyteen. Toivottavasti saadaan tää yhtä eläväksi, mitä ankkala oli, eikä kuolla, arasso?
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 14:56:45 GMT
Me ei kuolla koskaan ♫♪
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2015 14:59:00 GMT
Me ei kuolla koskaan ♫♪
|
|
|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 15:01:50 GMT
Kuinka siinä kävikin niin? Siskon päätä huimaa taas sisko tahtoo humalaan Sä lupasit, että me ei kuolla koskaan Rakastan. <3
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 15:03:04 GMT
Kuinka siinä kävikin niin? Siskon päätä huimaa taas sisko tahtoo humalaan Sä lupasit, että me ei kuolla koskaan Rakastan. <3 Mä rakastuin Olavin musiikkiin silloin ku se biisi tuli radiosta 24/7 <3 En ole katunut kiitoksia radio Nova kun kerrankin luuppasit jotain hyvääkin biisiä.
|
|
|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 15:07:14 GMT
Kuinka siinä kävikin niin? Siskon päätä huimaa taas sisko tahtoo humalaan Sä lupasit, että me ei kuolla koskaan Rakastan. <3 Mä rakastuin Olavin musiikkiin silloin ku se biisi tuli radiosta 24/7 <3 En ole katunut kiitoksia radio Nova kun kerrankin luuppasit jotain hyvääkin biisiä. Mä rakastuin Olavin musiikkii vasta Ikuisten lasten myötä. Viime syksynä kävin keikalla ja voi rakkaus. <3 Oli yks parhaista keikoista millä oon ollu.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2015 15:08:07 GMT
Mä rakastuin Olavin musiikkiin silloin ku se biisi tuli radiosta 24/7 <3 En ole katunut kiitoksia radio Nova kun kerrankin luuppasit jotain hyvääkin biisiä. Mä rakastuin Olavin musiikkii vasta Ikuisten lasten myötä. Viime syksynä kävin keikalla ja voi rakkaus. <3 Oli yks parhaista keikoista millä oon ollu. Mäkin olin syksyllä Olavin keikalla ja voi että se mies on ihana livenä <3
|
|
|
Post by marrasaamu on May 24, 2015 15:10:37 GMT
Mä rakastuin Olavin musiikkii vasta Ikuisten lasten myötä. Viime syksynä kävin keikalla ja voi rakkaus. <3 Oli yks parhaista keikoista millä oon ollu. Mäkin olin syksyllä Olavin keikalla ja voi että se mies on ihana livenä <3 Se on! Se hymyilee nii somasti ja ottaa yleisönsä iha täydellisesti.
|
|