|
Post by pokemon on Jun 5, 2015 8:43:37 GMT
yäy, ehk vois roolia en tiiä meen neljält kaveril yöks, nii että en sit tiiä voinks illal roolia joo, roolaa ja mulki on tänää peli, että tuun varmaa aika myöhään, mutta yritä jos vaan pääset.
|
|
|
Post by obrien on Jun 5, 2015 8:45:03 GMT
yäy, ehk vois roolia en tiiä meen neljält kaveril yöks, nii että en sit tiiä voinks illal roolia joo, roolaa ja mulki on tänää peli, että tuun varmaa aika myöhään, mutta yritä jos vaan pääset. jos mul inspais nii vois mitä vois roolia käytin kaiken tyhmän jutun toho mun roolipelii
|
|
|
Post by pokemon on Jun 5, 2015 8:52:39 GMT
joo, roolaa ja mulki on tänää peli, että tuun varmaa aika myöhään, mutta yritä jos vaan pääset. jos mul inspais nii vois mitä vois roolia käytin kaiken tyhmän jutun toho mun roolipelii no se varmaa reagoi jotenki ku domi tuli, nii se voi sille tehä jotain tai nii uhkailee tai aukoo muuten vaan päätänsä.
|
|
|
Post by pokemon on Jun 5, 2015 11:51:00 GMT
pelatkaa edes joku, kuolen tylsyyteen. oon yksin mummulla eikä oo tekemistä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 5, 2015 13:01:42 GMT
Ramielle El Leimar Ramielle vahti ulkona olevia samalla purren hampaitaan yhteen. Chihuahuat alkoivat pikku hiljaa käydä hänenkin hermoilleen. Nainen ei ollut kaivannut ongelmia rauhalliseen iltaansa. Hän ei todellakaan ollut aloittanut tätä leikkiä, mutta voisi aivan hyvin päättää sen. Kerran huokaistuaan syvään hän puristi otettaan aseensa ympärillä. Yksikin väärä liike, ja hän ei enää pelkäisi käyttää sitä. Ja juuri kun tummanpunaiset huulet raottuivat sanoakseen jotakin, Ramielle oli kuin kuulevinaan jotakin. Yhtäkkiä hän tunsi jähmettyvänsä päästä varpaisiin keskittyen vain kuuntelemiseen. Joku oli tullut sisään, Ramielle olisi voinut lyödä päänsä vetoa siitä. Jos sisääntulija olisi yksi Ravenseista, tarinalla voisi ehkä jopa olla onnellinen loppu, mutta Ramiellesta tuntui pahasti siltä, että kyseessä oli tunkeutuja vihollisjengistä. Tavalliset ihmiset eivät näillä kaduilla kulkeneet, saatikka sitten marssineet sisään matkamuistoja ostamaan. Ainut matkamuisto minkä näiltä kujilta saattaisi saada, olisi bridge - luodilla veistetty sellainen. Kuullessaan askeleet Ramielle kääntyi salamannopeasti ympäri samalla vetäen aseensa esiin. Aivan ensimmäiseksi hän noteerasi aseen metallinhohtoisen piipun osoittavan hänen aseensa piippua. Ja kun hänen katseensa vieri aseesta kohti sen kantajaa, Ramielle havaitsi nuoren ruskeaverikön, joka näytti suorastaan tärisevän innostuksesta. ’’Typerä tyttö’’, Ramielle ajatteli ja tuijotti naista pistävästi silmiin pistoolinsa takaa. Häntä ärsytti, ettei hellhoundseihin keskittyessään ollut huomannut tuon hiipimistä sisään. Nainen jonka Ramielle muisti hämärästi olevan nimeltään Domitienne, osoitti aseellaan Ramiellea, ja Ramielle puolestaan osoitti aseellaan Domitiennea. Tilanne ei huvittanut naista yhtään. Irrottamatta katsettaan vihollisesta hän otti muutaman vakaan askeleen sivulle, jottei enää olisi ikkunan äärellä, josta ulkona olevat hellhoundsit saattaisivat helposti ampua hänet. Hän vilkaisi nopeasti sivusilmällä vieressään olevaa Valenciaa, ikään kuin käskien tuota tekemään samoin.. Nainen katseli syvänvihreillä silmillään Domitiennea arvioivasti. Ravensien päämajaan tunkeutuminen ilman apujoukkoja oli uhkarohkeaa, suorastaan typerää. Ravensien kukistaminen kolmistaan olisi pieni mahdottomuus, mutta hellhoundsit olivat siitä huolimatta päässeet huolestuttavan pitkälle siinä, mitä nyt ikinä aikoivatkaan. Mutta pidemmälle he eivät pääsisi, siitä Ramielle pitäisi kyllä huolen. ’’Kappas vain, sisään on livahtanut rottia’’, Ramielle sanoi ivallisesti vastaten Dominitiennen virnuiluun virnuilulla. ’’Vaan mahtaako rakas johtajanne tietää, että kolme rottaa on karannut kolostaan?’’, hän jatkoi ja tuijotti naista silmiin ilkeästi läpitunkevalla katseellaan. Attachment Deleted
|
|
|
Post by pokemon on Jun 5, 2015 18:28:28 GMT
joo, roolaa ja mulki on tänää peli, että tuun varmaa aika myöhään, mutta yritä jos vaan pääset. jos mul inspais nii vois mitä vois roolia käytin kaiken tyhmän jutun toho mun roolipelii ää, apua. voisin tästä helposti saada domin olemaan voitolla, mutta toisaalta voisin oottaa sun pelaavan haluutko päättää että jääkö ne alakynteen vai jääkö domi?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 6, 2015 10:51:39 GMT
//roolatkaaaa
mun puolesta saatte vaikka ampua ramiellee, kunhan se ei kuole vielä.
|
|
|
Post by pokemon on Jun 6, 2015 14:39:36 GMT
//roolatkaaaa mun puolesta saatte vaikka ampua ramiellee, kunhan se ei kuole vielä. joo, älkää tappako domiakaan. muuta pahaa ne voi tehä sille. mutta siis pelaanko nyt, vai enkö, kun toi ei oo vielä reagoinut.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 6, 2015 14:45:06 GMT
//roolatkaaaa mun puolesta saatte vaikka ampua ramiellee, kunhan se ei kuole vielä. joo, älkää tappako domiakaan. muuta pahaa ne voi tehä sille. mutta siis pelaanko nyt, vai enkö, kun toi ei oo vielä reagoinut. voit sä mun puolesta
|
|
|
Post by obrien on Jun 6, 2015 14:53:55 GMT
öäö, joo moi kaikille sori mul kestää, oon yöl nukkunu vaa kaks tuntia ja pää on kipeen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 6, 2015 15:08:41 GMT
öäö, joo moi kaikille sori mul kestää, oon yöl nukkunu vaa kaks tuntia ja pää on kipeen juu, ei se mitään
|
|
|
Post by pokemon on Jun 6, 2015 15:29:00 GMT
öäö, joo moi kaikille sori mul kestää, oon yöl nukkunu vaa kaks tuntia ja pää on kipeen eli odotan sittenkin
|
|
|
Post by pokemon on Jun 6, 2015 17:45:20 GMT
tuleekoha emilia tänään siis vielä, vai?
|
|
|
Post by saleisha on Jun 7, 2015 18:47:16 GMT
-- heippamoi joo, tosiaa pieni katoomistemppu tuli tehtyy, eh koulun päättäjäisten ohessa sattu yks hämminki, josta oon nyt tässä selvinny
pahoittelut että nyt vasta ilmaannun ilmoittelemaan pelailen taas piakkoin, kun ennätän palauttamaan itseni kartalle pelin suhteen
|
|
|
Post by pokemon on Jun 7, 2015 18:51:36 GMT
-- heippamoi joo, tosiaa pieni katoomistemppu tuli tehtyy, eh koulun päättäjäisten ohessa sattu yks hämminki, josta oon nyt tässä selvinny pahoittelut että nyt vasta ilmaannun ilmoittelemaan pelailen taas piakkoin, kun ennätän palauttamaan itseni kartalle pelin suhteen apua, eikai mitään vakavaa? ja juu ei ole pakko kertoa, jos et halua joo, eipä täs oo palioo tapahtunu. voisin itekkin sitten sun jälkeen.
|
|